Как ве аджеба се счупиха зъбите на короната,пинйона и той заминал,нито съм и давал някакъв страшен зор,излиза че задния диференциал на ТЛК 70 както и предния са прехвалено здрави,малко като ги понапънах с 33" и дадоха фира,ами ако бях с 35" кво ли щеше да стане,първоначално започна да вие,аз подцених положението,помислих че е някой лагер на главина,чак като изтропа тогава ми стана ясно че задния диф е отишъл,стана за 2-3 дена,маслото като го източих си беше видимо в добро състояние(като изключим множеството метални частици от погрома) източих 2,300-400грама,по каталог е 2,500,значи е в рамките на нормалното,лагерите са станали вече за смяна с сигурност,но нямаше разбит който да причени промяна в луфта между короната и пинйона,остава варианта с душманското каране,ама пък никой не се е похвалил да е счупил заден диф от ръчкане по баирите........или пък не,затова е темата споделете да видим какъв е проблема,за отбелязване е че джипката добре се наема и не осеща големите гуми,мостовете са от 2LT,с предавателни числа 4.3:1 ако не се лъжа,а мотора е 1KZ-T вероятно към 150 кончета с спортния филтър К&N,Интер-кулер с доказано действие,и тежък крак на ШифЙорА..
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.
Свий
X
-
-
До: Счупен диференциал
Жалко...
Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение...Как ве аджеба се счупиха зъбите на короната,пинйона и той заминал,нито съм и давал някакъв страшен зор,излиза че задния диференциал на ТЛК 70 както и предния са прехвалено здрави,малко като ги понапънах с 33" и дадоха фира...
Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение...остава варианта с душманското каране,ама пък никой не се е похвалил да е счупил заден диф от ръчкане по баирите...
Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение... или пък не,затова е темата споделете да видим какъв е проблема,за отбелязване е че джипката добре се наема и не осеща големите гуми,мостовете са от 2LT,с предавателни числа 4.3:1 ако не се лъжа,а мотора е 1KZ-T вероятно към 150 кончета с спортния филтър К&N,Интер-кулер с доказано действие,и тежък крак на ШифЙорА..
-
До: Счупен диференциал
Пропуснах да добавя...
Най-лошото е, че лек напрактика няма.
Има разни фирми като Precision Gear, които правят по-здрави от оригиналните. Такива са твърденията, аз съм с такива, но аз не карам нито хард, нито на съзтезания за да дам съответни отзиви.
Като се огледам хората решават този проблем (повече или по-малко) като сменят целия мост.
Коментар
-
До: Счупен диференциал
Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеПредавателните числа (от 2LT-то) са 4.88, не 4.36 както са на някои бензинови 2.4 (22R/22R-E). Проблема е, че тази кола не може да носи над 32" освен ако не се кара с глава на раменете. И пак за хард и за съзтезателно каране 33" и нагоре на тези мостове не стават.
light duty-то на 7-ма серия,а почвам и да се замислям за започването на нов проект с портални мостове само за издевателства.........LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
-
До: Счупен диференциал
Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение...
Като се огледам хората решават този проблем (повече или по-малко) като сменят целия мост.
Коментар
-
До: Счупен диференциал
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеНякъде, някой беше писал, че има на склад Патрулски.LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
-
До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.
Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение4.88 доколко знам са на 3 литровите не на 2,4 дизелаци,но както и да е,така или иначе щом е издържала толкова на моето каране с 33",значи не е за подценяване
light duty-то на 7-ма серия,а почвам и да се замислям за започването на нов проект с портални мостове само за издевателства.........
Бавните са слагат на по-малкия (по-слабия) мотор и дефакто имаме:
4.88 на 2LT/2LT-E
4.11 на 1KZ-T
При руснаците е популярно насаждането на портални мостове на 70-тка. Има и плюсове и минуси. Като за тук и в конкретния случай, по-скоро минуси (според мен).
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеНякъде, някой беше писал, че има на склад Патрулски.
Коментар
-
До: Счупен диференциал
Първоначално публикуван от belata Преглед на мнениеА защо не от Volvo C303,Pinz или Unimog
Патрулските го пуснах като майтап, ама е вариант. Широки са, ще издеянат на 33-ките, а и задния си върви с блокаж.
Коментар
-
До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.
Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеПри руснаците е популярно насаждането на портални мостове на 70-тка. Има и плюсове и минуси. Като за тук и в конкретния случай, по-скоро минуси (според мен).
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
-
До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.
Тия дифове така се чупят. Яро го е обяснил много точно, на тия дифове такива са им възможностите. Вариант са мостове от Хеви Дюти или най-често срещаният вариант от 80ка. Не си струва според мен да се купуват тунингови пиньон и корона, защото после ще си иде полуоската. Просто нещата са оразменерени за определено натоварване и до там.
Ако ти доиде идея за усилване сменяй моста.
Относно Патрулските мостове, по яки са от леката версия на Тойотските, но съответно и по тежки, голямо предимство е, че са ефтини.
Уфф, бях я забравил порталната болест .
Мислил съм подобен проект, ама първо е къщурката. Проблем е намирането на подобни мостове. Последно гледах един изоставен Унимог на Ковачев, без документи, но бяхме на различни мнения относно цената, а и отношението не ми хареса...
Относно мостовете от Пинц, много е трудно насаждането, защото реално тях ги държат кожусите на карданите. Много по трудни са за обслужване. С частите си е зор. Колкото четах в американския Пинц форум, като бях полудял по Пинца на колега от форума. имат си ядове и с тях.
За мостовете от лапландер нищо не мога да кажа. Аз не съм намирал на разумна цена която да отговаря на състоянието им. И там подръжката с части си е зор.
Ако аз правя такъв проект бих го направил с мостове от Унимог, за който се намират и най-лесно части. Другото е, че съм впечатлен от възможностите им лично, при един тест драйв при Конов.
Започни да събираш части много здрави сами по себе си и накрая ги обедини в една тръбна рама, и яката газ, то пък тогава тръбите ще се окажат меки.... абе не се занимавай, ами бегай за хапчета....от сините...."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеБела, еднакви ли са предния и задния, и предния долен, или горен пиньон е?
Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеАко аз правя такъв проект бих го направил с мостове от Унимог, за който се намират и най-лесно части. Другото е, че съм впечатлен от възможностите им лично, при един тест драйв при Конов.
Започни да събираш части много здрави сами по себе си и накрая ги обедини в една тръбна рама, и яката газ, то пък тогава тръбите ще се окажат меки.... абе не се занимавай, ами бегай за хапчета....от сините....LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
-
До: Счупен диференциал, проблеми, възможни решения.
Аз пък си намерих УАЗкови редукторни.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар