Въпросът ми е конкретно за джипките - 150 и 200 серия.
Някой да знае, дали има ли разлика в сглобката, ако примерно колата е поръчана от Немски или Български дилър на Тойота?
Провокиран съм от факта, че само за последната седмица чувам от 2-3 места за проблеми със 120-та серия, и то от най-последния фейслифт, и то на смешни километри. А пък в Англия и Германия 200-ците имат малко повече екстри (примерно coolbox), като са и малко по-скъпи...
Също така, преди време имах Опел Астра, произведен за Немския пазар, а наскоро взех на бащата Астра от България - има доста осезаема разлика, спестено е от шумоизолация и т.н.
По принцип от Тойота ни водят за част от Европейски пазар, но все пак имам съмнения. А и не помня досега случай, Ленд Крузър 'там' да е по-скъп от Ленд Крузър 'тук'.
Някой да знае, дали има ли разлика в сглобката, ако примерно колата е поръчана от Немски или Български дилър на Тойота?
Провокиран съм от факта, че само за последната седмица чувам от 2-3 места за проблеми със 120-та серия, и то от най-последния фейслифт, и то на смешни километри. А пък в Англия и Германия 200-ците имат малко повече екстри (примерно coolbox), като са и малко по-скъпи...
Също така, преди време имах Опел Астра, произведен за Немския пазар, а наскоро взех на бащата Астра от България - има доста осезаема разлика, спестено е от шумоизолация и т.н.
По принцип от Тойота ни водят за част от Европейски пазар, но все пак имам съмнения. А и не помня досега случай, Ленд Крузър 'там' да е по-скъп от Ленд Крузър 'тук'.
Коментар