Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Неведоми са пътищата божии - с резултат HZJ73

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Неведоми са пътищата божии - с резултат HZJ73

    И,не ми пиши името с малка буква,че се засягам.

    Коментар


    • #17
      От: Неведоми са пътищата божий - с резултат HZJ73

      Първоначално публикуван от Гена Преглед на мнение
      А тия дългите с една врата отзад, 78ците де,като я купиш нова и я подържаш както трябва е автомобил за две поколения.
      Стига сте говорили на изуст!
      Да започвам ли да изброявам какво се счупи за 25 000 км на чисто нова "кола за 2 поколения"?
      Тойота 70 серия си е кола като всяка друга, с тази разлика, че иска ПЕРФЕКТНА подръжка с оригинални части и скъпи масла и много пазене.
      Питам се кой пусна слуха, че са толкова здрави?
      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

      Коментар


      • #18
        От: Неведоми са пътищата божий - с резултат HZJ73

        Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
        Стига сте говорили на изуст!
        Да започвам ли да изброявам какво се счупи за 25 000 км на чисто нова "кола за 2 поколения"?
        Тойота 70 серия си е кола като всяка друга, с тази разлика, че иска ПЕРФЕКТНА подръжка с оригинални части и скъпи масла и много пазене.
        Питам се кой пусна слуха, че са толкова здрави?
        А кое е по-здраво от нея?

        Коментар


        • #19
          От: Неведоми са пътищата божий - с резултат HZJ73

          Яворе не ми се влиза в тъпи спорове.
          А кое и е здравото?
          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

          Коментар


          • #20
            От: Неведоми са пътищата божий - с резултат HZJ73

            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
            Яворе не ми се влиза в тъпи спорове.
            А кое и е здравото?
            Ами здрава е след като няма алтернатива. И аз не искам да спорим ама предложи поне нещо което да и се опре.

            Коментар


            • #21
              От: Неведоми са пътищата божий - с резултат HZJ73

              Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
              Стига сте говорили на изуст!
              Да започвам ли да изброявам какво се счупи за 25 000 км на чисто нова "кола за 2 поколения"?
              Тойота 70 серия си е кола като всяка друга, с тази разлика, че иска ПЕРФЕКТНА подръжка с оригинални части и скъпи масла и много пазене.
              Питам се кой пусна слуха, че са толкова здрави?
              Ако разкажеш, на мен поне ще ми е изключително нтересно да чета... Пък и твойта, до колкото знам е използвана по предназначение, та едва ли само на мен ще е интересно.
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар


              • #22
                От: Неведоми са пътищата божии - с резултат HZJ73

                Абе не е лоша колата, но в никакъв случей не може да се каже, че никога не се чупи.От вашите писания, човека ще си помисли, че си е купил перпетум мобиле.Ако продължава да си тегли трактора скоро ще се разочарова.

                За сега за моята ТЛК78 мога да кажа следното-каросерията е в лошо състояние(лошокачествена боя),шасито започа да корозира(спестили са антикорозионната обработка),сменени-семеринг на заден диференциал,отпред отляво -каре,лагери на шенкела,лагери на главината.
                Фабрично понякога блокира лоста на раздатката и се оправя с много ръчкане.
                Огромен разход на гориво.
                Заради ресорите отзад лесно закъсва в коловози(лебедката е основно средство за предвижване в условията на по-тежък офроуд).
                Слаб за теглото двигател.
                ПОСРЕДСТВЕНА управляемост на шосе.Ако изобщо може да се нарече управляемост.
                Шумна-радиото може да се слуша само ако колата е на място.

                Мога да кажа и какво ми харесва ако Ви интересува.

                73 е по-удачна от мойта според мен.А иначе може би новата 75(четиривратата) е най-подходящата 70 серия за българските условия, според мен.
                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                Коментар


                • #23
                  От: Неведоми са пътищата божии - с резултат HZJ73

                  Ето тука некакви класации да налея масло малко...

                  Класациите са за надежност и евтина поддръжка
                  Прикачени файлове
                  --------------------------------------------------
                  [FONT=Courier New]понякога седя и си мисля, а понякога само си седя......

                  Toyota Yaris 1.0 VVTI :)
                  [/FONT]

                  Коментар


                  • #24
                    От: Неведоми са пътищата божии - с резултат HZJ73

                    Тия класации нас не ни касаят.
                    Хонди и Ауди и други подобни не видях в пустинята.Не съм виждал и по нашите гори кърища.
                    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                    Коментар


                    • #25
                      От: Неведоми са пътищата божии - с резултат HZJ73

                      Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                      Абе не е лоша колата, но в никакъв случей не може да се каже, че никога не се чупи........................ според мен.

                      Ето това е друго нещо. Явно има и при TOYOTA пестене на пари и други компромиси с напредване на годините. По моето шаси няма грам ръжда или следа от начална корозия а аз не съм го обработвал по сериозно. Твоята е с новите мостове нали с по 5 гайки, явно и там са "спестили" нещо защото аз не съм сменял лагери от както съм я купил а тя горката много бой взе по горите и на 2 състезания. Винаги съм твърдял че който иска здрава кола ще трябва да е преди 95 година.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Неведоми са пътищата божии - с резултат HZJ73

                        Най удачния вариант 80та-93та.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Неведоми са пътищата божии - с резултат HZJ73

                          Първоначално публикуван от Гена Преглед на мнение
                          Най удачния вариант 80та-93та.
                          Единия вика до 95, другия до 93, 80-сетка, айде вземете та се уточнете, че неговата е 98.
                          Ще вземе да я върне и да търси някой Патрул, или Ге.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Неведоми са пътищата божии - с резултат HZJ73

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Единия вика до 95, другия до 93, 80-сетка, айде вземете та се уточнете, че неговата е 98.
                            Ще вземе да я върне и да търси някой Патрул, или Ге.
                            Само дето Г с такъв двигател няма а Патрул много рядко почти невъзможно.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Неведоми са пътищата божии - с резултат HZJ73

                              Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                              Само дето Г с такъв двигател няма а Патрул много рядко почти невъзможно.
                              Ей ги и два три такива патрола цената им беше м/у 2 и 3 евра с по 4 литра дизел!
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                              • #30
                                От: Неведоми са пътищата божии - с резултат HZJ73

                                Руси, далеч съм от мисълта, че не се чупи. Всичко се чупи! Факт! Но, колегата вероятно я е взел за 5-10к, за тези пари, с тази комплектовка няма по добро, Все пак на Витарите и Нивите има оптимисти които им искат по толкова.

                                Относно твоята, корозира защото навремето, знаеш от кого си я взел я домъкна от Дубай и твоята фабрично няма антикорозионна обработка, а правилното място на ресорите е над моста за кални терене и под моста за пустинни преходи, неслучайно ако видиш моста отдолу има пети за ресорите и от горната страна, трябва ти само SOA kit, ама няма влиза в гаража после. Моята 61ца беше на същият хал, като опрат ресорите и все едно закотвена, но откакто я качих на мостовете, е няма такава разлика, минаваше на места с лекота където преди това не съм си и помислял да мине, сега със Скрапа е същата история, и там ще се качва на мостовете, ама пусто все няма време....

                                Няма офф автомобил проектиран да има такъв ресурс на агрегатите, може би само Гегата е в тоя клас, но там е за сметка на много слаби мотори.
                                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X