Въпросът ми е конкретно за джипките - 150 и 200 серия.
Някой да знае, дали има ли разлика в сглобката, ако примерно колата е поръчана от Немски или Български дилър на Тойота?
Провокиран съм от факта, че само за последната седмица чувам от 2-3 места за проблеми със 120-та серия, и то от най-последния фейслифт, и то на смешни километри. А пък в Англия и Германия 200-ците имат малко повече екстри (примерно coolbox), като са и малко по-скъпи...
Също така, преди време имах Опел Астра, произведен за Немския пазар, а наскоро взех на бащата Астра от България - има доста осезаема разлика, спестено е от шумоизолация и т.н.
По принцип от Тойота ни водят за част от Европейски пазар, но все пак имам съмнения. А и не помня досега случай, Ленд Крузър 'там' да е по-скъп от Ленд Крузър 'тук'.
					Някой да знае, дали има ли разлика в сглобката, ако примерно колата е поръчана от Немски или Български дилър на Тойота?
Провокиран съм от факта, че само за последната седмица чувам от 2-3 места за проблеми със 120-та серия, и то от най-последния фейслифт, и то на смешни километри. А пък в Англия и Германия 200-ците имат малко повече екстри (примерно coolbox), като са и малко по-скъпи...
Също така, преди време имах Опел Астра, произведен за Немския пазар, а наскоро взех на бащата Астра от България - има доста осезаема разлика, спестено е от шумоизолация и т.н.
По принцип от Тойота ни водят за част от Европейски пазар, но все пак имам съмнения. А и не помня досега случай, Ленд Крузър 'там' да е по-скъп от Ленд Крузър 'тук'.



 
							
						

 . Ако помислиш трезво би трябвало да е точно обратното, защото условията на експлоатация и подръжка в Източна Европа и Африка са в пъти по-тежки от тези в Западна Европа. А това, което мадамата е казала идва да рече, че чужденците работят по-качествено от германците. Не е ли така? Нали за да издържат Мерцедесите в Африка и БГ би трябвало да са по-яко направени за да вървят без проблем на тамошните условия? Незнам, незнам ............ Братче, това да си добър професионалист е нещо персонално, нищо общо няма с твоята националност. А що се отнася до Мерцедес-Бенц там никога няма да си позволят да разделят хората на германци и всички останали. Напомням ти, че в Турция има няколко завода на Мерцедес-Бенц, там се прави Аксор и спокойно минава мнооооооого повече от 1 000 000 /милион/ километра, повярвай ми, чудесен камион е! И да знаеш, че тук във Франция гъмжи от Аксор, да не си помислиш, че се произвежда само за турския пазар
. Ако помислиш трезво би трябвало да е точно обратното, защото условията на експлоатация и подръжка в Източна Европа и Африка са в пъти по-тежки от тези в Западна Европа. А това, което мадамата е казала идва да рече, че чужденците работят по-качествено от германците. Не е ли така? Нали за да издържат Мерцедесите в Африка и БГ би трябвало да са по-яко направени за да вървят без проблем на тамошните условия? Незнам, незнам ............ Братче, това да си добър професионалист е нещо персонално, нищо общо няма с твоята националност. А що се отнася до Мерцедес-Бенц там никога няма да си позволят да разделят хората на германци и всички останали. Напомням ти, че в Турция има няколко завода на Мерцедес-Бенц, там се прави Аксор и спокойно минава мнооооооого повече от 1 000 000 /милион/ километра, повярвай ми, чудесен камион е! И да знаеш, че тук във Франция гъмжи от Аксор, да не си помислиш, че се произвежда само за турския пазар  ? Да не говорим за Рено Турция, Пежо Чехия, Опел Испания, Фолксваген Чехия, Ауди Унгария /не кое да е, а модела ТТ
? Да не говорим за Рено Турция, Пежо Чехия, Опел Испания, Фолксваген Чехия, Ауди Унгария /не кое да е, а модела ТТ  
							
						
 , щото ML, GL, и R -класите на МБ се правят в САЩ, а по качество немогат да се сравняват с G-класата, която се прави в Грац - Австрия, а в същото време цените на американските са доста соленички
, щото ML, GL, и R -класите на МБ се правят в САЩ, а по качество немогат да се сравняват с G-класата, която се прави в Грац - Австрия, а в същото време цените на американските са доста соленички 

Коментар