Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разлики между нова Тойота за Българския и такава за Европейският пазар

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Разлики между нова Тойота за Българския и такава за Европейският пазар

    Въпросът ми е конкретно за джипките - 150 и 200 серия.

    Някой да знае, дали има ли разлика в сглобката, ако примерно колата е поръчана от Немски или Български дилър на Тойота?

    Провокиран съм от факта, че само за последната седмица чувам от 2-3 места за проблеми със 120-та серия, и то от най-последния фейслифт, и то на смешни километри. А пък в Англия и Германия 200-ците имат малко повече екстри (примерно coolbox), като са и малко по-скъпи...

    Също така, преди време имах Опел Астра, произведен за Немския пазар, а наскоро взех на бащата Астра от България - има доста осезаема разлика, спестено е от шумоизолация и т.н.

    По принцип от Тойота ни водят за част от Европейски пазар, но все пак имам съмнения. А и не помня досега случай, Ленд Крузър 'там' да е по-скъп от Ленд Крузър 'тук'.
    "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

  • #2
    От: Разлики между нова Тойота за Българския и такава за Европейският пазар

    Та имах позната от университета, която замина и остана в Щутгарт. Там работеше на една от монтажните линии на Мерцедес. От нея знам, че мерцедеси, предназначени за пазара за Източна Европа, Африка и разни такива от сорта местенца, се сглобяват от бригади, в които преобладават чужденците и обикновенно в нощните или съботно-неделните смени. Колите за Западна Европа и Щатите се сглобявали от бригади само от Немци, които работели само редовна смяна и на отделна линия...............пък после нека ми се оплаква немецът, че на Българското черноморие цените на кебапчетата били с двоен стандарт.
    Черно, мирише и разваля характера!

    Коментар


    • #3
      От: Разлики между нова Тойота за Българския и такава за Европейският пазар

      Явно тия редовните са взимали пример от чужденците...

      Като помня един служебен Е-270 cdi купен нов и мераклийски взет директно от завода до Щутгарт през 2003та как изплю три турбини и два компютъра през първите 60000км - да им се ненагледаш на тия немски смени
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #4
        От: Разлики между нова Тойота за Българския и такава за Европейският пазар

        В един друг форум беше засегната темата защо се появява разлика в цената на нов автомобил тук и в западна европа , ставаше въпрос за Форд , и един от отговорилите даде доста логично обяснение подкрепено с примери , а именно пести се от материали , споменаваше се липса на предпазна кора под двигателя,разлика в марката на акумулатор, накладки, и разни такива дреболии които на пръв поглед не се набиват на очи но ........ ако ги сръвниш със същия модел но закупен отдругаде .... склонен съм да повярвам му вярвам има логика !!!

        Коментар


        • #5
          От: Разлики между нова Тойота за Българския и такава за Европейският пазар

          Първоначално публикуван от drago_pishinkov Преглед на мнение
          Та имах позната от университета, която замина и остана в Щутгарт. Там работеше на една от монтажните линии на Мерцедес. От нея знам, че мерцедеси, предназначени за пазара за Източна Европа, Африка и разни такива от сорта местенца, се сглобяват от бригади, в които преобладават чужденците и обикновенно в нощните или съботно-неделните смени. Колите за Западна Европа и Щатите се сглобявали от бригади само от Немци, които работели само редовна смяна и на отделна линия...............пък после нека ми се оплаква немецът, че на Българското черноморие цените на кебапчетата били с двоен стандарт.
          Tая работа МНОГО ме съмнява. Не ме разбирай погрешно, аз не казвам, че говориш небивалици, а че твоята позната нещо такаааааааааа .................. . Ако помислиш трезво би трябвало да е точно обратното, защото условията на експлоатация и подръжка в Източна Европа и Африка са в пъти по-тежки от тези в Западна Европа. А това, което мадамата е казала идва да рече, че чужденците работят по-качествено от германците. Не е ли така? Нали за да издържат Мерцедесите в Африка и БГ би трябвало да са по-яко направени за да вървят без проблем на тамошните условия? Незнам, незнам ............ Братче, това да си добър професионалист е нещо персонално, нищо общо няма с твоята националност. А що се отнася до Мерцедес-Бенц там никога няма да си позволят да разделят хората на германци и всички останали. Напомням ти, че в Турция има няколко завода на Мерцедес-Бенц, там се прави Аксор и спокойно минава мнооооооого повече от 1 000 000 /милион/ километра, повярвай ми, чудесен камион е! И да знаеш, че тук във Франция гъмжи от Аксор, да не си помислиш, че се произвежда само за турския пазар ? Да не говорим за Рено Турция, Пежо Чехия, Опел Испания, Фолксваген Чехия, Ауди Унгария /не кое да е, а модела ТТ /. Така, че откровено мисля, че твоята позната малко преувеличава ...... .
          Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
          Само DIESEL !!!

          Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

          Коментар


          • #6
            Re: Разлики между нова Тойота за Българския и такава за Европейският пазар

            Аз при Опел го видях с очите си, наистина Немската Астра се различава от тази за България. И наистина са неща, като шумоизолация, гуми и т.н.

            Въпросът ми е конкретно за Тойота, и по-точно за Крузърите, които се сглобяват в Япония.

            А това, което мадамата е казала идва да рече, че чужденците работят по-качествено от германците. Не е ли така?
            Да де, ама ако е вярно - пак значи, че правят разлика.
            "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

            Коментар


            • #7
              Re: От: Разлики между нова Тойота за Българския и такава за Европейският пазар

              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
              Като помня един служебен Е-270 cdi купен нов и мераклийски взет директно от завода до Щутгарт през 2003та как изплю три турбини и два компютъра през първите 60000км - да им се ненагледаш на тия немски смени
              Тоя модел бяха така до 2006 година, след това са доста здрави - имаме 280цди и не е давало дефекти.

              Само дето първите км след като го купихме(от България), имаше проблем с тоците. В Балкан Стар смениха сума ти неща, компресор на климатика, някакъв компютър и т.н. И накрая се оказа дефектно монтирана клема на акумулатора
              "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

              Коментар


              • #8
                От: Разлики между нова Тойота за Българския и такава за Европейският пазар

                Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                Tая работа МНОГО ме съмнява. Не ме разбирай погрешно, аз не казвам, че говориш небивалици, а че твоята позната нещо такаааааааааа .................. . Ако помислиш трезво би трябвало да е точно обратното, защото условията на експлоатация и подръжка в Източна Европа и Африка са в пъти по-тежки от тези в Западна Европа. А това, което мадамата е казала идва да рече, че чужденците работят по-качествено от германците. Не е ли така? Нали за да издържат Мерцедесите в Африка и БГ би трябвало да са по-яко направени за да вървят без проблем на тамошните условия? Незнам, незнам ............ Братче, това да си добър професионалист е нещо персонално, нищо общо няма с твоята националност. А що се отнася до Мерцедес-Бенц там никога няма да си позволят да разделят хората на германци и всички останали. Напомням ти, че в Турция има няколко завода на Мерцедес-Бенц, там се прави Аксор и спокойно минава мнооооооого повече от 1 000 000 /милион/ километра, повярвай ми, чудесен камион е! И да знаеш, че тук във Франция гъмжи от Аксор, да не си помислиш, че се произвежда само за турския пазар ? Да не говорим за Рено Турция, Пежо Чехия, Опел Испания, Фолксваген Чехия, Ауди Унгария /не кое да е, а модела ТТ /. Така, че откровено мисля, че твоята позната малко преувеличава ...... .

                То, Мишоци, да ти споделя че и аз бачкам в немска фирма, дето има производство и в България - и в Германия....и горе долу ситуацията с колежката ми е идентична...затова си позволих да напиша този пост. Работим доста добре....умни сме оправни също ама сме си аматьорчета - липсва ни и опит и нищо друго.

                А иначе, не че се хваля ама произвеждаме каучуковите смеси за почти всички западни марки коли -за бая турски и френски също. И също като е важна и отговорна работата - се прави в Германия. Моята дейност е доколкото мога да правя рецептурите на тези смеси и по този начин сравнително добре знам какви чудовищни компромиси са направили както МАН така и Мерцедес при камионите по отношение на въздушното окачване именно при сглобените в Турция. Условията на експлоатация са им през *****работа......ако щеш вярвай....и май познатата ми не преувеличава....
                Последно редактирано от drago_pishinkov; 26-06-10, 15:14.
                Черно, мирише и разваля характера!

                Коментар


                • #9
                  От: Разлики между нова Тойота за Българския и такава за Европейският пазар

                  Колега , тук диларите вкарват само автомобили 3 качество ,сори ама от такива тарикатлъци се правят пари в България.....
                  It's too bad that everyone who has a solution on everything is at home commenting on the internet.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Разлики между нова Тойота за Българския и такава за Европейският пазар

                    Първоначално публикуван от drago_pishinkov Преглед на мнение
                    То, Мишоци, да ти споделя че и аз бачкам в немска фирма, дето има производство и в България - и в Германия....и горе долу ситуацията с колежката ми е идентична...затова си позволих да напиша този пост. Работим доста добре....умни сме оправни също ама сме си аматьорчета - липсва ни и опит и нищо друго.

                    А иначе, не че се хваля ама произвеждаме каучуковите смеси за почти всички западни марки коли -за бая турски и френски също. И също като е важна и отговорна работата - се прави в Германия. Моята дейност е доколкото мога да правя рецептурите на тези смеси и по този начин сравнително добре знам какви чудовищни компромиси са направили както МАН така и Мерцедес при камионите по отношение на въздушното окачване именно при сглобените в Турция. Условията на експлоатация са им през *****работа......ако щеш вярвай....и май познатата ми не преувеличава....
                    Добре. Значи е много наивно от тяхна страна да мислят, че ще свършат работата по-добре от някой наш, или изобщо чужденец. Предполагам, че вече става въпрос за себестойносста на продукта, естествено, че като се прави в Германия от гермаци ще струва повече отколкото, ако се прави в Полша, да речем. Имам предвид, че продажната му цена ще е по-висока. Ама като се замисля ............. май и това не е баш така , щото ML, GL, и R -класите на МБ се правят в САЩ, а по качество немогат да се сравняват с G-класата, която се прави в Грац - Австрия, а в същото време цените на американските са доста соленички . Незнам, незнам ................
                    Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                    Само DIESEL !!!

                    Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Разлики между нова Тойота за Българския и такава за Европейският пазар

                      Японците, като искат нещо да е качествено, си го правят в Япония - например Лексусите, хибридното задвижване на Приус, по-сложни двигатели и т.н.
                      Мерцедес, като имаха проблеми с качеството на първия МЛ, преместиха производството от САЩ в Европа.
                      Заводите с най-малко дефектни произведени бройки, са в Япония(където се сглобява Лексус) и Германия(Зинделфинген на Мерцедес).
                      И неслучайно Германия и Япония могат да произведат най-качествените продукти в машиностроенето, химията и т.н.

                      Мен обаче ме вълнува, дали за България пращат джипове с по-ниско качество
                      "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                      Коментар


                      • #12
                        От: Разлики между нова Тойота за Българския и такава за Европейският пазар

                        Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                        Добре. Значи е много наивно от тяхна страна да мислят, че ще свършат работата по-добре от някой наш, или изобщо чужденец. Предполагам, че вече става въпрос за себестойносста на продукта, естествено, че като се прави в Германия от гермаци ще струва повече отколкото, ако се прави в Полша, да речем. Имам предвид, че продажната му цена ще е по-висока. Ама като се замисля ............. май и това не е баш така , щото ML, GL, и R -класите на МБ се правят в САЩ, а по качество немогат да се сравняват с G-класата, която се прави в Грац - Австрия, а в същото време цените на американските са доста соленички . Незнам, незнам ................
                        Честно да ти кажа, май нещата опират до манталитет на работа по отношение на това, че важните неща си се правят в Германия, Япония и т.н. Така е, защото например в Българския или Турския клон липсва нещо - все ще се намери някое майсторче да приспособи нещичко, докато на Запад липсващото нещо ще се поръча, достави и използва по надлежния ред. В 90% приспособяването по наш стил не носи лоши последствия, но останалите 10% явно са голям риск и затова немските коли са немски, а японските - японски....макар, че глобализацията май съсипа всичко.
                        Черно, мирише и разваля характера!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Разлики между нова Тойота за Българския и такава за Европейският пазар

                          Тази тема беше подхваната и в един друг форум.Доколкото знам,евростандарта за японските автомобили се задава от немците/поне на повечето /За пример погледнете hiluh,L200-за ЕС итакива за азиатския пазар/Ленд Круизърите са запазена марка на японското автомобилостроене.Поне так бе до скоро.Ако намерите разлики,те са поради заявките на дилърите-спецификаций,екстри...Колкото до разликата в цените на ЛК в германия и тук,не забравяйте,че ние сме на морето,и през нашите пристанища влизат всекидневно автомобили директно от азиатския пазар.Не всеки дилър в БГсе съобразява с пазара в Германия,при положение че може да го купи от Емирствата например,на по-добра цена.Тая приказка ,че били направени само за Залива малко не издържа,при положение че по черноморието вече бъка от ЛК от арабския свят.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Разлики между нова Тойота за Българския и такава за Европейският пазар

                            Специално за Тойота, няма разлики дали таралясника е произведен за Германия или за България. Има значение за кой пазар е произведен, те са: Европа, Япония, САЩ, и Останалите. Системата на Тойота е такава, че се произвеждат определени спецификации който отиват на едно поле и от там не е ясно кое за къде ще се продаде. Никой незнае кой дилър ще издърпа колата от определения хъб. Сега са на мода така наречените специални поръчки, отиваш и казваш, искам черна с еди си кое на оборудване и те мятат в тиквите, че за теб ще се направи специална поръчка и след запитване по нагоре става ясно кога ще я имаш, само дето това запитване е просто кога на монтажната линия ще се правят такива спецификации, Кризата наложи по гъвкава система на производството, по честа смяна на производството и по малко коли на склад. Когато има определени коли за един пазар на склад, много често се случва да се продадат на друг пазар. За пример, когато беше големия глад за ТЛК и за Хайлукс, в БГ , нямаше толкова голяма квота и се продаваха от Белгийската или друга квота.

                            Много е странно, че качеството не зависи от това къде е правена колата, а от конструктора който я е проектирал. Факт е че, Яриса е качествен без значение къде е произведен, а от друга страна има модели който са правени и в Япония а са траш....

                            От друга страна при Форд съм виждал много такива разлики, в автомобили който са за БГ пазара и такива купени директно от Германия. Най-голямо впечатление ми направи как Немските са боядисани отдолу, а за БГ нямат лаково поклитие отдолу, има и други разлики...


                            В крайна сметка какво е значението за къде е правен таралясника като има 5 /пет/ години гаранция
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Разлики между нова Тойота за Българския и такава за Европейският пазар

                              Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                              ...Яриса е качествен без значение къде е произведен, а от друга страна има модели който са правени и в Япония а са траш...
                              Конкретно за Яриса - най-най първите продадени в Европа (когато се появи Яриса като модел, 1999та) бяха японска сглобка, и си бяха шест. Заводът във Валансиен не беше готов още. После отвори, появиха се първите френски яриси и, ъъъ, не бяха съвсем баш най-здравите. После бързо-бързо се оправиха и те.

                              А конкретно за това къде е сглобена колата - не е като да няма значение. Проблемът не е толкова в сглобката, колкото в това че местен завод ползва местни възли в рамките на възможното. И стигаш до ситуацията да гледаш две еднакви нисанчета примерно, едното Микра - другото Марч, едното английско, другото японско, и си наясно че хем са еднакви коли, хем на английското де що има уплътнение по стъклата до няколко години ще е цъфнало пък японското тц, че английското с тоя мап сенсор Валео рано или късно ще те върне в първи клас, пък онова другото с Денсо-то ще си бръмчи, че британския Сивик със стартер Лукас ще върти по един начин пък японския с Деншигикен - по друг, и нещата се навързват на синджир. А колите си остават еднакви.
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X