Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota Hilux 2006 Off-road подготовка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Toyota Hilux 2006 Off-road подготовка

    Привет,
    одавна следя форума макар и да не съм писал редовно. Адски интересни теми и мнения има тук, както и срахотни фотографии от вашите разходки.

    Тази година взех един Тойота Хилукс 2006та година, 4х4 сингъл кабин за да газя калта като стане прекалено студено за оф роуд мотор и съм много хепи

    Още на първото трасе с агентурата малко закъсахме в една калющина и се замислих че трябва да изведа колата от "stock" състоянието и да вкарам малко по-ефективен оф-роуд перформанс.

    Преглеждах форумите с турсачката и попадах предимно на 4рънъри но не и инфо за оф-роуд тунинг за тоя Хилукс.

    Исках да попитам дали имате представа към кой да се насоча за:

    лебедка
    повдигане
    стабилни оф-роуд гуми
    ролбари и протектори.

    Малко е тънка работата с ТМ Ауто щото не се кефят да пипам по колата като е нова още заради гаранция но ако реша че си струват предложенията, ще трябва да го наглася с тях някак.

    Мерси много предварително и яки празници на всички.


    BBoy
    Последно редактирано от Yaro; 08-10-10, 09:02.
    BBoy
    [url]www.BBoylogs.com[/url]

  • #2
    РЕ:

    Първо честито за придобивката и второ почни първо със 100 % офроуд гуми максимален размер за модела и после се замисли трябва ли ти наистина още тунинг ...
    Най-добрия реглаж на преден и заден мост

    Коментар


    • #3
      Привет v0id и мерси за приветствието

      Гледам едни BF Goodrich, те добрили са и кой модел според теб е удачен за кал/сняг?

      BBoy
      BBoy
      [url]www.BBoylogs.com[/url]

      Коментар


      • #4
        Честито и отмен.Колегата е много прав гумите са един от най важните фактори на проходимостта.
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #5
          РЕ:

          Не съм карал такива но на външен вид като гледам ето тези май са добри :
          Мисля че Йори кара с такива и е доволен .
          Според мен лично тази шарка е една от най добрите за офроуд .
          Но каквато и 80-100 % офроуд гума да вземеш ще си доволен.
          Най-добрия реглаж на преден и заден мост

          Коментар


          • #6
            Калните гуми мразят асвалта. По шумни са и с по лошо сцепление по пътищата. Лично мен това ме вбесява. Предполагам че караш повече ON отколкото OFF затова помисли за гуми All-Terrain.
            Не знам дали на БТК пикапите са същите но при тях нещата са измислени много интелигентно. Здрава лебедка и АТ гуми.
            Повечето АТ гуми не стават за ОффРоуд. BFGoodrich All-Terrain T/A KO е едно от малкото изключения.
            Другия варянт е с два комплекта гуми.

            Коментар


            • #7
              Йори не кара с БФГудруч, чиято кална гума не се слави с добро име тук в БГ, макар и да е доста популярна в цял свят. А/Т на БФГ е май 1 от най-добрите всетеренни гуми, но не смятам, че става за нещо пвече от разходки по възможност без много много кал. Аз съм с Гудиър МТ/Р от година и 1/2, карам си я и по асфалт не малко, макар и да внимавам, това не е съвсем възможно виняги и въпреки това граферът не се е износил повече от 1/4. Ще изкарат спокойно още 2 сезона...

              Коментар


              • #8
                Честито , Колега!За да ти се помогне на въпросите,първо кажи от къде си. Относно гумите ,аз ползвам точно тези два модела.Много мога да говоря за тях , но ако се разровиш из форума ще намериш достатъчно информация.Оказа се ,че не мога без двата.Не знам до къде си решил да стигнеш , но почнеш ли болеста се развива шеметно .Ако си се похлъзнал вече то първо си помисли за лифта - от него зависят и гумите(като размер)Всеки си мечтае за мах големи , но си има разумен таван.Въобще нещата са навързани - н е можеш да мислиш за лифт без да мислиш за гумите и обратно .колкото повече автомобилът ти се превръща в офроуд машина , толкова по-малко става за асфалт.Така ,че чети повечко тук и питай и тогава решавай.Помощ и акъл ще получиш тук. Успех !
                PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                0899187766

                Коментар


                • #9
                  честито колега! направил си правилен избор. аз като фен на марката мога само да добавя - тойотата е като виното - колкото по стара толкова по добра.

                  задай си и си отговори на няколко въпроса: за какво основно ще го ползваш. щото газенето на калта е странно понятие - можеш да я газиш и с жигула; до каква степен искаш да я модифицираш; струва ли си; можеш ли да си го позволиш; смяташ ли на някакъв етап да я препродаваш (пазара на модифицирани возила е силно ограничен поне при мене, а някои модификации включват рязане на елементи от купето и шасито и са необратими)

                  ако не се лъжа отпред си с независимо окачване. това ограничава до известна степен възможностите ти за модифициране. с гуми 35 полуоските се чупят като солети. ще сложиш ли цял мост отпред (тойота или дана60)

                  виж това :и това и преценявай.

                  иначе успех в начинанието. с каквото можем ще ти помогнем - най много да се поболееш окончателно - тогава ще си като нас
                  Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                  http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                  http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                  Коментар


                  • #10
                    Няколко такива Тойоти е правил Митко (fulda). На тази за която ще дам пример със снимки беше сменено окачването няколко месеца след покупката. Собственика не беше никак доволен как се държи в планината (ловец е) особено когато малко се натовари. Накратко казано след смяна на окачването автомобила той сподели че вози чувствително по-добре по шосе и се държи по стабилно по завои. За офроуд теста е правен с 5 ловци и две сърни и собственика е възхитен от стоежа както и споделя че проходимоста му се е подобрила много осезаемо основно заради по-големите ходове...

                    Снимките:














                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #11
                      РЕ:

                      Като си говорим за гуми моите впечатления до тук от "univergomma hamada" ( 100% off ) са следните :
                      1. Гумите са шумни при скорост от 30 до към 80-90 км/ч обаче нали имам яка музика и не ми пука
                      2. Нестабилни са в завои, не следят пътя и по принцип джипа се управлява по трудно обаче аз нали съм си майстор и не ми пука
                      3. Гори ми поне 3-4 / 100 повече, загубих доста от към динамика пъргавина особено при старт ... ей за тва си ме е яд ама не може без компромисти ...
                      Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                      Коментар


                      • #12
                        Re: РЕ:

                        Първоначално публикуван от v0id
                        Като си говорим за гуми моите впечатления до тук от "univergomma hamada" ( 100% off ) са следните :
                        1. Гумите са шумни при скорост от 30 до към 80-90 км/ч обаче нали имам яка музика и не ми пука
                        2. Нестабилни са в завои, не следят пътя и по принцип джипа се управлява по трудно обаче аз нали съм си майстор и не ми пука
                        3. Гори ми поне 3-4 / 100 повече, загубих доста от към динамика пъргавина особено при старт ... ей за тва си ме е яд ама не може без компромисти ...
                        офтопикче сори: от какъв на какъв размер премина за да усетиш такива драстични промени в разхода и динамиката. при мене от 30 на 33 разхода се увеличи с ~ 2 л. без съществена промяна в динамиката
                        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                        Коментар


                        • #13
                          РЕ:

                          Промяна в размера почти нямам - стария ми беше 205/70/15 летни, много добри и леки гуми за асфалт, сега съм със 215/75/15 МТ ( нещо като малатеста са - регенерат ) .
                          Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                            Няколко такива Тойоти е правил Митко (fulda). На тази за която ще дам пример със снимки беше сменено окачването няколко месеца след покупката. Собственика не беше никак доволен как се държи в планината (ловец е) особено когато малко се натовари. Накратко казано след смяна на окачването автомобила той сподели че вози чувствително по-добре по шосе и се държи по стабилно по завои. За офроуд теста е правен с 5 ловци и две сърни и собственика е възхитен от стоежа както и споделя че проходимоста му се е подобрила много осезаемо основно заради по-големите ходове...
                            Добре се е получило.
                            Колко е лифта и с колко се увеличи хода.

                            Коментар


                            • #15
                              Нищо особено не може да изцедиш от тая кола. Раздатката виси много посред дългата база. И ската играе котва в калта. Като хване камък - още по-весело.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X