Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Внимавайте с въздушните филтри

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Внимавайте с въздушните филтри

    А, да! Внимавайте и с маслените филтри.

    Тръгвам аз днес да сменям маслото на една Самарка, дето е на 30000км реални, външен вид и салон - за парад, но карана с М10Д и ръждива вода. Та, масло взех, огледах в бензиностанцията филтрите Шампион, намерих един, на който пише Лада (знам че на всички ВАЗ са еднакви) и взех. Източих, отвих филтъра, новият - не се навива, резбата по-голяма. Мамата, мамата, мамата. Навих стария и айде в друга бензиностанция. Там - аналогична картинка, намирам аз един, на който пише Лада, меря по стария - по-малка резба, добре, посягам да сменя - не влиза, резбата прекалено малка.

    Е... остана стария, срам не срам.

    Коментар


    • #17
      От: Внимавайте с въздушните филтри

      Някъде в темите бях постнал визитката на един търговец на руски авточасти . Аз от него си пазарувам филтрите и въздушните и маслените руски и никога не съм имал проблеми . В гаража ми се подмята един разглобяем за Лада със сменящ се елемент ама ми свършиха елементите още някъде 1992 година докато карах една 1500 S .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #18
        От: Внимавайте с въздушните филтри

        Здравейте


        Днеска и аз реших да си сменя въздушния филтър на Нивата 1,6
        взех си един въздушен филтър на филтрон небеше скъп на цена 3лв
        слагам го веднага на Нивата и паля и в следващия момент веднага гасне
        Вдигнах си оборотите на метана и тръгвам за Казанлък ей тая Нива направо спря да върви
        от какво ли ще да е станоло така ? помагайте
        0898707872-Здравко

        Коментар


        • #19
          От: Внимавайте с въздушните филтри

          Смяната на филтъра влияе на настройката на газ, а на метан - още повече. Или си направи компенсация на филтърното съпротивление, или се придържай към една марка филтри.

          Коментар


          • #20
            От: Внимавайте с въздушните филтри

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Смяната на филтъра влияе на настройката на газ, а на метан - още повече. Или си направи компенсация на филтърното съпротивление, или се придържай към една марка филтри.
            а на правелната марка ли съм се насочил или да отивам да взимам неяот старата марка където преди карах с
            0898707872-Здравко

            Коментар


            • #21
              От: Внимавайте с въздушните филтри

              Филтрон стават. По-важно е да е всеки път еднакъв.

              Коментар


              • #22
                От: Внимавайте с въздушните филтри

                Ясене ще си позволя да ти задам един въпрос от името на колегата Здравко-/ribar4eto/ свързан с явлението "Лада Нива 1.6 на метан".Според теб с колко процента спада мощността на метан при при ВАЗ-овския 1600?Питам за да добием обща представа как да действаме с Нивата и по-точно с метановата и уредба,защото се оказва,че на равен път повече от 100км/ч не развива и то с много чакане и зор-/вчера пътувахме до Казанлък/.Да не говорим,че на най-лекия наклон мотора "умира" за нула време и няма никаква силица.За изпреварване и динамика и дума да не става.Скоро мерихме компресията-12 атм. на всички цилиндри-/много добра/,маслото си стои както е налято преди 5 000км.,клапаните са регулирани.За мен мощността на метан точно на тази кола е спаднала поне с 35% от нормалната мощност на бензин.Някакви идеи......всички коли на метан ли се държат така?Питаме,защото на пратика е много трудно да караш в съвременното динамично движение толова "муден" автомобил.За мен лека е преминаване на пропан-бутан...ти какво ще кажеш?Аз лично карам и Нивата 1700,и Жигулито 1600 на пропан-бутан и съм повече от доволен като вървене и динамика.
                Последно редактирано от Янко Желязков; 27-10-10, 15:12.

                Коментар


                • #23
                  От: Внимавайте с въздушните филтри

                  Моята със сигурност развиваше и над 100, а ако изтърва да кара жена ми - и над 130. Напълно адекватна беше на градското движение.
                  На пропан-бутан работи по абсолютно същия начин, само че имам багажник и тегличът не оре, а на бензин е не повече от 10% отгоре.

                  Неговата има проблем.
                  Последно редактирано от Ясен; 27-10-10, 16:41.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Внимавайте с въздушните филтри

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Моята със сигурност развиваше и над 100, а ако изтърва да кажа жена ми - и над 130. Напълно адекватна беше на градското движение.
                    На пропан-бутан работи по абсолютно същия начин, само че имам багажник и тегличът не оре, а на бензин е не повече от 10% отгоре.

                    Неговата има проблем.
                    И аз така смятам.Благодаря.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Внимавайте с въздушните филтри

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Моята със сигурност развиваше и над 100, а ако изтърва да кара жена ми - и над 130. Напълно адекватна беше на градското движение.
                      На пропан-бутан работи по абсолютно същия начин, само че имам багажник и тегличът не оре, а на бензин е не повече от 10% отгоре.

                      Неговата има проблем.
                      Метановите уредби имат ли филтри като на газовите уредби да не би да е задръстено ?
                      0898707872-Здравко

                      Коментар


                      • #26
                        От: Внимавайте с въздушните филтри

                        Някои имат, но не му е там проблемът.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Внимавайте с въздушните филтри

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27102010(001).jpg
Прегледи:1
Размер:175.6 КБ
ID:5221790Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27102010.jpg
Прегледи:1
Размер:165.1 КБ
ID:5221789Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27102010(002).jpg
Прегледи:1
Размер:150.8 КБ
ID:5221788Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27102010(003).jpg
Прегледи:1
Размер:205.2 КБ
ID:5221787По принцип това ми е метановия изпарител
                          ако не е от него взех да се съмнявам в тези два клапана който влизат
                          в това цилендрично тяло а то към въздушния филтър
                          0898707872-Здравко

                          Коментар


                          • #28
                            От: Внимавайте с въздушните филтри

                            А какво е това цилиндричното?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Внимавайте с въздушните филтри

                              Първоначално публикуван от ribar4eto Преглед на мнение
                              Метановите уредби имат ли филтри като на газовите уредби да не би да е задръстено ?
                              Здравко, ако не ти е проблем не е лошо да ти го подменят това филтърче. Аз наскоро имах проблем с леката кола (Ауди 80), която със застудяването при студен мотор започна много трудно да стартира. Обикновено 1-2 минути след запалване на мотора изгасваше или почваше зверски да прекъсва, докато не загрее двигателя. Тъй като повече от 100 000 км не бяха сменяни кабелите на свещите реших да започна от тях и си взех Тесла, от които засега съм много доволен. Проблема остана. После подмених и капачката на делкото и палеца и имаше известно подобрение за 2-3 дни. След това отново започната старата песен на нов глас. Тогава вече потърсих проблема в газовата уредба и се оказа, че филтърчето е адски задръстено и пречи на нормалната работа на мотора. И аз подобно на теб усещах лека загуба на мощност, но го отдавах на слабия мотор (едва 75 к.с.)

                              Коментар


                              • #30
                                От: Внимавайте с въздушните филтри

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                А какво е това цилиндричното?

                                ами незнам точно за какво е така е купех от Франция някакви тяхни подобрения
                                но така като го гледам това чудо връща някави димови обратно в карбуратора
                                0898707872-Здравко

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на Днес.

                                Зареждам...
                                X