Обява

Свий
Няма добавени обяви.

80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
    Мдамм, много е гадна 80ката ама по-добра за тия пари май няма. Не е най-здрава, не е най-комфортна, не е най-проходима, но е идеална комбинация от всичко това. Това я прави толкова привлекателна. Аз лично предпочитам ТЛК79 или ТЛК105. Хубавото при тойотите е че са сметнати лагерите им да са бушон и в повечето случай са стандартни, много от нещата се правят без специални инструменти, и много рядко съм виждал повредена тойота да не е на ход, а да я пребират на въже. Поврежда се, но по някакъв начин куцукайки се добира до лазарета. Като плюс за мен е много здравата електрика и електроника и гумените материали който запазват еластичноста си и след двадесет години. А, и само да кажа, че в заводите на тойота ползват червен силикон.
    Джамбазе,първо ако не се чупят тойотките ще ти се стъжни бизнеса,за съотношението цена-качество си прав,но че се ползва червен силикон и то в заводите на джапанките си е пълен абсурд.Втората кола от този модел,която внесохме от Острова ИЗОБЩО не беше регистрирана там и беше някакъв демо модел на 13 години и 18930 мили.Директно от кораба автовоз я свалиха-чисто японска и непипвана от ингилиз или европеец-руснак,българин,италианец.Никакви червении няма по нея,дори смятам,че при сглобкита НЕ ползват силикон.Колкото до материите и материалите наистина са висококачествени и държат с годините,електриките след толкова време си работят безпроблемно.Нека колегите не правят капитал от моите изказвания,не съм казал,че ТЛК-80 е калпав автомобил,просто не съм съгласен с култа към модела,както не съм съгласен и с всички други "култови"итории-Сталин,Хитлер,Мерцедес,БМВ,българския креватен супермен,пияницата и киселото мляко-да не изброяваме,че са ужасно много.
    Последно редактирано от tuni; 03-11-09, 08:52. Причина: дописване

    Коментар


    • #32
      До: Представяне на нашите Тойоти

      Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
      ...кораба ТЛК-80 тежи 2.5 тона почти срещо 1360 кг на К-160 3.3 и 1420 за 4.2.
      Те, тия Патроли по-леки и от Вранглерите бе...
      Не разполагам с официалните данни за теглото на Патрул *160/MQ, но мисля, че бъркаш. При положение, че Y260 тежи 1800кг. +/- и то с категорично по-лекия RD28T, няма как по-стария да е с 400-500кх. надолу...
      ТЛК80 е между 2.100 и малко под 2.400кг. в зависимост от комплектацията. Дългия Y60 (защото Y61 е по-тежък), с който единствено има смисъл да правим сравнение тука е точно там някъде и той.

      Информация за теглото на Патрул Y60, дълга база, 4.2 бензин:
      Първоначално публикуван от Венцислав Петров
      ...Накрая автомобила на кантара показа 2243 кг. без задна гума и с ~20л гориво в резервоара...
      Мнението на Венци е взето от тук.

      Коментар


      • #33
        До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

        Ето и малко подробности-снимах табелката на патрула и мисля,че всичко е казано.Вярно е ,че моторите им не са бързи,но имат достатъчна тяга и за влачене и за тежки ловни походи(говоря единствено за К160),дифивете са много яки и затова никой не им сменя маслата-"як е, ще издържи",полуоскоте са 55 мм и 60 мм дебели,на 4 ресьора са с опо 5 листа(специалното изпълнение по 7 листа)На тоя му дават да тежи 1300 кила + 250 кг пътници и да "мъкне" 2500 кила.Поправете ме ако греша(много е възможно)данните,които съм дал по-горе са от автокантара на едно бивше АПК-с Миладиново.
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от tuni; 03-11-09, 08:46. Причина: дописване

        Коментар


        • #34
          До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

          Аз не казвам, че не се чупят, а че се чупят кадърно. За пример, на повечето джипки обикновено в кутията се чупят зъбчатки или оси, или се ронят шлици, а на Тойота почти винаги са лагери който пак казвам повечето са стандартни и ги има в бакалията. А относно червения силикон, ела да ти вдигна една чисто нова за да се убедиш.
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #35
            До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
            Аз не казвам, че не се чупят, а че се чупят кадърно. За пример, на повечето джипки обикновено в кутията се чупят зъбчатки или оси, или се ронят шлици, а на Тойота почти винаги са лагери който пак казвам повечето са стандартни и ги има в бакалията. А относно червения силикон, ела да ти вдигна една чисто нова за да се убедиш.
            Не можеш да ми вдигнеш чисто нова и да ми покажеш,понеже разсъжденията са относно коли от'89 до '98 ТЛК-80, Хай-Лукс,4-Рънър-там такова животно като червен силикон-нема.Че най-големите пичове в автомобилостроенето-джапанарките са си сменили концепцията с тази на нашите европейски "баш -майстори"-чест ни прави.

            Коментар


            • #36
              До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

              Всички Тойота 70 heavy duty, Toyota 80 както и Toyota 80 които съм виждал до момента... (доста са, даже имаме няколко) са с червен силикон... В диапазона от 87година до 2008 година... включително и тези внесени от Англия с десен волан...
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #37
                До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                Не виждам смисъл да споря. Явно Тойота ползват от китайския червен силикон, нали Китай им е наблизо.
                Дали една кутия е отваряна се вижда от много други неща, а не от това с какъв цвят силикон е. Аз знам как да отворя и затворя една кутия така, че и в официалния сервиз да не разберат дали е отваряна. И пак има специалисти който ще се светнат. Тук обаче отиваме в сферата на техническите експертизи и няма общо с темата.
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #38
                  До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                  Да,така е но... с ремонтираните.И дайхацу фероза и роки,които минаха през мен бяха с червен силикон,но всички бяха пипани.Където не са пипани няма такова нещо.Зная твоята компетентност по въпроса(моите искрени уважения),както и пристрастието ти и принадлежността към модела,но непипаните коли които видях и тук и на острова НЯМАХА червен силикон.Дори сега ще мъкнем още 2,които са ужасно запазени и ги карат едни баби само на конски състезания-влачат ремаркета с по един кон и камиончетата миришат на обор,понеже сбруята се съхранява в тях,но ще ги предоставя за публичен преглед.Това беше към Венци.
                  Последно редактирано от tuni; 03-11-09, 09:14. Причина: адресиране

                  Коментар


                  • #39
                    До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                    А ти как разбираш тия който нямат силикон дали не са отваряни точно те? Не съм пристрастен. За мен тенекията си е тенекия, няма значение кой я прави. Просто някой тенекии имат някакви предимства пред други. Ето сега си търся "старт от скрапа" и не държа да е Тойота. Всяка марка има успешни модели. Понеше темата е за 80тката. Аз лично 80тка няма да си взема. Не ми харесва, но това не пречи да признавам нейните качества.
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • #40
                      До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                      А ти как разбираш тия който нямат силикон дали не са отваряни точно те?
                      Дали няма да текнат като Москвичи 403,407,408 или ГАЗ 69,УАЗ??Ако мислиш,че не текат-текат си,но не се чупят толкова лесно,казал си го вече и е истина.

                      Коментар


                      • #41
                        До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                        Отново казвам,че съм против фетишите,които се издигат в култ.Това е.

                        Коментар


                        • #42
                          До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                          Любе, добре си е 80-ката бе братче, какво повече искаш.
                          Недей да съдиш за здравината на 80-ката като я сравняваш с Гранд Черокитата на същите години и километри.
                          Преди да вземеш Тойотата ти казах че 80-ката е твоята кола, защото каза че ти трябва джип за офроуд който да става и за асфалт. Забележи последователноста. Първо офроуд, после асфалт. Е при такива изисквания друга алтернатива освен дълъг ПатрулY61 и ТЛК80 има ли.
                          Сега след няколко години експлоатация си прозрял един абсолютно нелогичен факт. А той е че 80-ката, при нормална всекидневна експлоатация което включва основно асфалт и от време на време някоя лека разходка извън пътя, се чупи колкото и ако се кара само офроуд. Някак неестествено звучи, ама аз колко пъти да повтарям че тежките железа се саморазпадат.
                          Ако вместо 80-ката имаше Г-класа, Паджеро, ГрандЧероки и т.н. , с твоята паркетна употреба, със сигурност щяха да се чупят по-малко. Ама пробвай да ги изнасилваш извън пътя да видиш за какво разсъндъчване става въпрос.

                          Коментар


                          • #43
                            До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                            Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                            Всички Тойота 70 heavy duty, Toyota 80 както и Toyota 80 които съм виждал до момента... (доста са, даже имаме няколко) са с червен силикон... В диапазона от 87година до 2008 година... включително и тези внесени от Англия с десен волан...
                            А аз се чудя защо на срещнах тойота без червен селикон на ск.кутия.
                            OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                            Коментар


                            • #44
                              До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Любе, добре си е 80-ката бе братче, какво повече искаш.
                              Недей да съдиш за здравината на 80-ката като я сравняваш с Гранд Черокитата на същите години и километри.
                              Преди да вземеш Тойотата ти казах че 80-ката е твоята кола, защото каза че ти трябва джип за офроуд който да става и за асфалт. Забележи последователноста. Първо офроуд, после асфалт. Е при такива изисквания друга алтернатива освен дълъг ПатрулY61 и ТЛК80 има ли.
                              Сега след няколко години експлоатация си прозрял един абсолютно нелогичен факт. А той е че 80-ката, при нормална всекидневна експлоатация което включва основно асфалт и от време на време някоя лека разходка извън пътя, се чупи колкото и ако се кара само офроуд. Някак неестествено звучи, ама аз колко пъти да повтарям че тежките железа се саморазпадат.
                              Ако вместо 80-ката имаше Г-класа, Паджеро, ГрандЧероки и т.н. , с твоята паркетна употреба, със сигурност щяха да се чупят по-малко. Ама пробвай да ги изнасилваш извън пътя да видиш за какво разсъндъчване става въпрос.
                              Тук ще се съглася напълно. Ако сравним подобни години автомобили 4х4 при всички положения тези които са предназначени основно за експлоатация по пътища имат предимства при тази експлоатация... Абсолютно вярно е че Тойота 80 дали се кара по път или без се чупи еднакво... Всъщност даже не. Има определени неща които специално 80-ката за път не понася... А именно: Всички скорости над ~100 км./ч са пагубни за семерингите и въобще разтоварените полуоски които са с грес... по мостовете, просто не е правена за такива скорости... Достатъчно е само едно каране с газ до ламарината по автомагистрала с по-голяма скорост и цепи турбина (за турбодизела)... и изпускателни колектори... Просто не е правена за такива неща... Както много пъти съм писал, няма универсални решения... Всяко си има предимства и недостатъци. Но искате ли експедиционен автомобил и с него да идете където и да е по света, имате само два избора, 80-ка или Нисан Патрул (с големите двигатели) и нищо друго...
                              Последно редактирано от Венцислав Петров; 03-11-09, 11:44.
                              VPetrov.photography

                              Коментар


                              • #45
                                До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                                Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
                                А аз се чудя защо на срещнах тойота без червен селикон на ск.кутия.
                                Тази на снимката,която съм публикувал,колега НЯМА нито червен нито зелен силикон(и оранжев няма),но пак казвам да не разправяме приказки за лека нощ на малки деца-култа е рлигия и.. блажени са верующите и тяхно е царството небесно.За целите за които ползвам ТЛК-то наистина май ми стига и някой Трупър-Бигхорн или Паджеро,все пак цените им са в пъти по-ниски,като комфорта и лукса не отстъпват ни най-малко.Това не означава в никакъв случай,че съм разочарован от 80-тката,просто не е върха на сладоледа или черешката на тортата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X