Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota Hilux 2006 Off-road подготовка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Стефан
    Нищо особено не може да изцедиш от тая кола. Раздатката виси много посред дългата база. И ската играе котва в калта. Като хване камък - още по-весело.
    Това може да се случи в много редки случаи.
    На равно ляга на мостовете. Гредата под раздатката е на по високо.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от kinex
      Първоначално публикуван от Венцислав Петров
      Няколко такива Тойоти е правил Митко (fulda). На тази за която ще дам пример със снимки беше сменено окачването няколко месеца след покупката. Собственика не беше никак доволен как се държи в планината (ловец е) особено когато малко се натовари. Накратко казано след смяна на окачването автомобила той сподели че вози чувствително по-добре по шосе и се държи по стабилно по завои. За офроуд теста е правен с 5 ловци и две сърни и собственика е възхитен от стоежа както и споделя че проходимоста му се е подобрила много осезаемо основно заради по-големите ходове...
      Добре се е получило.
      Колко е лифта и с колко се увеличи хода.
      На калника е мерено с рулетка преди и след смяната на окачването. Основния плюс е много по големите ходове на окачването което на офроуд е наистина впечатлително като подобрение на проходимостта.


      VPetrov.photography

      Коментар


      • #18
        Добра вечер на всички,

        Благодаря за уводните думи и за поздравленията.

        наистина Хилукса много ми допада като автомобил. не тырся нищо бързо като скорости - те хората са си го казали - който бърза стига бавно.

        Та за гумите понеже гледам че повече се наблегна като отговори до тук, бих искал да уточня че съм в София тъй като Churov попита. Аз самия гледах имено тези гуми също v0id но ме притесни имено че ми е ниска фабрично колата. При запитване в ТМ Ауто обаче не получих ясен отговор какво точно могат да направят те колко е добро и колко увеличава клиъренса и за това не задъбах много с тях.

        Аз мисля че редът трябва да е:

        1. повдигане
        2. гуми
        3. лебедка
        4. ролбар/протектори

        Въпросът е от къде и колко са надеждни като качество.

        Гледайки филмето дето Митко пусна, колкото и да искам от Хилукса няма да стане такъв оф-роуд звяр с тази дълга база. имам чувството че трябва да се качвам със самолетна стълба за да не задирам по баирите

        иначе карам колата предимно в София ако я карам на асфалт. През другото време е към едно село или къ баири за мотори. Т.е. бих търпял да е по висока или с по-голям разход ако мога да разчитам че няма да викам екипа за да ме вади при малко по-голяма кал.

        BBoy
        BBoy
        [url]www.BBoylogs.com[/url]

        Коментар


        • #19
          )) На равно всички лягат на мостовете. А това хваща и пъновете И бабуните, канавките и квото друго дойде.
          Градски жип. Паркетник иначе казано. За кво трябва да се набутват пари в измъчени работи за мене си остава загадка. Толкова повече че за тия пари могат да се купят два джипа. Или един, и да се докара чак до състезателен. А с парите за това и тунинга му може да се направи отбор състезателни джипове.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Стефан
            Нищо особено не може да изцедиш от тая кола. Раздатката виси много посред дългата база. И ската играе котва в калта. Като хване камък - още по-весело.
            Стефане аз пък лично имам впечатления от техническата поддръжка на един от трите GSM оператора които оперират с десетки автомобили и наистина имат работа и зиме и лете по баирите и планините. Нашата фирма им има договор и обучава всеки от техните оператори на който може да му се наложи да кара извън пътя и след това в зависимост от резултатите му издаваме сертификат. Тъй че няма такъв който да не е минал на курс при нас. И след като купуваха какви ли не автомобили единствения към който нямат претенции и не можеш ги свали от него е точно тази Тойота. И въобще не споменавай за Нива или УАЗ - пробвали са и резултата е че всички техници са заявили че или им сменят колите или напускат...!

            Да не забравяме че повечето хора вземат тези автомобили за да си вършат работа а не за траял...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Венцислав Петров
              На калника е мерено с рулетка преди и след смяната на окачването. Основния плюс е много по големите ходове на окачването което на офроуд е наистина впечатлително като подобрение на проходимостта.
              На 2"лифт с колко сантиметра се увеличи хода.
              Питам защото и за мен е болна тема

              Коментар


              • #22
                А аз знам че мързелът е по-силното чувство.
                Интересно, какво ще кажат когато стане нещо и връзката изчезне? Аз ще ги съдя като в холивудско кино, за стотици милиони обезщетение. Да са се оправяли с лигавите си техници навреме.
                Нали тъкмо ти натъркаля оня ден три страници описание на геометричната проходимост? Сеа кво правим? Понеже Пешо много харесва нещо си, та значи тва е фръст, да?
                Ню-ню ...
                Ми ако Пешо е просто кретен? После ще каже извиняайте пичОве, нешто тука станА, и проблемът няма да е бил. Много съвременно. За мене глупавата фирмена политика не променя с нищо природните закони. Само ме отвращава.

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от kinex
                  Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                  На калника е мерено с рулетка преди и след смяната на окачването. Основния плюс е много по големите ходове на окачването което на офроуд е наистина впечатлително като подобрение на проходимостта.
                  На 2"лифт с колко сантиметра се увеличи хода.
                  Питам защото и за мен е болна тема
                  За съжаление беше отдавна и единствените снимки са тези които вече публикувах. Следващия път ще снимам и ходовете. Но разликата е грандиозна в поведението, все едно е друга кола...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от Стефан
                    А аз знам че мързелът е по-силното чувство.
                    Интересно, какво ще кажат когато стане нещо и връзката изчезне? Аз ще ги съдя като в холивудско кино, за стотици милиони обезщетение. Да са се оправяли с лигавите си техници навреме.
                    Нали тъкмо ти натъркаля оня ден три страници описание на геометричната проходимост? Сеа кво правим? Понеже Пешо много харесва нещо си, та значи тва е фръст, да?
                    Ню-ню ...
                    Ми ако Пешо е просто кретен? После ще каже извиняайте пичОве, нешто тука станА, и проблемът няма да е бил. Много съвременно. За мене глупавата фирмена политика не променя с нищо природните закони. Само ме отвращава.
                    Еми Стефане съди ги аз ще гледам а като ги осъдиш черпенето от мен... А геометрична и прочие проходимости са важни неща за тези които пишат в този форум (или поне част от тях). Другите които са на работа не ги вълнуват подобни неща. Като не може да стигне с колата до конкретното място слиза, взема си раницата с инструментите и отива на 300м. да си върши работата. Не забравяй че траяла не е начин човек да си изкарва заплатата. А комфорта му е много по-важен защото след като поправи проблема има обикновено 200км. път по асфалта. Затова и като уточнявахме важните им неща всеки техник предпочете да се разходи 300м в гората отколкото да бие 200км. път с УАЗ или Нива - сега стана ли ясно... Но ако случайно на теб ти се работи по друг начин си подай заявление аз работа - гарантирам че ще ти купят персонален УАЗ...
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #25
                      Re: РЕ:

                      Първоначално публикуван от v0id

                      Според мен лично тази

                      шарка е една от най добрите за офроуд .
                      Но каквато и 80-100 % офроуд гума да вземеш ще си доволен.
                      На мен с тия гуми сърце не ми даде да вдигна повече от 60км/ч на асвалт. На педесетия километър бяха наи-внимателно изхвърлени за продажба.

                      Коментар


                      • #26
                        брр, не бих ги пробвал, аз си дигам 130-140, ма той моя е тромав дизеляк и не му е много често явление. и все пак бих отбелязал, че ако нямаш пари за друго, малатеса е добро, но ако можеш да си позволиш гума от рангът на гудиър, дълоп или интерко например, няма да ти е психо да вдигаш и 150...

                        Коментар


                        • #27
                          Хъхъхъхъ на Кобрата съм и правил над 180
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от quadra
                            Хъхъхъхъ на Кобрата съм и правил над 180
                            Ти и прелиташ с тях
                            LZ1HKW
                            Реглаж на преден и заден мост
                            My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от quadra
                              Хъхъхъхъ на Кобрата съм и правил над 180
                              Колата ги е правила не ти. Защото са я управлявали въздушните маси а ти си се возил. Ако няма вятър пътя завива - ти не.
                              Още малко ще им броя блокчетата по светофарите и после наи-внимателно ......
                              А са едни от наи-добрите МТ за асвалт и за кал.

                              Коментар


                              • #30
                                Въпрос..

                                Здравейте,

                                Бих желал да попитам може би Венци би споделил - колко приблизително струва това повдиганве на Хилукса което е снимано, ако се не лъжа е 2 инча, нали ?

                                Поздрави
                                Бъдете живи и здрави!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X