Благодаря на Венцислав за уточнението към Стефан, макар че също разбирам позицията за напразно вложени пари в автомобил който по default не е правен за чист оф-роуд а за gettin' work done.
Когато взимах хилукса исках кола която няма да я мисля по дупките на пъытната ни мрежа, но като почнахме да ходим из чукари разни видях лимитите на колата, които мисля бяха далеч още от моите.
Мисля че с малко лифт, гуми и лебедка може да налазя една или две степени поне по-сериозни трасета. Бих желал да се науча на техники на захождане към препиятствия, на тяхното преодоляване и всички неща които могат да се проявят измежду.
Нещото което силно прави колата безпомощна е че няма блокаж на гумите когато затъне дадена гума да прехвърли въртенето към другите гуми. Знам че този модел няма тази ектра тъй като не е клас оф-роуд а по скоро пикап, но видял чя ARB предлагат дифф-лок но не мога да разбера дали това е нещо което може да се инсталира aftermarket или е трябвало да си е pre-isntalled.
Такива модификации правят ли се в България и при кой? Има ли идея някой? Също така бих се радвал ако Венци мисли че това е разумно вложение или мисля в грешна насока. Ако трябва да се степенуват инвестиците как бихте класифицирали модулите:
гуми, лифтинг, ролбар/протектори, дифф-лок, и тн?
Благодаря на всички и приятни подготовки за празника
BBoy
Когато взимах хилукса исках кола която няма да я мисля по дупките на пъытната ни мрежа, но като почнахме да ходим из чукари разни видях лимитите на колата, които мисля бяха далеч още от моите.
Мисля че с малко лифт, гуми и лебедка може да налазя една или две степени поне по-сериозни трасета. Бих желал да се науча на техники на захождане към препиятствия, на тяхното преодоляване и всички неща които могат да се проявят измежду.
Нещото което силно прави колата безпомощна е че няма блокаж на гумите когато затъне дадена гума да прехвърли въртенето към другите гуми. Знам че този модел няма тази ектра тъй като не е клас оф-роуд а по скоро пикап, но видял чя ARB предлагат дифф-лок но не мога да разбера дали това е нещо което може да се инсталира aftermarket или е трябвало да си е pre-isntalled.
Такива модификации правят ли се в България и при кой? Има ли идея някой? Също така бих се радвал ако Венци мисли че това е разумно вложение или мисля в грешна насока. Ако трябва да се степенуват инвестиците как бихте класифицирали модулите:
гуми, лифтинг, ролбар/протектори, дифф-лок, и тн?
Благодаря на всички и приятни подготовки за празника

BBoy
Коментар