Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отработени газове на LJ70 -73

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Отработени газове на LJ70 -73

    Както гледам - тая тръба е до усилвателя на спирачките - т.е. от към шофьора . Моята няма със сигурност . 88'ми набор е .
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • #17
      До: Отработени газове на LJ70 -73

      аз запуших ЕГР-а ,както и колегата го е направил с гарнитура /латун/ точно преди смукателния колектор.Карам мома англичанка и при мен ЕГР-а се пада отляво на двигателя гледано от шофиорското място и минава зад двигателя като е от две части/по средата е клапана/Втората част е вързана за изпускателния колектор.Ако имаш такова "екологично"творение,ще го познаеш по прегорелия изглед на трабата.

      Коментар


      • #18
        До: Отработени газове на LJ70 -73

        Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
        Дай моля те повече снимки .От коя страна на двигателя да търся.Моята май няма такова - фабрично , или аз не можах да видя . Ако има ще го унищожа немедленно . Казах ти вече , че на Исузото го направих .
        И моята няма такава система за газовете,досега не бях виждал това на Тойотите освен на колегата Cvetan LJ73. А на Исузото беше с помпа и ремък махнах ремъка, запуших помпата и осетих малка разлика при вървене.
        0887 526 564/ 0897 933 755 /

        Коментар


        • #19
          До: Отработени газове на LJ70 -73

          наи добре да се махне нацяло тая схема и да се затапят колекторите с някакви тапи изработени за целта
          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

          Коментар


          • #20
            До: Отработени газове на LJ70 -73

            Колеги мисля,че и аз имам въпросният клапан.Двигателят е 1kz-t това ли е клапана намира се непосредствено до помпата?


            OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

            Коментар


            • #21
              До: Отработени газове на LJ70 -73

              Не е този клапан. Виж снимката от първата публикация в темата. Става въпрос за това ръждивото коляно, което влиза в смукателния колектор. Клапана е преди него.

              Коментар


              • #22
                До: Отработени газове на LJ70 -73

                Първоначално публикуван от cvetan LJ73 Преглед на мнение
                Не е този клапан. Виж снимката от първата публикация в темата. Става въпрос за това ръждивото коляно, което влиза в смукателния колектор. Клапана е преди него.
                Да виждам разликата но двигателя ми е 1KZ-T,някой да има на идея къде се намира въпросният клкапан
                OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                Коментар


                • #23
                  До: Отработени газове на LJ70 -73

                  Брей никой ли няма на идея къде може да е този клапан на 1kz
                  OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                  Коментар


                  • #24
                    До: Отработени газове на LJ70 -73

                    Извади маркучето оградено в червено и запуши края му. То командва вакума дето отваря/ затваря клапата.
                    Прикачени файлове
                    ***Prior Preparation Prevents Piss Poor Perrformance***

                    Most sports require only one ball - real sports require two.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Отработени газове на LJ70 -73

                      Първоначално публикуван от lyubo73 Преглед на мнение
                      И моята няма такава система за газовете,досега не бях виждал това на Тойотите освен на колегата Cvetan LJ73. А на Исузото беше с помпа и ремък махнах ремъка, запуших помпата и осетих малка разлика при вървене.
                      На Исузуто има EGR. Това с помпата и ремъка е отделно и няма връзка.
                      Служи за да вкарва чист въздух в изп колектор и по този начин доокислява изгорелите газове.
                      Има я и при някои Тойоти
                      Също както EGRa се маха
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #26
                        До: Отработени газове на LJ70 -73

                        Първоначално публикуван от patrol77 Преглед на мнение
                        Извади маркучето оградено в червено и запуши края му. То командва вакума дето отваря/ затваря клапата.
                        Горе съм пуснал няколко снимки на моят двигател,такова чудо нямам
                        OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                        Коментар


                        • #27
                          До: Отработени газове на LJ70 -73

                          Ще взема да го снимам утре...моя двигател всъщност е 1KZ-TЕ
                          ***Prior Preparation Prevents Piss Poor Perrformance***

                          Most sports require only one ball - real sports require two.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Отработени газове на LJ70 -73

                            Първоначално публикуван от patrol77 Преглед на мнение
                            Ще взема да го снимам утре...моя двигател всъщност е 1KZ-TЕ
                            Ок и си го запушил това чудо??
                            OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                            Коментар


                            • #29
                              До: Отработени газове на LJ70 -73

                              Един колега от форума ми го направи с болтче...да изолира вакуум регулатора
                              ***Prior Preparation Prevents Piss Poor Perrformance***

                              Most sports require only one ball - real sports require two.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Отработени газове на LJ70 -73

                                Аз също съм прекъснал маркуча на вакуумния регулатор, но това не е най-доброто решение. Все пак при колите на 15 и повече години има вероятност ЕГР клапана да е заседнал в отворена позиция и да не се влияе от вакуумния регулатор.

                                Затова запушването на изводите на тръбата с подходящи планки и гарнитури към тях е по-доброто решение.

                                Така доста маркучи, тръби и други части свързани с ЕГР стават излишни и могат да се свалят от двигателя, отваря се повече място под капака и теглото на автомобила намалява с няколко стотин грама.

                                Ето линк с подробни инструкции за блокиране на ЕГР:

                                http://toyotasurf.asn.au/techsite/egr.htm
                                [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
                                [/COLOR]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X