Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.

    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
    Точно обратното.
    Бавните са слагат на по-малкия (по-слабия) мотор и дефакто имаме:
    4.88 на 2LT/2LT-E
    4.11 на 1KZ-T
    Тук си много прав,даже на моят модел 3-генерация при 1KZ-T
    дифа е 3.58
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

    Коментар


    • #17
      До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.

      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
      Ти сега що изнервяш обстановката?
      Редукторните мостове УАЗови ги има налични нови само дето цената е малко препотяваща
      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

      Коментар


      • #18
        До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Мани не си и помисляй за тоя филм. Накрая нищо няма да остане от Тойотата.
        Патрулските го пуснах като майтап, ама е вариант. Широки са, ще издеянат на 33-ките, а и задния си върви с блокаж.
        Геро (от Варна) кара точно такава Тойота с Патрулски мостове. Сигурно има и други колеги. Решение е, но не е просто и се налагат сериозни промени и по окачването в последствие, отзад. Има игра и с карданите.

        80-ткови мостове също е вариант, както казва Митака.

        Най-доброто възможно решение е мост като на Тони (шампион за 2009). Тойотовски мост от 80-тка или 120-ка с Патрулско предно прасе (и отпред и отзад).

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Бела, еднакви ли са предния и задния, и предния долен, или горен пиньон е?
        Задния е малко по-голям, предния е с горен пиньон, като при Патрула.

        Коментар


        • #19
          До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.

          Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
          Несмятам да тунинговам повече ТЛК-то, аз пак си сложих стандартния диф,вече ще я ползвам май само за лек офф роуд и за влекач на платформата,кадето ще трябва да застане една истинска несломима машина с портални мостове и голям бензинов мотор....
          Скромно бих те посъветвал да не бързаш да отписваш толкова бързо тази тойота за сметка на някоя "несломима" машина . Един бърз поглед в статистиките на нашия офроуд шампионат за последните 6-7г. ще ти поговори доста за качествата на light duty 7-ма серия с 3-литров турбо дизел.

          Коментар


          • #20
            До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
            Геро (от Варна) кара точно такава Тойота с Патрулски мостове. Сигурно има и други колеги. Решение е, но не е просто и се налагат сериозни промени и по окачването в последствие, отзад. Има игра и с карданите...
            Хеви дюти са тесни, нямат блокаж. Не знам дали ще станат директно тия от пружинното окачване, ама и да станат си е компромис.
            Според мен трябва да се действа радикално. Патрулски, или от 80-сетка. Така, или иначе точките на захват на всички щанги и носачи трябва да се преработват - отзад 4-линк. Отпред Ге-носачите, или лонг-арм, трябва да се мисли. Както и пружини, или амортесьор - пружина.
            Белата и компания ще се справят, само кинти трябва.
            Ние ще гледаме сеир и ще даваме ъкъл.

            Коментар


            • #21
              До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.

              Чакай сега, то с кинти и баба знае....
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #22
                До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.

                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                Чакай сега, то с кинти и баба знае....
                Точно така.
                Андро, предложенията ти (теоретично) не са никак лоши (4-линк отзад и т.н.), но:
                - (силно) зависи от приложението на колата
                - знам няколко добре направени 70-тки тука, които не са и чули за 4-линк и прочие и всичко работи.

                Тоест - аз мисля и предлагам темата да я държим в посока как да подобрим нещата но да запазим характеристиките на 70-тката, а не как да направим от 70-тката нещо, от което от Cruiser-a ще остане табло, фарове и емблема.

                Коментар


                • #23
                  До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.

                  4-линка отзад не е кой знае какво. 4 щанги да излезнат 1000 лв. и ще станат както трябва. Другото си е същата работа, както да насадим спъващите носачи от Ге-то.
                  Ще разкараме и както вика Ивайло, тоя апандесит панхарда.
                  Мое мнение.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    Чакай сега, то с кинти и баба знае....
                    Тук малко съм в грешка. Като се замислих, Белата може и да излезе на печалба. Продава Тойотските мостове бързо ( щото по разбираеми причини се търсят, а и някакви блокировки има) и взима от тия не-трошливите, които пък не се търсят и се намират, дето вика Яро "еФтино".

                    Коментар


                    • #25
                      До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.

                      Ама аз си харесвам мостовете .Много е важно да се знае за какво точно ще се използва Джипката,за Траял,Рали или Трофи тип Ладога,щото всички знаем че пълно щастие няма,Ленд Крузера 70 серия с бавните мостове от леката серия,с 3 литров дизелов агрегат, оптимизирано окачване с 2-3 инча и разни други екстри е точно по средата на нищото,за да се наклони в една от сверите на офроуда с джипове,трябва да се конкретизират неща отделно за всяка една,а в това си състояние с добри гуми 235/85/16 се раздава максимално и на практика доказва че е доста здрава машина,разбира се поискаш ли повече от това,като по големи гуми,нещата се усложняват,но това важи за абсолютно всички джипки...мога да покажа как подобна джипка(Хай Лукса с целите мостове с 4.88 пр.числ.) се превръща в Траялна концепция с 4 линково окачване,и съответно е неизползваема на скоростен офроуд,но си е много проходима машина за почти всяко начинание включително и трофи преходи.
                      LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                      Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.

                        Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                        ...мога да покажа как подобна джипка(Хай Лукса с целите мостове с 4.88 пр.числ.) се превръща в Траялна концепция с 4 линково окачване,и съответно е неизползваема на скоростен офроуд...
                        Сигурно, но има и решения, и решения.
                        Виж какво казва Близнака по този повод.
                        Виж и клипа:
                        Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                        ...
                        Стабилност и здравина се постига с големи ходове.Независимо от това дали е за траял или скоростно каране...
                        Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнение
                        ... ...

                        Коментар


                        • #27
                          До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.

                          Да,за това си прав,ясно че ходовете са винаги голям плюс,но от едно известно време ралитата ги печелят джипки с независимо окачване и мотори на нитро горива,за Балканите и лично за мен концепцията за джипка или проект 4x4 ,е тази подготвена за Трофи преходи с трялни елементи,не много скоростна,с здрави бавни мостове,а защо не редукторни,с гуми от 35" до 44",(колкото повече толкова повече),двигател с голямо КПД,4 линково окачване,стабилно самоделно шаси,и тръбна рамка за защита...
                          Прикачени файлове
                          LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                          Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            4-линка отзад не е кой знае какво. 4 щанги да излезнат 1000 лв. и ще станат както трябва. Другото си е същата работа, както да насадим спъващите носачи от Ге-то.
                            Ще разкараме и както вика Ивайло, тоя апандесит панхарда.
                            Мое мнение.
                            Съгласен съм, но 4-линка не е тотална панацея.
                            Пък и какъв е смисъла в няколко теми да пишем едно и също, с едни и същи клипчета. Мое мнение.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              ...
                              Пък и какъв е смисъла в няколко теми да пишем едно и също...
                              Прав си, отклонихме се от темата, която е за диференциали, а не за окачвания.
                              Да порасъждаваме върху нещо интересно, за което няма много информация в нашия нет:
                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              ...
                              Най-доброто възможно решение е мост като на Тони (шампион за 2009). Тойотовски мост от 80-тка или 120-ка с Патрулско предно прасе (и отпред и отзад)...
                              предния е с горен пиньон, като при Патрула.
                              При тази замяна на задното прасе с предно, задното става "горен пиньон".
                              Интересна е тази тема:
                              Колко големи гуми може да понесе моста.
                              Където, от няколко колеги е казано, че Дана 30 с горен пиньон е по "здрава" от Дана 30, с долен.
                              В тази тема:
                              Сравнение на диф на ЛК70 и Хилукс, колегата gusa дава снимки на преден и заден диф от леката 70-сетка.
                              Твърди се, че като прикачни размери са еднакви. Предния е горен.
                              Та си мисля, че ще стане врътката предния да отиде отзад и да стане горен. Трябва обаче да прехвърлим короната и пиньона от задното прасе на предното, щото посоката на зъбите ...
                              Ясно е, че ще се изправи ъгъла на кардана.
                              Въпроса е, ще стане ли по "здрав", или по "слаб" при тази промяна?
                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от Аndro 160; 10-04-10, 11:27.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X