Съвсем скоро осъществих една стара моя мечта и си купих джип...след дълго колебане между няколко марки и модели ми попадна 70-та серия на тойота с 2лт мотор и след не много мислене си купих куция кон
непосредствено след покупката ми се наложи да отида с платформа и дрифт автомобил на писта дракон село калояново пловдивско ...това беше и първото разочарование от машината... наложи се на прохода на републиката последните километри до върха да ги караме нито на първа нито на втора ....
завърнах се и се хванах да установя наистина ли това са всички 86 коня или нешо става ....след кратък оглед и замерване на налягане на турбо компресора се оказа че някои специалист е заменил актуатора на заводското турбо ст-20 с друг незнаино от каква машина
на които натяга на пружината стигаше до заяветния 0.3 бара налягане в смукателния колектор 

освен това "маистора го беше заварил за планката на заводския с ЦО ....
тогава се убедих че гаражен маистор с ЦО апарат е като луд с картечница....

та след намесата ми автомобила се сдоби с актуатор за 0.8 буст от косуърт интеркулер от нисан 200 сх горномонтиран със заборник на капака ....ауспухова генерация на 60 мм с един резонатор и завършваща пред задна дясна гума ...
днес коригирах леко и винта на регулатора на помпата и започнахме порядъчно да препушваме
като това коригиране на горивото от помпата вдигна буста от 0.7 на 0.9 

ефекта след кратък тест по тъмно на писта за мотокрос краи русе показа че ефекта от всичко е УАУУУ 

все още имам забележка към храненето при пълно налягане и високи обороти гориво не стига та там идеята е да се коригира буст компенсатора на помпата като тука приемам съвети от препатили 

сдобих се с инса турбо 31х10.5х15 с алуминиеви джанти от патрол с минусов офсет+38 мм фланци от меката на русенския оффроуд Гената .
....освен това тея дни изхвърлих всички калобрани степенки вежди и прочее феис лифт аксесоари 

преработих си кутията на филтъра за въздух след 3-4 напълвания с кал реших че е нужен шнорхел ....но теи като не ми се дават луди пари за такъв на сафари или друга марка реших да опитам на принципа проба грешка и си направих един от гофрирана пвц тръба на 70 мм и за 20-25 лева материали от водопроводен магазин дано да издържи в горите
махнах броните отрязах я малко отпред че оригиналния феис не ми допадна твърде
и си направих нови брони от тръби като отпред монтирах допълнителни халогенни фарове ...махнах си също и защитната ламарина на раздатката тъи като се оказа че е по скоро противопрахова или кална ма не и защитна демонтирах и стабилизиращата щанга отпред тъй като от дрифта съм се научил безполезните неща да отпадат 

искам да благодаря на хората около мен и оффроуд попрището на русе за идеите и помоща която ми оказаха през този месец и половина от как съм собственик на 4х4
по късно ще сложа и снимки
































Коментар