Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Майстор, който да отбира от дизели на Тойота

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Майстор, който да отбира от дизели на Тойота

    Аз имах същия проблем (бял пушек,загуба на масло 1л на 1500км,тресеше само на студен двигател)
    Започнах от лесното (смяна на маслосъбирачи-гумички) никаква промяна,след това запушване на течове по картер и капак двигател,о пръстени,гарнитури и др.(отново без промяна в горенето на масло) и на края смених маслени сегменти и нещата си доидоха на място,казвам само маслени защото компресията на двигателя е добре
    Успех

    Коментар


    • #17
      Re: Майстор, който да отбира от дизели на Тойота

      Излиза, че бая хора са имали проблеми с мотора

      Знаете ли си реалните километри на колите? Мойта по километраж е на 330 хиляди в момента, което значи, че може да е над 500 всъщност.

      Според мене, при правилна поддръжка и смяна на маслото на 5000км би трябвало да издържат много повече от това....

      Сега се замислих - смяна на маслото на 5000км, това значи, че за 500 хиляди маслото е сменяно 100 пъти!!!
      "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

      Коментар


      • #18
        До: Майстор, който да отбира от дизели на Тойота

        Колега ако на мотора пише че е 24 клапана то значи че мотора е 1hd-ft.И наи вероятно се касае до загуба на компресия може би между цилиндрите това често се случва при 6 цилиндровите мотори но все пак е хубаво да се замери компресиятя. Това мога да ти го проверя ако искаш. Тел.0888515018 Гого се казвам(брат флекс).
        ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

        Коментар


        • #19
          До: Майстор, който да отбира от дизели на Тойота

          Мишо, Гого Флекса е Голям Тойота-джия, да знаеш! Другите двама са Тони и Митко Фулдата.

          Първоначално публикуван от flex Преглед на мнение
          Колега ако на мотора пише че е 24 клапана то значи че мотора е 1hd-ft.И наи вероятно се касае до загуба на компресия може би между цилиндрите това често се случва при 6 цилиндровите мотори но все пак е хубаво да се замери компресиятя. Това мога да ти го проверя ако искаш. Тел.0888515018 Гого се казвам(брат флекс).
          Гога, ти тази кола много добре я познаваш.
          Червената на Алекс...

          Коментар


          • #20
            До: Re: Майстор, който да отбира от дизели на Тойота

            Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
            Излиза, че бая хора са имали проблеми с мотора

            Знаете ли си реалните километри на колите? Мойта по километраж е на 330 хиляди в момента, което значи, че може да е над 500 всъщност.

            Според мене, при правилна поддръжка и смяна на маслото на 5000км би трябвало да издържат много повече от това....

            Сега се замислих - смяна на маслото на 5000км, това значи, че за 500 хиляди маслото е сменяно 100 пъти!!!
            аз моите си ги знам-200 000 ,за смяната на маслото си прав,колкото по често по-добре(ако имаш фин. възможност). и аз се чудя колко много колеги имат проблеми с 80-ките.....да не тегне някво проклятие като минат Бг границата ....
            TЛК 80-4.2ТД
            ТЛК 73-2.4ТД
            ...................

            Коментар


            • #21
              До: Майстор, който да отбира от дизели на Тойота

              Да тази кола я помня,работеше като часовник ако иска Мишо нека се обади ще я видим.
              ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

              Коментар


              • #22
                До: Майстор, който да отбира от дизели на Тойота

                Какво стана с камиончето колега?
                ТЛК 80 4,2ТД-95г

                Коментар


                • #23
                  Re: Майстор, който да отбира от дизели на Тойота

                  Нямам време да го карам по майстори, другата седмица се надявам да съм малко по-свободен.

                  При всички положения ще пиша, какъв е резултата
                  "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                  Коментар


                  • #24
                    До: Майстор, който да отбира от дизели на Тойота

                    Абе на мен повреда в турбината ми ги е правила тия фокуси с белия пушек и маслото на студено.
                    Вярно че не беше Тойота, но беше подобен двигател. Наистина най-добре отиди на спокойствие при някой компетентен който познава модела, защото при прехвалените "Дизелджии" може и да си платиш за нещо което не е счупено..
                    ...нормално е да ти дават най-черната прогноза, пък после да се окаже нещо по-малко. Въпроса е ако се окаже нещо по-малко да ти кажат

                    Коментар


                    • #25
                      Re: Майстор, който да отбира от дизели на Тойота

                      Ъпдейт: имам минимум 1 заминал цилиндър. Лошото е, че ремонта е нерентабилен, качествено да се направи ще е 5к лева, само частите са към 3к. А ако се налага и турбо/помпа да се прави, цената отива още доста нагоре.

                      Сега се чудя какво да правя - да си взема английска и да и сменя дирекцията с части от тази, или пък да си търся друг мотор. Или просто да си карам 70-ката, която е в перфектно състояние, а тази да я продам...

                      Все пак ако някой чуе за двигател или 80-ка дизел на тънки пари, да свирка
                      "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                      Коментар


                      • #26
                        До: Re: Майстор, който да отбира от дизели на Тойота

                        Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
                        Ъпдейт: имам минимум 1 заминал цилиндър. Лошото е, че ремонта е нерентабилен, качествено да се направи ще е 5к лева, само частите са към 3к. А ако се налага и турбо/помпа да се прави, цената отива още доста нагоре.

                        Сега се чудя какво да правя - да си взема английска и да и сменя дирекцията с части от тази, или пък да си търся друг мотор. Или просто да си карам 70-ката, която е в перфектно състояние, а тази да я продам...

                        Все пак ако някой чуе за двигател или 80-ка дизел на тънки пари, да свирка
                        Колега,виж това,ако искаш и се обади на ингилиза,може да ти я даде цялата за 1200-300 паунда.
                        http://search.autotrader.co.uk/es-uk...cleRegLetter=L

                        Коментар


                        • #27
                          Re: Майстор, който да отбира от дизели на Тойота

                          Иска ми се да ръчна ск. кутия. А в обявата пише, че колата не пали
                          "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                          Коментар


                          • #28
                            До: Re: Майстор, който да отбира от дизели на Тойота

                            Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
                            Иска ми се да ръчна ск. кутия. А в обявата пише, че колата не пали
                            ХМ,няма нищо по-скапано от мануалната скоростна кутия на 80-тката.Говоря за цялостната концепция на джипа-нищо не се смъргуцва толкова често както ръчните скорости в иначе реално легендарния камион.Избора е твой.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Re: Майстор, който да отбира от дизели на Тойота

                              Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
                              Иска ми се да ръчна ск. кутия. А в обявата пише, че колата не пали
                              Колата като "пали" цената е "малко"по различна:trust me.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Re: Майстор, който да отбира от дизели на Тойота

                                Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                                Колата като "пали" цената е "малко"по различна:trust me.
                                ми той колегата си има една проблемна кола,що му е втора дето не пали..?!
                                ако вземаш кола от Англия,по-добрия вариянт е да си я закараш на ход,поне ще си сигурен че всичко е изправно . а и по-евтино ще е с транспорта,автовозите искат 650-700паунда за джипка до Бг. потдържам мнението на колегата Конов,че ако разпродадеш остатъка на части в Бг ще има мераклии.
                                другия вариянт е да закупиш само двигател,но цената варира 1000-1200 паунда,ти решаваш. ако решиш да мърдаш към острова и имаш нужда от съдействие ,свиркай порядъчен брой 80-ки минаха през мен(палещи и не-палещи)ще се радвам да помогна с каквото мога.
                                TЛК 80-4.2ТД
                                ТЛК 73-2.4ТД
                                ...................

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X