Поздрави на всички 
колеги каква е разликата между двата модела ? Къде мога да прочета нещо повече ? Падам си по дизелите 3.0 модела 97 год.
Какво бихте ми препоръчали
Благодаря ви предварително
					колеги каква е разликата между двата модела ? Къде мога да прочета нещо повече ? Падам си по дизелите 3.0 модела 97 год.
Какво бихте ми препоръчали
Благодаря ви предварително


 "
"

 .Ако искаш да видиш как изглежда и не си далече от София,ми пиши на
.Ако искаш да видиш как изглежда и не си далече от София,ми пиши на  Има доста информация за 1KZTE на Интернет, който е същия двигател, но с електронно контролирана ижектираща помпа и доста друга електроника/като цяло също много добър двигател/, но с повече ровене се намира и за 1KZT-то.Наръчника за ремонт на 1KZTE  в частта за  механичните настройки е валиден за 1KZT-то. А на toyodiy.com  за конфигуриране избираш Select yuor car,после Other в пазари, после 1999 година, следва Toyota, след това 4Runner и накрая KZN185/което е рамата/,а отваряш менюто като цвъкнеш на KZN185-GKMSX след което за частите по купе, окачване,диференциал,трансферна кутия,полуоски,спирачки са еднакви с 3 Generation 4Runner/1996-2002/, а пък двигател 1KZT и трансмисия R150F са използвани и по някои по-ранни модели LandCruiser.Почти всичко което се продава през Тойота БГ е с надценка в пъти,за съжаление.Така че части за мотора може да се търсят от Англия/milner,roughtrax,/Германия,Австралия и някои може да се намерят в САЩ.Понеже познавам и купето с бензиновите двигатели на 3-то поколение, ще ти кажа на базата на моя опит, че си заслужава да се сдобие човек с такава машинa, а пък после няма да гледаш за друга доста време
Има доста информация за 1KZTE на Интернет, който е същия двигател, но с електронно контролирана ижектираща помпа и доста друга електроника/като цяло също много добър двигател/, но с повече ровене се намира и за 1KZT-то.Наръчника за ремонт на 1KZTE  в частта за  механичните настройки е валиден за 1KZT-то. А на toyodiy.com  за конфигуриране избираш Select yuor car,после Other в пазари, после 1999 година, следва Toyota, след това 4Runner и накрая KZN185/което е рамата/,а отваряш менюто като цвъкнеш на KZN185-GKMSX след което за частите по купе, окачване,диференциал,трансферна кутия,полуоски,спирачки са еднакви с 3 Generation 4Runner/1996-2002/, а пък двигател 1KZT и трансмисия R150F са използвани и по някои по-ранни модели LandCruiser.Почти всичко което се продава през Тойота БГ е с надценка в пъти,за съжаление.Така че части за мотора може да се търсят от Англия/milner,roughtrax,/Германия,Австралия и някои може да се намерят в САЩ.Понеже познавам и купето с бензиновите двигатели на 3-то поколение, ще ти кажа на базата на моя опит, че си заслужава да се сдобие човек с такава машинa, а пък после няма да гледаш за друга доста време .Но ако имаш конкретни въпроси питай тука или на мейла ми.
.Но ако имаш конкретни въпроси питай тука или на мейла ми.
		 
							
						


 
							
						
Коментар