Схванах. Сори.
С два носача му викаш "окачване със щанги" а с четири "окачване с носачи".
Защо ги правиш тия макети. Специално за кардана няма особена разлика дали е с два или с четири носача.
Ами да си говорим нещо ... смислено.
А и в последно време яко се преработват джипки. Та като си говорим и експериментираме, може да излезе нещо полезно.
Извинете, аз мислех, че носача при целите мостове е двуточков към моста и едноточков към шасито-Нисан предни, Тойота, Мерцедес. Щанги е две ляво, две дясно към шасито и моста-Нисан задни, Нива задни.
При щангите и ресьорите моста запазва в голяма степен хоризонталното си положение при движение нагоре и надолу.
Кардана на Андро излиза от шлиците само в случаите когато кардана е по-къс от носачите. Когато е по-дълъг влиза навътре. На Г-класата е така при прдния кардан.
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Здраво объркване стана.
На първото викам щанги. На второто носачи.
И да кажа че нямам за цел да обиждам на някой машината. С така наречените двуточково захванати носачи към моста са всички машини които харесвам, кои и на двата моста, кои само отпред, кои само отзад.
С горни и долни носачи и от пред, и от зад са Щатските машини, които също харесвам.
При щангите и ресьорите моста запазва в голяма степен хоризонталното си положение при движение нагоре и надолу.
При четири носача , моста при движение нагоре/надолу не се върти, на шаблона на Андро. Такова изпълнение обаче аз не съм виждал. Винаги се върти.
Най-малко се върти при предните окачвания с четири носача. Идеята е че колкото по-малко се променя кастора при движението на окачването , толкова по-добро пътно поведение осигурява то. Другото е, че е почти невъзможно при постоянно въртящ се мост, напречна и кормилна щанга да работят в паралел.
При задните окачвания с четири носача каквито са при Вранглер и Гранд Чероки (за Нива не съм сигурен) надлъжния наклон на задния мост се променя повече от колкото на предния(пак с 4 носача) но въртенето на моста не е по-голямо от колкото при окачванията с два носача.
...надлъжния наклон на задния мост се променя повече от колкото на предния(пак с 4 носача) но въртенето на моста не е по-голямо от колкото при окачванията с два носача.
Именно. Колкото са по-еднакви по дължина горните и долните носачи (щанги), толкова по-добре се запазва хоризонталното положение на моста. При такова окачване конструктивно няма проблем да се получат огромни ходове.
Андро, не съм си помислил, че искаш да обидиш някого. Ама нали си говорим за ходове а те наистина са по-малки при окачване с носачи. И колкото по-къси са носачите толкова по-малки са ходовете. Ако се удъкжът носачите на едно Г ще станат ходове като слънце.
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Може да порасъждаваме върху предимставата и недостатъците на различните схеми. Щото един търси ходове за траял, друг търси стабилност и здравина при скоростно каране.
Ама нали си говорим за ходове а те наистина са по-малки при окачване с носачи. И колкото по-къси са носачите толкова по-малки са ходовете. Ако се удъкжът носачите на едно Г ще станат ходове като слънце.
Не е от дължината.
Да се удължат - да се удължат - колко да се удължат.
На ТЛК70 "пушките" не са по-дълги от на Г-ето.
При четири носача , моста при движение нагоре/надолу не се върти, на шаблона на Андро. Такова изпълнение обаче аз не съм виждал. Винаги се върти.
Най-малко се върти при предните окачвания с четири носача. Идеята е че колкото по-малко се променя кастора при движението на окачването , толкова по-добро пътно поведение осигурява то. Другото е, че е почти невъзможно при постоянно въртящ се мост, напречна и кормилна щанга да работят в паралел.
При задните окачвания с четири носача каквито са при Вранглер и Гранд Чероки (за Нива не съм сигурен) надлъжния наклон на задния мост се променя повече от колкото на предния(пак с 4 носача) но въртенето на моста не е по-голямо от колкото при окачванията с два носача.
Има и окачване при което не се върти моста.Това че не си виждал не значи че няма.
И кой Вранглер е с 4 линково окачване?
Променя се защото е 5 линково.
Много разбирачи има тук направо нямам думи.А иначе масово се преправят джипки с много грешки в окачването.
Може да порасъждаваме върху предимставата и недостатъците на различните схеми. Щото един търси ходове за траял, друг търси стабилност и здравина при скоростно каране.
Андро пак ли да пускам снимки?
Като пробваш макет на окачване поне го направи в мащаби като на реалното окачване
Стабилност и здравина се постига с големи ходове.Независимо от това дали е за траял или скоростно каране.
Г класата е много зле от към ходове на окачването.И три метра носачи да сложиш пак няма да има ходове.За карданите да не говорим...
Андро пак ли да пускам снимки?
Стабилност и здравина се постига с големи ходове.Независимо от това дали е за траял или скоростно каране.
Г класата е много зле от към ходове на окачването.И три метра носачи да има пак няма да има ходове.За карданите да не говорим...
Ивайло, казал съм брат, че Ти ми помогна за окачването. И Йори.
И да рабера малко от малко кое как работи:
Уверено почнах. Ама едно е да гледаш скици, друго е в действителност. Сглобих го един път - грешно.
Накрая, Близнаците ми дадоха много ценна информация и съвети... Задължен съм...
Аз съм любител, и колегите също. На професоналисти като Теб разчитаме, малко от малко да подготвим любителските си машини.
Колкото се може да избегнем грешките. И разбира се да се учим.
От нас ще получиш само още по голямо уважение и благодарности!
Бъди здрав!
Коментар