Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • PACH - Иван Тодоров
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Борбата с "кошмарите" продължава. Вместо да заменят счупените пръскалки на чистачките, пробили една дупка над радиатора, прекарали маркуче до оригиналния отвор и сложили някаква дюзичка, която изобщо не пасваше на отвора. Използвах момента че демонтирам таблото и приведох системата в оригинален вид, като замених пръскалките с двойни дюзи от някакъв ван на Ситроен, който намерих в моргата.



    Демонтирах таблото и кутията на парното, всичко издухах с компресора и забърсах с мокър парцал.



    На дневен ред беше и подмяната на сервото с по-голямо.









    Цялата моторна инсталация е бандажирана, отделно всички кабели за датчиците ги подмених, защото старите бяха с повредена изолация. Ползвах резерна инсталация за донор, кабелите бяха прилежно запоени, изолирани с термосвиваем шлаух, обувките също бяха поменени с нови.





    Новата ауспухова система.



    За първи път виждам здрава опорна гредичка на турбото, даже си има щампа на VW.





    Добър клиренс, но още не съм монтирал защитата.



    Още доста неща свърших, като смяна на жилото на газта, добавих липсващо казанче за течност на чистачките, оправих и неговата инсталация, която беше отрязана и пренасочена към другото казанче до фара. Предните собственици бяха премахнали буксата, която се включва в датчика на радиатора и вместо нея захранваха вентилатора с някакво кабелни обувки, които бяха целите нагорели. От донор отрязох букса с кабели и възстанових системата в оригинал, даже за по-сигурно смених и самия датчик. Почистих и проверих осветителната система, наложи се да подменя няколко крушки, стоповете и мигачите. На края на деня дойде време и за огледалата, за сега ще съм с оригинални огледала за синхро.



    Едното имаше проблем, които измислих как да ремонтирам, но не ми се чакаше утре да ходя на стругар и извадих една рамка от запасите, подмениш счупената основа и разпробих отворите. Утре ще купя подходящи неръждаеми болчета и нитове и ще направя финалния монтаж.





    Следва...

    Остави коментар:


  • PACH - Иван Тодоров
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Най-после, двигателя и ск.кутия са в коша. Търся планките с кръглите тампони, с които се захваща ск.кутия към купето.

    Остави коментар:


  • aldr
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Ванка , първото е като ...локомотив

    Остави коментар:


  • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Човеко, ти сам можеш да направиш един събор

    Остави коментар:


  • PACH - Иван Тодоров
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Благодаря на всички за подкрепата, честно казано съм леко притеснен дали ще ми стигне времето да го постегна преди Сърбия.
    По темата с рейката ще пиша след като качим двигателя със ск. кутия и тогава ще го изкоментираме подробно.
    В събота се заех да свържа задните спирачни апарати, но се оказа че оригиналните тръбички от голф 4 са корозирали и гайката за свързване към маркуча на носача е като заварена и предпочетох направо да сменя тръбичките. Използвах услугите на Хидромат, където ми ги кербоваха. Ако и на вас ви предстои подобна операция, дължината на медната тръбичка е 50 см.



    Накарах ги да стигнат на две места, но не се получи особенно красиво :Mr Green Fun





    Жилата дойдоха малко дълги и се наложи лека модификация в предната част.





    Премахнах планките за закрепяне на амортисьорите към носача, голямо рязане и търкане падна но освободих място за новите планки.

    Eто малко инфо за бусовете ми
    Най-стария е Транспортер Т1 от 1963г., чака да му дойде времето, закупил съм всички панели за ремонта.



    Това е T3 Westfalia от 1981 г. с 2000cc боксер въздушно охлаждане, комплекта без липси.





    Транспортер Т3 Gipsy 1982г., единствения в България, от тази модификация са останали само 214 бройки.







    Т3 Дока Магнум 1989 г. с четири врати, от тази модификация са произведени само 1600 бройки. Това го стягам за ежедневно пикапче. Цялото дъно е изчистено на пясък, след това 3 кг. цинга, 3 литра епоксиден грунд и за финал към 3 литра полиуретанова боя и 4 литрови опаковки течен парафин за кухините. Мисля че ще изкара двайсетина години





    Т3 Syncro 1991 г. с два блокажа, от него за произведени 6000 бройки, и то чака да му дойде времето.



    За донор взех още една Дока, внос от Германия произведена за армията.



    Оранжевото синхро вече го знаете, имам и една работна T4 1999г. с която си возя техниката по сватбите.

    Остави коментар:


  • 75 turbodelta
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Ванка сложи подложки на вътрешните кормилни накрайници по 4мм и е възможно да ти стигне хода , прави се постоянно в дрифт средите и не оказва никакво негативно влияние на рейката . Ако искаш мога да ти изровя чертеж на детайлите , елементарни са Поздрави за проекта ....поредният проект де
    п.с. това имам предвид :
    http://bmwpower-bg.net/forums/downlo...2960&mode=view
    Последно редактирано от 75 turbodelta; 21-06-15, 10:09. Причина: снимка на детайлите

    Остави коментар:


  • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Адаш, моля те снимай ги всичките заедно в плукръг около теб

    Остави коментар:


  • PACH - Иван Тодоров
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Първоначално публикуван от Atanas D Преглед на мнение
    Тия джанти на Т3 седят много добре, още повече, че при теб ще прозират дискове и отзад. Красиво.
    Виж само рейката от Е30 дали няма да ти дойде много бавна - 3 оборота и 3/4 май беше по спомен. Може и да бъркам в точната цифра, но много въртене падаше за няма нищо.
    Подобряването на мазането на кутията Фолксваген фракцията не го ли практикувате, когато прибавите някой Нм в повече?

    Успех.
    Това е бус, нормално е да въртим повече За съжаление се оказва че хода на рейката е с 3 см. по-къс от бусовата и няма да мога да завивам на 100%. Някой да предложи друга подобна хидравлична рейка с голям ход ? Подобрявам смазването защото мотора е ТДИ
    Тигре, слабост голяма, че направо болест

    Остави коментар:


  • TigerHunter
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Ей, слабост са ти тези бусчета, Ванка!
    Браво за мерака!
    Хубаво се получава.

    Остави коментар:


  • Atanas D
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Тия джанти на Т3 седят много добре, още повече, че при теб ще прозират дискове и отзад. Красиво.
    Виж само рейката от Е30 дали няма да ти дойде много бавна - 3 оборота и 3/4 май беше по спомен. Може и да бъркам в точната цифра, но много въртене падаше за няма нищо.
    Подобряването на мазането на кутията Фолксваген фракцията не го ли практикувате, когато прибавите някой Нм в повече?

    Успех.

    Остави коментар:


  • PACH - Иван Тодоров
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Злати, бусовете вече станаха 7
    Ето и днешния рапорт.

    Заплануваното за днес го направих, вече имам монтирани задни спирачни апарати. Имах премеждия (ужасна корозия) със супортите, които ми изпрати един колега от София и се наложи да реагирам своевременно и намерих два в Бургас. Разпробих главинката, навих резба М10 и ползвах болт от Т4 за закрепяне на диска към главината.







    Шпилките са 14х1.5 с накатка 15мм, дължина 55 мм. закупих ги от Евроболт. Ползвам оригиналните гайки, които простъргахме с градусите за лети джанти, знаете оригиналните колко са изтумбени и не са походящи без преработка.







    Пробно сглобяване без допълнителните килограми на двигател, скоростна кутия и оборудване.



    Даже не се наложи преработване на носача.



    Остана време и да сглобим половината ск. кутия



    Утре монтаж на новите жила за ръчната, закачане на спирачните тръбички и обезвъздушаване на спирачната система.

    Остави коментар:


  • New hope
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    А бре Ванко, де що има такова желязо изкупи Успех !

    Остави коментар:


  • Тодоров009 (Войводата)
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    С толкова марак ще го направиш китка, бравос! С интерес ще следя развитието. Успех!

    Остави коментар:


  • green
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Много хубав проект! Успех!

    Остави коментар:


  • motor_men
    отговори
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Това за вратата не го знаех , значи мога след време да му монтирам по-широки гуми и джанти. Няколко пъти засичам в София едно синхро , ама е много вдигнато , с огромни гуми. А ръчната спирачка как я мислиш? Сега видях на една от снимките един бус свето-тъмно син като моя , явно си ги събрал доста. Признавам си , че е голям кеф да се кара такъв бус. Ако имаш проблем с мебелирането на буса , мога да помогна , правя всичко от дърво.

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X