Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отработени газове на LJ70 -73

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Отработени газове на LJ70 -73

    Знае ли някой - тази система за отработените газове, влияе ли на мощноста/дали я намалява/ и ако да може ли да се премахне? Виждал съм 70-ки, които я нямат фабрично. При мен системата я има. Модел-LJ-73 . 2LT . 1990г. внос от Австрия.
    Прикачени файлове

  • #2
    До: Отработени газове на LJ70 -73

    освен че влияе на мощността ами ти пълни и смукателния тракт с комбинация от какви ли не гадости
    2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
    ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

    Коментар


    • #3
      До: Отработени газове на LJ70 -73

      Имах подобно недоразумение на бензиновото ми Исузо . Махни го и ти . Нека някой друг пази атмосферата .
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • #4
        До: Отработени газове на LJ70 -73

        Влиае на преходните режими. Когато натоварването на двигателя е голямо - почти не влияе. Обаче това е при положение че всичко е изправно, а за автомобил на тия години (над 15), това съвсем не е сигурно.

        Лекува се лесно - просто се запушва, и ако има клапа за чистия въздух преди входяшия колектор - или се маха, или и тя се застопорява в отворено положение.

        Иначе колегите са прави - замърсява входящия колектор със сажди, които, като се смесят с маслените пари, които минават от там за изгаряне, става една невероятна гняс. Ако си видиш входящия колектор отвътре, няма да си очарован.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          До: Отработени газове на LJ70 -73

          Следобет,като се върнах от работа и видях какво сте ми писали- реших да изолирам тази система. Свалих чугуненото коляно и като бръкнах с пръст в колектора -ужас.Свалих и захранващото коляно от колектора и се започна едно чистене- страшна глеч. Нещо като грес+сажди. Колкото можах изчистих и избърсах с парцали. Направих гарнитура от латун,която сложих под коляното за изгорелите газове и по този начин го запушх. След като събрх всичко- направих обиколка на квартала. Разлика във вървенето може би има, но е много малка - турбото се чува по силно. Ако не бях изолирал тази система- след време колектора щеше да се запуши напълно. Утре и вдругиден съм на лов и ще имам повече наблюдения относно вървенето Благодаря ви

          Коментар


          • #6
            До: Отработени газове на LJ70 -73

            Струва си да махнеш входящия колектор и да го изчистиш нацяло. Ама предполагам си е разправийка, а пък и е редно да се затегне с динамометричен ключ после, че и гарнитурата да се смени.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              До: Отработени газове на LJ70 -73

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Струва си да махнеш входящия колектор и да го изчистиш нацяло. Ама предполагам си е разправийка, а пък и е редно да се затегне с динамометричен ключ после, че и гарнитурата да се смени.
              Чак с динамометричен ключ няма смисъл,това не е глава .А гарнитурата е ясно ,че ще се смени с нова.
              0887 526 564/ 0897 933 755 /

              Коментар


              • #8
                До: Отработени газове на LJ70 -73

                Първоначално публикуван от lyubo73 Преглед на мнение
                Чак с динамометричен ключ няма смисъл,това не е глава .А гарнитурата е ясно ,че ще се смени с нова.
                Всеки с мението си.

                Това си е достатъчно дълъг детайл, подложен на достатъчно голями разлики в температурата на студено/топло, с обща гарнитура целия (предполагам), така че си е отвсякъде за динамометричен ключ. Това че не е толкова критичен като главата, и последствията рядко са забележими, е друг въпрос. За изходящия важи още-повече.

                Но, мое мнение, в крайна сметка.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  До: Отработени газове на LJ70 -73

                  В сервизното обслужване на Тойота всяка гайка и болт е обозначена с колко килограма или Nm да се стягаТака че според мен има значени е щом са го отбелязали А това дали ще го спазва някой майстор си е негов избор

                  Коментар


                  • #10
                    До: Отработени газове на LJ70 -73

                    е то добре да свали колектора ма като се сетя какво е в портовете на главата ....упражнението ще е почти безполезно ся да няма да сваля и главата заради мръсотията в портовете .....по добре си я караи така ...тя с времето като нама натрупване ще се поизчисти от само себе си а дигане на главата и цялостна ревизия на смукателния тракт по добре да е предизвикано от по сериозна причина
                    2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                    ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                    Коментар


                    • #11
                      До: Отработени газове на LJ70 -73

                      Първоначално публикуван от joro-g Преглед на мнение
                      В сервизното обслужване на Тойота всяка гайка и болт е обозначена с колко килограма или Nm да се стягаТака че според мен има значени е щом са го отбелязали А това дали ще го спазва някой майстор си е негов избор
                      С динамометричен ключ трябва да се стягат и джантите ,особено алуминиевите ,но никой не го прави в сервизите за гуми и никой не ги подсеща.В България само главите се стягат с динамометричен ключ, и много малко други отговорни болтове и гайки.
                      0887 526 564/ 0897 933 755 /

                      Коментар


                      • #12
                        До: Отработени газове на LJ70 -73

                        Първоначално публикуван от lyubo73 Преглед на мнение
                        С динамометричен ключ трябва да се стягат и джантите ,особено алуминиевите ,но никой не го прави в сервизите за гуми и никой не ги подсеща.В България само главите се стягат с динамометричен ключ, и много малко други отговорни болтове и гайки.
                        да така е ама нали сме си винаги наи умни защо ся видиш ли тея япончета ше ни кажат как да стегаме ние да не сме от вчера
                        2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                        ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                        Коментар


                        • #13
                          До: Отработени газове на LJ70 -73

                          за Бога братя запушвайте ги тез ЕГР-и,то двигателя все едно на хремав да опушиш носа-тича та тича

                          Коментар


                          • #14
                            До: Отработени газове на LJ70 -73

                            Първоначално публикуван от zablio Преглед на мнение
                            за Бога братя запушвайте ги тез ЕГР-и,то двигателя все едно на хремав да опушиш носа-тича та тича
                            Ти в кой участък запуши тръбата, или я махна нацяло?

                            Коментар


                            • #15
                              До: Отработени газове на LJ70 -73

                              Първоначално публикуван от cvetan LJ73 Преглед на мнение
                              Знае ли някой - тази система за отработените газове, влияе ли на мощноста/дали я намалява/ и ако да може ли да се премахне? Виждал съм 70-ки, които я нямат фабрично. При мен системата я има. Модел-LJ-73 . 2LT . 1990г. внос от Австрия.
                              Дай моля те повече снимки .От коя страна на двигателя да търся.Моята май няма такова - фабрично , или аз не можах да видя . Ако има ще го унищожа немедленно . Казах ти вече , че на Исузото го направих .
                              TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X