Няколко такива Тойоти е правил Митко (fulda). На тази за която ще дам пример със снимки беше сменено окачването няколко месеца след покупката. Собственика не беше никак доволен как се държи в планината (ловец е) особено когато малко се натовари. Накратко казано след смяна на окачването автомобила той сподели че вози чувствително по-добре по шосе и се държи по стабилно по завои. За офроуд теста е правен с 5 ловци и две сърни и собственика е възхитен от стоежа както и споделя че проходимоста му се е подобрила много осезаемо основно заради по-големите ходове...
Добре се е получило.
Колко е лифта и с колко се увеличи хода.
На калника е мерено с рулетка преди и след смяната на окачването. Основния плюс е много по големите ходове на окачването което на офроуд е наистина впечатлително като подобрение на проходимостта.
наистина Хилукса много ми допада като автомобил. не тырся нищо бързо като скорости - те хората са си го казали - който бърза стига бавно.
Та за гумите понеже гледам че повече се наблегна като отговори до тук, бих искал да уточня че съм в София тъй като Churov попита. Аз самия гледах имено тези гуми също v0id но ме притесни имено че ми е ниска фабрично колата. При запитване в ТМ Ауто обаче не получих ясен отговор какво точно могат да направят те колко е добро и колко увеличава клиъренса и за това не задъбах много с тях.
Въпросът е от къде и колко са надеждни като качество.
Гледайки филмето дето Митко пусна, колкото и да искам от Хилукса няма да стане такъв оф-роуд звяр с тази дълга база. имам чувството че трябва да се качвам със самолетна стълба за да не задирам по баирите
иначе карам колата предимно в София ако я карам на асфалт. През другото време е към едно село или къ баири за мотори. Т.е. бих търпял да е по висока или с по-голям разход ако мога да разчитам че няма да викам екипа за да ме вади при малко по-голяма кал.
)) На равно всички лягат на мостовете. А това хваща и пъновете И бабуните, канавките и квото друго дойде.
Градски жип. Паркетник иначе казано. За кво трябва да се набутват пари в измъчени работи за мене си остава загадка. Толкова повече че за тия пари могат да се купят два джипа. Или един, и да се докара чак до състезателен. А с парите за това и тунинга му може да се направи отбор състезателни джипове.
Нищо особено не може да изцедиш от тая кола. Раздатката виси много посред дългата база. И ската играе котва в калта. Като хване камък - още по-весело.
Стефане аз пък лично имам впечатления от техническата поддръжка на един от трите GSM оператора които оперират с десетки автомобили и наистина имат работа и зиме и лете по баирите и планините. Нашата фирма им има договор и обучава всеки от техните оператори на който може да му се наложи да кара извън пътя и след това в зависимост от резултатите му издаваме сертификат. Тъй че няма такъв който да не е минал на курс при нас. И след като купуваха какви ли не автомобили единствения към който нямат претенции и не можеш ги свали от него е точно тази Тойота. И въобще не споменавай за Нива или УАЗ - пробвали са и резултата е че всички техници са заявили че или им сменят колите или напускат...!
Да не забравяме че повечето хора вземат тези автомобили за да си вършат работа а не за траял...
На калника е мерено с рулетка преди и след смяната на окачването. Основния плюс е много по големите ходове на окачването което на офроуд е наистина впечатлително като подобрение на проходимостта.
На 2"лифт с колко сантиметра се увеличи хода.
Питам защото и за мен е болна тема
А аз знам че мързелът е по-силното чувство.
Интересно, какво ще кажат когато стане нещо и връзката изчезне? Аз ще ги съдя като в холивудско кино, за стотици милиони обезщетение. Да са се оправяли с лигавите си техници навреме.
Нали тъкмо ти натъркаля оня ден три страници описание на геометричната проходимост? Сеа кво правим? Понеже Пешо много харесва нещо си, та значи тва е фръст, да?
Ню-ню ...
Ми ако Пешо е просто кретен? После ще каже извиняайте пичОве, нешто тука станА, и проблемът няма да е бил. Много съвременно. За мене глупавата фирмена политика не променя с нищо природните закони. Само ме отвращава.
На калника е мерено с рулетка преди и след смяната на окачването. Основния плюс е много по големите ходове на окачването което на офроуд е наистина впечатлително като подобрение на проходимостта.
На 2"лифт с колко сантиметра се увеличи хода.
Питам защото и за мен е болна тема
За съжаление беше отдавна и единствените снимки са тези които вече публикувах. Следващия път ще снимам и ходовете. Но разликата е грандиозна в поведението, все едно е друга кола...
А аз знам че мързелът е по-силното чувство.
Интересно, какво ще кажат когато стане нещо и връзката изчезне? Аз ще ги съдя като в холивудско кино, за стотици милиони обезщетение. Да са се оправяли с лигавите си техници навреме.
Нали тъкмо ти натъркаля оня ден три страници описание на геометричната проходимост? Сеа кво правим? Понеже Пешо много харесва нещо си, та значи тва е фръст, да?
Ню-ню ...
Ми ако Пешо е просто кретен? После ще каже извиняайте пичОве, нешто тука станА, и проблемът няма да е бил. Много съвременно. За мене глупавата фирмена политика не променя с нищо природните закони. Само ме отвращава.
Еми Стефане съди ги аз ще гледам а като ги осъдиш черпенето от мен... А геометрична и прочие проходимости са важни неща за тези които пишат в този форум (или поне част от тях). Другите които са на работа не ги вълнуват подобни неща. Като не може да стигне с колата до конкретното място слиза, взема си раницата с инструментите и отива на 300м. да си върши работата. Не забравяй че траяла не е начин човек да си изкарва заплатата. А комфорта му е много по-важен защото след като поправи проблема има обикновено 200км. път по асфалта. Затова и като уточнявахме важните им неща всеки техник предпочете да се разходи 300м в гората отколкото да бие 200км. път с УАЗ или Нива - сега стана ли ясно... Но ако случайно на теб ти се работи по друг начин си подай заявление аз работа - гарантирам че ще ти купят персонален УАЗ...
брр, не бих ги пробвал, аз си дигам 130-140, ма той моя е тромав дизеляк и не му е много често явление. и все пак бих отбелязал, че ако нямаш пари за друго, малатеса е добро, но ако можеш да си позволиш гума от рангът на гудиър, дълоп или интерко например, няма да ти е психо да вдигаш и 150...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Колата ги е правила не ти. Защото са я управлявали въздушните маси а ти си се возил. Ако няма вятър пътя завива - ти не.
Още малко ще им броя блокчетата по светофарите и после наи-внимателно ......
А са едни от наи-добрите МТ за асвалт и за кал.
Бих желал да попитам може би Венци би споделил - колко приблизително струва това повдиганве на Хилукса което е снимано, ако се не лъжа е 2 инча, нали ?
Коментар