Как ве аджеба се счупиха зъбите на короната,пинйона и той заминал,нито съм и давал някакъв страшен зор,излиза че задния диференциал на ТЛК 70 както и предния са прехвалено здрави,малко като ги понапънах с 33" и дадоха фира,ами ако бях с 35" кво ли щеше да стане,първоначално започна да вие,аз подцених положението,помислих че е някой лагер на главина,чак като изтропа тогава ми стана ясно че задния диф е отишъл,стана за 2-3 дена,маслото като го източих си беше видимо в добро състояние(като изключим множеството метални частици от погрома) източих 2,300-400грама,по каталог е 2,500,значи е в рамките на нормалното,лагерите са станали вече за смяна с сигурност,но нямаше разбит който да причени промяна в луфта между короната и пинйона,остава варианта с душманското каране,ама пък никой не се е похвалил да е счупил заден диф от ръчкане по баирите........или пък не,затова е темата споделете да видим какъв е проблема,за отбелязване е че джипката добре се наема и не осеща големите гуми,мостовете са от 2LT,с предавателни числа 4.3:1 ако не се лъжа,а мотора е 1KZ-T вероятно към 150 кончета с спортния филтър К&N,Интер-кулер с доказано действие,и тежък крак на ШифЙорА..
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
...Как ве аджеба се счупиха зъбите на короната,пинйона и той заминал,нито съм и давал някакъв страшен зор,излиза че задния диференциал на ТЛК 70 както и предния са прехвалено здрави,малко като ги понапънах с 33" и дадоха фира...
Никой никога не е твърдял, че мостовете на лight duty 7-ма серия стават за 33"-ки и нагоре... Здрави са диференциалите, но на ресьорната, въпреки, че и там се срещат счупени.
... или пък не,затова е темата споделете да видим какъв е проблема,за отбелязване е че джипката добре се наема и не осеща големите гуми,мостовете са от 2LT,с предавателни числа 4.3:1 ако не се лъжа,а мотора е 1KZ-T вероятно към 150 кончета с спортния филтър К&N,Интер-кулер с доказано действие,и тежък крак на ШифЙорА..
Предавателните числа (от 2LT-то) са 4.88, не 4.36 както са на някои бензинови 2.4 (22R/22R-E). Проблема е, че тази кола не може да носи над 32" освен ако не се кара с глава на раменете. И пак за хард и за съзтезателно каране 33" и нагоре на тези мостове не стават.
Пропуснах да добавя...
Най-лошото е, че лек напрактика няма.
Има разни фирми като Precision Gear, които правят по-здрави от оригиналните. Такива са твърденията, аз съм с такива, но аз не карам нито хард, нито на съзтезания за да дам съответни отзиви.
Като се огледам хората решават този проблем (повече или по-малко) като сменят целия мост.
Предавателните числа (от 2LT-то) са 4.88, не 4.36 както са на някои бензинови 2.4 (22R/22R-E). Проблема е, че тази кола не може да носи над 32" освен ако не се кара с глава на раменете. И пак за хард и за съзтезателно каране 33" и нагоре на тези мостове не стават.
4.88 доколко знам са на 3 литровите не на 2,4 дизелаци,но както и да е,така или иначе щом е издържала толкова на моето каране с 33",значи не е за подценяване
light duty-то на 7-ма серия,а почвам и да се замислям за започването на нов проект с портални мостове само за издевателства.........
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Някъде, някой беше писал, че има на склад Патрулски.
А защо не от Volvo C303,Pinz или Unimog
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
4.88 доколко знам са на 3 литровите не на 2,4 дизелаци,но както и да е,така или иначе щом е издържала толкова на моето каране с 33",значи не е за подценяване
light duty-то на 7-ма серия,а почвам и да се замислям за започването на нов проект с портални мостове само за издевателства.........
Точно обратното.
Бавните са слагат на по-малкия (по-слабия) мотор и дефакто имаме:
4.88 на 2LT/2LT-E
4.11 на 1KZ-T
При руснаците е популярно насаждането на портални мостове на 70-тка. Има и плюсове и минуси. Като за тук и в конкретния случай, по-скоро минуси (според мен).
Мани не си и помисляй за тоя филм. Накрая нищо няма да остане от Тойотата.
Патрулските го пуснах като майтап, ама е вариант. Широки са, ще издеянат на 33-ките, а и задния си върви с блокаж.
При руснаците е популярно насаждането на портални мостове на 70-тка. Има и плюсове и минуси. Като за тук и в конкретния случай, по-скоро минуси (според мен).
Несмятам да тунинговам повече ТЛК-то, аз пак си сложих стандартния диф,вече ще я ползвам май само за лек офф роуд и за влекач на платформата,кадето ще трябва да застане една истинска несломима машина с портални мостове и голям бензинов мотор....
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Тия дифове така се чупят. Яро го е обяснил много точно, на тия дифове такива са им възможностите. Вариант са мостове от Хеви Дюти или най-често срещаният вариант от 80ка. Не си струва според мен да се купуват тунингови пиньон и корона, защото после ще си иде полуоската. Просто нещата са оразменерени за определено натоварване и до там.
Ако ти доиде идея за усилване сменяй моста.
Относно Патрулските мостове, по яки са от леката версия на Тойотските, но съответно и по тежки, голямо предимство е, че са ефтини.
Уфф, бях я забравил порталната болест .
Мислил съм подобен проект, ама първо е къщурката. Проблем е намирането на подобни мостове. Последно гледах един изоставен Унимог на Ковачев, без документи, но бяхме на различни мнения относно цената, а и отношението не ми хареса...
Относно мостовете от Пинц, много е трудно насаждането, защото реално тях ги държат кожусите на карданите. Много по трудни са за обслужване. С частите си е зор. Колкото четах в американския Пинц форум, като бях полудял по Пинца на колега от форума. имат си ядове и с тях.
За мостовете от лапландер нищо не мога да кажа. Аз не съм намирал на разумна цена която да отговаря на състоянието им. И там подръжката с части си е зор.
Ако аз правя такъв проект бих го направил с мостове от Унимог, за който се намират и най-лесно части. Другото е, че съм впечатлен от възможностите им лично, при един тест драйв при Конов.
Започни да събираш части много здрави сами по себе си и накрая ги обедини в една тръбна рама, и яката газ, то пък тогава тръбите ще се окажат меки.... абе не се занимавай, ами бегай за хапчета....от сините....
"...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Ако аз правя такъв проект бих го направил с мостове от Унимог, за който се намират и най-лесно части. Другото е, че съм впечатлен от възможностите им лично, при един тест драйв при Конов.
Започни да събираш части много здрави сами по себе си и накрая ги обедини в една тръбна рама, и яката газ, то пък тогава тръбите ще се окажат меки.... абе не се занимавай, ами бегай за хапчета....от сините....
И аз на Унимога залагам,ама казват че са доста тежки,но аз съм ги виждал в действие на един прототип,беше нещо страшно,а хапчетата не помагат два пъти ги сменях вече,станало ми е хронично заболяването
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Предлагат ми два моста от патрол 2002 три литровия мотор за по 1000лв моста.Ако искаш мога да те свържа с продавача.Мостовете на мога са доста тежки и без дискове .
Коментар