От: LJ-70 за леки разходки...и не само
Доста хора се заглеждат и в планината и на морето
А мотора е на 200 000 км , прегряван заради сериозен теч в радиатора и това преди мен непосредствено и "маисторите" търкали главата с шмиргелов камък и сменили гарнитурата
Почти веднага се наложи да я отворя за шлаиф на глава и гарнитура и фаски + клапани и гумичките им , блока изглеждаше прекрасно с хонинг и без никакво износване и това ме подведе да не го пипна надолу . В последствие се оказа , че е било нужно да се сменят и сегменти , но това ще е някои ден
Сега заради високия разход на масло има много нагар в камерите и като доидоха горещините започна силно детониране и ме накара да намаля аванса което веднага се отрази на вървенето и горенето а освен това и след бояджиите въздушния филтър се оказа силно замърсен и комбинацията ме изненада с разхода на газ
Но почивката мина прекрасно сега е време пак да се работи и някои ден живот и здраве ще ревизирам и мотора при което мисля да го извадя и да боядисам и коша в новия цвят и т.н.
Доста хора се заглеждат и в планината и на морето





Коментар