Занимавам се със спорт свързан със теглене на каравана,ремаркета и атв-та,и земеделие.Това наложи да се ориентирам към 4х4 автомобили.Първо беше Навара от магазина 2006,много вървеше и още повече се чупеше и дефектираше за 2 години,една стоя по фирмени сервизи.Продадох я без пари.После Фолксваген Мултиван Панамерикана 4х4 176 или 178 к.с.Много вървеше фолксвагена ама с караваната 16-17 гореше,има четворки ама клиренса измислен и по нивите не мога да се качвам винаги - продадох го и него.Почнах пак да си търсия джипка ама исках нова,да ама нищо чисто ново не намерих идиотоустоичиво все едни грозили и лембезета!Закрастих се по Дифендър,то беше четене,търсене да ама не - на мото пфое не им се продава.Намерих един вишнев металик в Балканстар върнат от най новите 2008,с неясна история и без гаранция.Понеже не съм от София пратих един познат да го огледа и да го покара - питам го как е - вика супер ама голяма борба беше с волана..
.Отивам и аз да го видя - ами волана вече си се въртеше нормално няма борба ама до предната седалка се търкаля една чанта и в нея стара хидравлика на волана и някакви други сменени чаркалаци...Предложих с 500 евро по малко от обявената цена заради гаранция чаркове и т.н не можело,а дифендера стоеше от 1 година на тая цена ами чао тогава!На едно от състезанията мой колега си доведе механик фен Джипар.Питам го за нов хубав джип - а той вика такива вече няма търси нещо втора ръка и от по дъртите примерно Патрол,а за чисто ново - Вранглер дълга база.Почнах да търся вранглер.Намерих много нови на по година две,но като ходих да видя един два и нещо не можа да ме грабне,бях косъм от поръчка на нов рубикон,но в крайна сметка се отказах.Почнах да гледам нисани патроли къси от 99 до сега.Намерих един два и айде на оглед.Тъкмо си харесах един звъня на новия ми познат фен и казвам на какво съм се спрял - двигателя не бил който трябва.Ориентира ме към по стария модел до 98.Пробвах старата витара една много запазена 2002 дизел,ама като и закачих 1600 кг. каравана и умре.Кандисах и взех да гледам старите патроли - ама тия в БГ страшни умрелоци.Намерих един в Троян на входа в една автокъща ама продавача беше го позамазал и като се качи да ме повози му скъса гъза,караше го все едно е на рали а и цената му беше височка за състоянието.Тогава се свързах с един колега земеделец от Холандия да го питам за нещо интересно защото ми бяха казали че там има много такива.Той ми вика че имали 10 - на джипа в стопанството им и сега ги продавал защото баща му починал а той преди се е грижел за всичко.Накарах го да ми прати снимка на най убавия - и той ми прати една направо от каталог някакъв.Звъня му аз и му викам да ми снима колата конкретно която продава - а той ми вика че и да я снима тя така като нова била и нямало да видя нищо по различно.Един вторник му звъня на холандеца и му викам ако дойда в петък мога ли да купя колата - 100 пъти ме пита дали ще плащам в кеш и много се зарадва само за кеша взе да пита.Вземам си механизатора /който го играе и механик по състезанията
/ и жена ми и айде на самолета.Кацам в Амстердам и му звъня - колегата не вдига и така 4 дена.През това време пообиколих насам натам все кошове дърти и Мъзи.Пробвам за последно във вторник и колегата ми вдига телефона ама ми се стори нещо неадекватен и пак само за кеша пита.Отиваме в неговото село тримата.Там в една ферма захвърлени 5 тойоти под едни дървета като им личи че стоят от години.Башкъ няколко къси патрола в неопредилимо за мен състояние от стоене.Подивях тоя как ме нареди.Идва елемента дето ги продава той напушен не знае къде е,така е то в Холандия
).Историята покъртителна бащата починал цял живот събирал а сина сега разпродава ударно.Викам му за тия биндюфи ли ме накара да дойда,а оня отваря един навес и вади патрол къса база от старите черен металик с климатик,и о чудеса все едно излиза от магазина.Вътре супер няма чекнато,на малко километри поне по километраж,волана от новите,с климатик отзад кучкарник без седалки ама там почти всички стари джипки все така бяха.Качвам се да го пробвам абе като го размърдам назад напред и той един се вдига ту отзад ту отпред.Уж двигателя перфектен едвам вдигна 130.Спирам аз и като поглеждам джантите те направо светнали така загрели.Светвам че са му блокирали апаратите от стоене.Викам му това е моя джип оправяй го и да отлитам.Съгласи се,аз през това време го кандардисвам да ми даде един джип да се возя ден два докато оправи патрола.Оня ме води при Тойотите и ми вика избирай!
Две от тях бяха някакви дето такива изобщо не бях виждал - като закрит пикап отзад ама настойката не се маха,дълги бази и кучкарника двоен.Даже май бяха с по една врата,абе много странни бели и много запазени.Оня ми вика да грабвам една от тях при което щях да го убия,казах му че не ми се кара камион.Насочих се към късите - първата вика не е за теб че бил малък двигателя - 2,5 а другите две били 4.2 дизел.Заведе ме под едно дърво и отдолу тоя дето аз го купих,от стоене от вътрешната страна на уплътненията на прозорците към стъклото - зеленясало.На покрива два три сантиметра почва вече станала от изгнили листа дето са падали от дърветата и поникнала трева.Като го отвори вътре много читав ама мирише на овци не се трае.Акумулаторите бяха откачени и оня домъкна отнякъде едно стартово у-во закачи го и не можах да повярвам как запали от половин оборот без грам да изпуши и бес никакви стр.шумове.Викам чакай да го пробвам качвам се ужас - то камион,втора едвам влизаше.Да ама като стопли и се поразби и маслото взе и втора без проблем да си влиза.Около 2 часа нито едно копче в джипката не работеше с изкл. на климатика.Моля му се на оня поне да ми даде третия късак с голям двигател дето до този момент не го бях виждал ,но оня ми вика че бил нов и скъп и не можело бил го прибрал някъде даже и не изявих желание да ходим до там
.Отпраших за Амстердам с този дето ми го даде и се разбрахме след два дена да се обади като оправи патрола.Жената взе да мърмори че туй дето сме го взели да караме било камион че щял да изгори света и т.н.После светнах че гори много малко щото като го взех стрелката на бензина беше малко над първото деление а изминах 200 км. и имаше още гориво.Всички неработещи копчета след 4то - 5 то щракане си заработиха отново без изкл. - бях като гръмнат.За два дена му свикнах и честно взе да ми харесва.Дойде деня за който се бяхме разбрали да сменям джипа и да тръгвам.Отивам аз пак при агента - и ужас нисана не бил готов,още 1 ден му трябвал че му го нямал майстора.Оня почна да ме кандардисва да купувам Тойотата - иначе вика как ще се приберете тримата с нисана.Замислих се,а и без това бях намислил да понатоваря малко гуми за атв-то,и си викам става сте го купя за да се прибера и после сте го продам.Като го чух само че ми иска двойно от нисана и неможах да повярвам,ама вече и време нямах.Зариби ме да му платя Тойотата първо,поисках да видя и третата прибаната такава.Третата беше личната на починалия му баща прибарана в хале.Отидохме да я видим а тя светло зелена с клима,около 2000 година че и по нова да не беше,абе чисто нова 46000 на километраж.Ама като ми каза 15000 евро и всичко свърши дотам.Взех тая дето ми я беше дал да я карам.На другия ден се връщам да взема нисана и о ужассс.Пройдохата веднага беше заминал 2 седмици на почивка с парите дето му дадох за Тойотата предния ден,и оставил някакъв руснак да се занимава с мен.Руснака вика нисана утре че е готов,ама утре утре и по 300 евро на ден за хотел за трима ни.Ядосах се напълних джипката с гуми,механика отзад му направих бърлога в кучкарника и към БГ.На другия ден бях в Унгария като ми се обадиха че Патрола е готов.Не се върнах беше ми писнало от тоя дроджер.По пътя взехме да се редуваме с механика ми да караме.Абе идва моя ред да карам а оня не ще да се сменяме вика идеално се кара.Жената и тя спря да мърмори,разхода нормален.3000 км кинахме с него ебаси железарката.Мислех като се върнем да го пусна да се продава и да ходя за нисана.Ама сега май ще отида за двете дългите странните да взема за служебни и оня по новия за мен,а като се върна и всичко е ок. тоя ще го пусна да се продава.А до оня ден не знаех че е толкоз убав джипа и какво съм си купил!Сега ме яд че не взех новия но то не е късно да си поправя грешката!



Две от тях бяха някакви дето такива изобщо не бях виждал - като закрит пикап отзад ама настойката не се маха,дълги бази и кучкарника двоен.Даже май бяха с по една врата,абе много странни бели и много запазени.Оня ми вика да грабвам една от тях при което щях да го убия,казах му че не ми се кара камион.Насочих се към късите - първата вика не е за теб че бил малък двигателя - 2,5 а другите две били 4.2 дизел.Заведе ме под едно дърво и отдолу тоя дето аз го купих,от стоене от вътрешната страна на уплътненията на прозорците към стъклото - зеленясало.На покрива два три сантиметра почва вече станала от изгнили листа дето са падали от дърветата и поникнала трева.Като го отвори вътре много читав ама мирише на овци не се трае.Акумулаторите бяха откачени и оня домъкна отнякъде едно стартово у-во закачи го и не можах да повярвам как запали от половин оборот без грам да изпуши и бес никакви стр.шумове.Викам чакай да го пробвам качвам се ужас - то камион,втора едвам влизаше.Да ама като стопли и се поразби и маслото взе и втора без проблем да си влиза.Около 2 часа нито едно копче в джипката не работеше с изкл. на климатика.Моля му се на оня поне да ми даде третия късак с голям двигател дето до този момент не го бях виждал ,но оня ми вика че бил нов и скъп и не можело бил го прибрал някъде даже и не изявих желание да ходим до там


Коментар