Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LJ-70 шум от лагер на първ.вал на ск.кутия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: LJ-70 шум от лагер на първ.вал на ск.кутия

    За половината - не си прав. Подмени всичкото. И всичко това, разбира се, ако си убеден, че не можеш да търпиш шума.

    Работата е същата като в двигателите - докато е нов, се кара с редичко масло. Като повърви известен пробег, понякога има смисъл да му сипеш по-гъстичко.

    Коментар


    • #32
      От: LJ-70 шум от лагер на първ.вал на ск.кутия

      ВсякакЪви шумове много ме дразнят!
      Имам притеснение да не отворя луфтове в ск. кутия с по-гъстото масло...???
      много автомати-слаби резултати!

      Коментар


      • #33
        От: LJ-70 шум от лагер на първ.вал на ск.кутия

        Ти сипа боклуците, сега от съвсем редовно масло те е страх.

        Коментар


        • #34
          От: LJ-70 шум от лагер на първ.вал на ск.кутия

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Ти сипа боклуците, сега от съвсем редовно масло те е страх.
          Така си е,но доста по-различния вискозитет да не се окаже вреден в случая?Още повече,че искам да запазя добичето за дълги години напред?
          В задния диф съм с масло 75/140 за LSD(42лв/л)-ако си сигурен,Ясене,че същия вискозитет масло,но без да е за LSD диф няма да е вреден за скоростите ще скачам трупешката!
          много автомати-слаби резултати!

          Коментар


          • #35
            От: LJ-70 шум от лагер на първ.вал на ск.кутия

            В диференциалите обикновено се сипва GL-5, в скоростите ако сипеш GL-5 ще ги убиеш независимо от вискозитета. Там си трябва GL-4 или GL-4 + GL-5 (двата стандарта заедно). 140 не е МНОГО по-голям вискозитет и единственото, което може да те спре, е някаква странна схема за мазане на този агрегат. По принцип зъбните колела и търкалящите лагери никак не се сърдят на вискозитет, докато заради вискозитет не останат сухи.

            Я покажете някъде устройство на тези скорости?

            Коментар


            • #36
              От: LJ-70 шум от лагер на първ.вал на ск.кутия

              Тойотите, както знаеш, са капризни към маслото, особено трансмисията. В ръководството пише 75W-90, остави си го такова.
              Мотора е друга бира там си пише, че може и по-гъсто.

              При мен тракане няма, ама съм бензин и вибрациите са по-малко, но има виене. Като пусна съединителя на свободна и си започва. Има виене и при движение. Също пета влиза по-трудно от другите, които влизат идеално, а задна похърква като влиза.
              Сложих полусинтетика Мотул 75W-90 GL4-GL5 преди 20000 км. Шумовете намаляха, спрямо състоянито с маслото с което я взех. Преди 3000км сложих STP добавка и положителен ефект има относно шумовете. Мисля така да си карам.
              Последно редактирано от Jimi; 09-08-10, 00:05. Причина: грешка
              Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
              Drag Grand Canyon Daily
              Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
              LZ1JYM

              Коментар


              • #37
                От: LJ-70 шум от лагер на първ.вал на ск.кутия

                Е де, задна похърква на абсолютно всички коли. Или поне аз не знам ръчна кола със синхронизирана задна предавка.

                Коментар


                • #38
                  От: LJ-70 шум от лагер на първ.вал на ск.кутия

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Е де, задна похърква на абсолютно всички коли. Или поне аз не знам ръчна кола със синхронизирана задна предавка.
                  Порше, Мерцедес, БМВ, Алфа Ромео
                  Жипа под прозореца ми също.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #39
                    От: LJ-70 шум от лагер на първ.вал на ск.кутия

                    ъхъ. И даже някаква версия на УАЗ, и разни други. Въпрос на сещане, а аз май не съм авторитет по разнообразие на автомобилостроенето. Но синхронизирането на задната си има недостатъци, затова на колите с по-малко претенции не се прави.

                    Коментар


                    • #40
                      От: LJ-70 шум от лагер на първ.вал на ск.кутия

                      А недостатъци. Просто е скъпо и за евтини марки няма смисъл.
                      За джип обаче определено е голям плюс при каране в гора щото двойно амбриране на гаден баир не е най лесното и бързо нещо.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #41
                        От: LJ-70 шум от лагер на първ.вал на ск.кутия

                        Ако се не лъжа това са скоростите или поне моите са такива G52.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Заснемане на ця&#1.jpg
Прегледи:1
Размер:52.7 КБ
ID:5200014
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Заснемане на ця&#1.jpg
Прегледи:1
Размер:44.7 КБ
ID:5200015
                        Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                        Drag Grand Canyon Daily
                        Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                        LZ1JYM

                        Коментар


                        • #42
                          От: LJ-70 шум от лагер на първ.вал на ск.кутия

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          А недостатъци. Просто е скъпо и за евтини марки няма смисъл.
                          За джип обаче определено е голям плюс при каране в гора щото двойно амбриране на гаден баир не е най лесното и бързо нещо.
                          Мани че е скъпо. Това е още един вал, който трябва да въртиш непрекъснато и да му осигуриш ресурс за това, а той за отплата ще пие гориво.

                          Коментар


                          • #43
                            От: LJ-70 шум от лагер на първ.вал на ск.кутия

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Мани че е скъпо. Това е още един вал, който трябва да въртиш непрекъснато и да му осигуриш ресурс за това, а той за отплата ще пие гориво.
                            Именно де. Скъпо е. Просто на изброените коли ако те интересува разхода или цената за поддръжка не са за теб.
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #44
                              Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                              Ако се не лъжа това са скоростите или поне моите са такива G52.
                              Почти нищо не разгадавам, много дребно. Ама май се маже както всички с разплискване.

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Именно де. Скъпо е. Просто на изброените коли ако те интересува разхода или цената за поддръжка не са за теб.
                              Не бе, имах предвид, че освен цената и разходите, такива екстрички са склонни да вдигнат RMA, което вече е проблем не за потребителя, а за производителя. Ама хайде, спирам да говоря стефанизми.
                              Последно редактирано от Ясен; 09-08-10, 00:20.

                              Коментар


                              • #45
                                От: LJ-70 шум от лагер на първ.вал на ск.кутия

                                Окончателни резултати от бълвоча забъркан с STP и Ресурс,чрез който имах лееека надежда да изчезне,или поне се намали въпросния шум:
                                1.след 3000км. ефект НИКАКЪВ!
                                2.обаче изчезнаха два други проблема със скоростите,а именно:
                                -преди от десет включвания на първа един път не влизаше и се налагаше двойно амбриране,което в Софийско грАдско е много неприятно(меко казано)
                                -при понижаване на предавките от 4-та на 3-та,ако оборотите бяха над 1000 се чуваше зловещо хъркане,затова винаги забавях точно това действие,докато не паднат оборотите-сега проблем няма
                                Ами толкоз от мен...засега!
                                много автомати-слаби резултати!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X