Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • zzlatev
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Браво, Ванка, колко станаха твоите бижута -3 или повече?

    Остави коментар:


  • PACH - Иван Тодоров
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Здравей Веско, без фланците страничната врата се отваря "на косъм". Има опция леко да се модне задния плъзгач на вратата и да се изнесе с 4-5 см, навън, ще ти го покажа като се видим. Предпазната ламарина, към която са закрепени накладките и сп.цилиндър отпада, на нейно място се изработва нова, която само предпазва диска от кал и мръсотия. Но тези глезотии ще са след срещата в Сърбия. Хидравлики имам на два други буса, така че имам мостри за гледане, благодаря За селеновите втулки препоръчвам да си купиш на Лемфьордер, това е най-доброто. Нямат ги налични, чакаш седмица за доставка от Германия. Ауто+ и т.н. големи магазини могат да ти ги поръчат.

    Остави коментар:


  • motor_men
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    При толкова издадена гума , ще може ли да се отваря страничната врата? Това с дисковете отзад е много добро решение , че тазовете дето държат накладките при барабаните много гният и трудно се намират. Аз карам Т3 Каравеле , не е синхро , но е с оригинална хидравлика , в края на месеца ще съм в Бургас за 2-3 дни , ако ти трябва нещо да мериш по хидравликата , мога да ти го оставя. Също ми е интересно от къде взимаш части по окачването , най-вече втулките на горните носачи , че заминават за няма и година.

    Остави коментар:


  • PACH - Иван Тодоров
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Вчера свърших най-цапащата операция до сега, разглобяване на каретата, измиване с бензин на цялата мръсотия, смяна на маншоните и ново гресиране. Всичко това отне около 6 часа, като се наложи да подменя 3 карета, които не ми харесаха, едно беше с луфт, друго пълно с пясък (скъсан маншон) а третото беше такова менте, че нямаше никакви надписи :eek. Сега всички карета са с щампа VW и съм спокоен в качествата им. Маншоните са GKN, само предните външни са полиуретанови, защото вече няма оригинални в наличност а не ми се чакаше поръчка от Германия.









    Работя и по задните спирачки, но се оказа че супортите които имам не стават и утре чакам други.



    Докато се занимавах реших да направя една проба, за да преценя доколко навън излиза джаната с фланец 20 мм и джанта с ЕТ 23.









    Ето и без фланеца.







    В крайна сметка реших да не монтирам фланците, защото гумата излиза доста навън и не ми допада. Поръчах по-дълги шпилки за задните главини на 55 мм. Утре повече...

    Остави коментар:


  • PACH - Иван Тодоров
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    От много работа не остава време за проекта, ето последните новости :mrgreen

    Понеже ползвам задни амове с оригинален размер (разпънато състояние от ухо ду ухо 60 см) се налага да променя малко планките на долните носачи. Изработвам нови с изместване на отвора 6 см. за да компенсирам лифта на буса.







    Докато работя по задните носачи, подменяме лагерите и монтираме задните дискове.









    Накладките.



    Главинката се простъргва с няколко мм, за да може да монтираме диска.



    Мисля отгоре да монтирам тези фланци, само дано не излез прекалено навън джантата, общото ЕТ с фланеца и джантата ще е около "0".



    Днес отделих няколко часа да изработя пластини за подобряване на мазането на ск.кутия, ползвах подцинкована ламарина около 1 мм.





    Следва....

    Остави коментар:


  • PACH - Иван Тодоров
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Днес остана малко време да прегледам рейката от BMW. Концентрирах внимание върху кормилните щанги и измислих следното. Ползваме оригиналната кормилна щанга, защото вътрешния край резбата е с по-голям диаметър.



    За наш късмет се оказа че щангата е куха и външния край се навива във вътрешния. Развиваме външния край и на негово място след измерване, режем бусовата щанга, нарязваме резба и го завиваме към вътрешната част от БМВ-то. Това е най-лесния вариант за който се сещам. След това остава да измисля закрепването на рейката към купето, но за това следващата седмица.



    Монтирах спирачните апарати и джантите, пуснах буса на земята и .. остана много висок :screwy от центъра на главината до арката на калника 55 см. Понеделник ще свалям подложките над пружините и ще ги намалям. Търсената височина е 50-51 см.







    След като оправя задния мост и монтираме двигателя се заемам с монтажа на надстройката.

    Остави коментар:


  • PACH - Иван Тодоров
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Ето и свършеното днес.







    На операционната



    Монтиране на подложките на пружините.



    Най-после скъпите немски подложки на горните носачи влязоха в употреба.



    Предните дискове и накладките.





    Полиетиленови подложки 30 мм. за магарето на предния мост, 25 мм. за стабилизиращата щанга. След като тествам окачването след тези промени и ми хареса поведението му, ще направя подложките от алуминий, версия 2 с подобрения.







    От Темис получих инфо че в Гърция имат майстор, който монтира хидравлични рейки от BMW E30 на нашите бусове. Взех днес една такава рейка и ще се опитам да я преработя за да пасне на буса. Такава рейка струва 80-100 лв. и от тук нататък всички цифромани търговци да духат супата :mrgreen

    Остави коментар:


  • VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Здравейте колеги, понеже раздела направо е заспал, да раздвижа нещата с един бърз проект, който стягам за балкнаския бус събор в Сърбия в средата на Юли.
    Идеята е това бусче да стане кемпер с вестфалия надстройка и лек тунинг. До момента всичко по предницата е сменено, монтирани са нови амове, подложки на цялото "магаре", което ще сваля надолу с 30 мм. стабилизращата щанга с 25 мм. подложки над пружините 40 мм. удължих стержените на предните амове с 30 мм.,подложки на горните носачи и очаквам с нетърпение утре да монтираме всички тези детайли за да видя крайния резултат. Джантите са същоте като на червеното синхро, само че ЕТ е 23, като отзад мисля да монтирам и 20 мм. фланци с които да извадя още по-навън гумите BF Goodrich AT 235/70/16. Подготвил съм големи вентилирани спирачки за отпред, задни дискове, голямо серво от БМВ.











































    Утре още

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X