Ето че и тази коледа дядо Мраз не ме забрави и си имам нова играчка за правене.Преди малко се върнах от Сливен, където спазарих буса на когото бях хвърлил око от известно време.Ето и снимки на новия проект:



Има и централно заключване (поне на страничната врата)




Салона е много запазен, но си е базово изпълнение, което не е нещо особено.



Според коланите е произведен 1989г. но първата регистрация е февруари 1991г.



Задното парно:

Нарочно проверих под гумените стелки за ръжда, но за моя радост резултата е отрицателен


Някаква странна джаджа с неизвестно предназначение, намираща се зад предната пътническа седалка.


Двигател 1.6ТД


Ето и малко снимки на долната част на купето.
Преден щит:



Окачването на двигателя, по принцип тук има още един щит, но е демонтиран и в наличност.

Дъното е много запазено без следи от корозия:

Тампоните на пръв поглед изглеждат здрави, но това ще се разбере скоро при демонтажа:

Като цяло съм доволен от покупката си.Двигателя е жив мъртвец, като седнах от моя в този и ... времето спря
Блокажите работят, единствения проблем е виското, не иска да предаде движението към предния мост
В Германия ги рециклират но цената е доста солена, предполагам че ще изчакам да събера малко парички и да си взема кит-а с декуплера.Надявам се проблема да е само във виското, че ако не е само там...става мътна и кървава.Рискувах и го взех въпреко този проблем, дано ми е на късмет.След нова година, в понеделник го докарвам и се започва
Има и централно заключване (поне на страничната врата)
Салона е много запазен, но си е базово изпълнение, което не е нещо особено.
Според коланите е произведен 1989г. но първата регистрация е февруари 1991г.
Задното парно:
Нарочно проверих под гумените стелки за ръжда, но за моя радост резултата е отрицателен

Някаква странна джаджа с неизвестно предназначение, намираща се зад предната пътническа седалка.
Двигател 1.6ТД

Ето и малко снимки на долната част на купето.
Преден щит:
Окачването на двигателя, по принцип тук има още един щит, но е демонтиран и в наличност.
Дъното е много запазено без следи от корозия:
Тампоните на пръв поглед изглеждат здрави, но това ще се разбере скоро при демонтажа:
Като цяло съм доволен от покупката си.Двигателя е жив мъртвец, като седнах от моя в този и ... времето спря

Блокажите работят, единствения проблем е виското, не иска да предаде движението към предния мост

В Германия ги рециклират но цената е доста солена, предполагам че ще изчакам да събера малко парички и да си взема кит-а с декуплера.Надявам се проблема да е само във виското, че ако не е само там...става мътна и кървава.Рискувах и го взех въпреко този проблем, дано ми е на късмет.След нова година, в понеделник го докарвам и се започва

Коментар