Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota Hilux vs.Toyota 4runner

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Toyota Hilux vs.Toyota 4runner

    И Джипката е Арна и мацката също така като я гледа човек ужким нема костна структура да и тежи крака на газта ,ма явно има яки мусколи щото ма супрата реедовно и обръщаше дросела и изаправяше стрелката за Буста - а на джипката по некакви пътиша неведуми изкърти стойката на акумулатора ,така въсем случаино на на едн ляв завои (представям си какво щеше да става ако беше набарала бутончето за заключване на задния дифф!
    1x 1.5JZ = 621NM
    2x 5VZ-FE = 596NM

    Коментар


    • #17
      До: Toyota Hilux vs.Toyota 4runner

      е ти що даваш тоиотките си на тая мацка с тежък крак
      2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
      ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

      Коментар


      • #18
        До: Toyota Hilux vs.Toyota 4runner

        Първоначално публикуван от tapicera Преглед на мнение
        здравейте, mototem спомена за прегяване, а и като гледам доста сте на ясно с Рънарите и не се здържам да попитам, по точно да ви помоля ме насочите към някои майстор при който да ходя когато имам проблем с Рънара(3.0td).А по въпроса с прегряването един майстор ми каза че е от радиатора, друг че е от перката...когато карам в града ниама никакви проблеми, а като тръгна по магистралата почва да загрява.проблема е че от няколко месеца го имам и още не мога да намеря някои маистор при които да отида спокоен. благодаря предварително
        Ako е виското, може и да се ремонтира виж ПДФа долу. Само се сменя изтеклата течност и евентуално износен уплътнител.

        Щото ново като гледам е над 450лв от тук:

        http://www.roughtrax4x4.com/?doc=16&cid=611&vid=918

        или за твоя 3.0 май е това:

        http://www.roughtrax4x4.com/?doc=16&cid=618&vid=1202

        но разлика в цената почти няма.
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от allfriends; 01-11-09, 23:01.
        [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
        [/COLOR]

        Коментар


        • #19
          До: Toyota Hilux vs.Toyota 4runner

          Колеги,от скоро следя този сайт,има много полезна информация.От около две години съм собственик на 4runner със номер JT111LND909005443 ,за това време успях да сменя задния диф защото едно такси изпробва здравината на тойотката.Сложих целия диф от една английска с автомат. скор. кутия. Питанията ми към вас са две :дали трябва да сменям нещо по диф. и второто защо при мен предният кардан постоянносе върти и трето неможахме да свалим предните главини при мен е с авт. хъбове как точно се свалят да не почупиме нещо.Предварително благодаря от Шумен съм почерпката е от мен стига да не съм на лов.

          Коментар


          • #20
            До: Toyota Hilux vs.Toyota 4runner

            Ами имаш ми тел. обади се и щи ти стане ясно за ко иде теч

            Коментар


            • #21
              До: Toyota Hilux vs.Toyota 4runner

              Първоначално публикуван от metotem Преглед на мнение
              Модела, както съм написал по-горе, е KZN185-GKMSX.В руските форуми се води НАТО–Ранер.
              Здрасти колега,

              Тези натовски ръннери с фултайм ли са или са парт тайм? Имат ли някакви блокажи? Ти откъде взе твоя, доволен ли си от него?

              Поздрави

              Коментар


              • #22
                До: Toyota Hilux vs.Toyota 4runner

                Здрасти rdo!Моя 4Рънер го взех от Косово.Парт тайм е, блокаж няма.Ако иска човек, може да му тури разпределителна кутия/multimatic transfer case/ от 3то поколение 4Рънер и с малко работа по жиците да свърже процесорите и ще има фул тайм с център диф.А също може да се монтира блокираща касета от ARB или от Тойота цял електрически блокиращ диф, проблема с който е че не се предлагат с по-ниско предавателно число от 4.10.А натовските 4Рънери са 3.58, тъй че ще се налага промяна и отпред ако човек държи да е с Тойотския блокиращ диф.Лично аз ще се позанимавам първо с трансферната кутия с център дифа, а по натам/разбирай когато има повече кинти/ ще разгледам за блокаж.
                Прикачени файлове
                1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

                Коментар


                • #23
                  До: Toyota Hilux vs.Toyota 4runner

                  Успех Изглежда ми доста работа, но пък резултата ще си заслужава.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Toyota Hilux vs.Toyota 4runner

                    благодаря на всички за вниманието! имам още едно питане, когато съм включил 4x4 и завъртя волана до край без значение ляво или дясно, нещо задържа като че натискам спирачка.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Toyota Hilux vs.Toyota 4runner

                      Първоначално публикуван от tapicera Преглед на мнение
                      благодаря на всички за вниманието! имам още едно питане, когато съм включил 4x4 и завъртя волана до край без значение ляво или дясно, нещо задържа като че натискам спирачка.
                      Задържането е от липсата на централен диф. при модела - просто не требе да караш на 4х4 на сухо и (или) когато не е крайно необходимо.
                      1x 1.5JZ = 621NM
                      2x 5VZ-FE = 596NM

                      Коментар


                      • #26
                        До: Toyota Hilux vs.Toyota 4runner

                        Първоначално публикуван от metotem Преглед на мнение
                        Здрасти rdo!Моя 4Рънер го взех от Косово.Парт тайм е, блокаж няма.Ако иска човек, може да му тури разпределителна кутия/multimatic transfer case/ от 3то поколение 4Рънер и с малко работа по жиците да свърже процесорите и ще има фул тайм с център диф.А също може да се монтира блокираща касета от ARB или от Тойота цял електрически блокиращ диф, проблема с който е че не се предлагат с по-ниско предавателно число от 4.10.А натовските 4Рънери са 3.58, тъй че ще се налага промяна и отпред ако човек държи да е с Тойотския блокиращ диф.Лично аз ще се позанимавам първо с трансферната кутия с център дифа, а по натам/разбирай когато има повече кинти/ ще разгледам за блокаж.
                        metotem,
                        Кажи малко повече, най вече ме интересува дали ще имам пак 2Н. ако се сложи тази разпределителна кутия
                        НЕ винаги искам да съм със заджижване на 4-те колела.
                        Относно разпределителната кутия дали е същата като на ТЛК 90 автоматик ???
                        Дали имаш идея колко бъзикане и кой може да бъзика по процесорите и какви процесори има в НАТОВСКИТЕ РЪНЕРИ

                        Коментар


                        • #27
                          До: Toyota Hilux vs.Toyota 4runner

                          Здрасти batbobo!Първо отвори снимката по-горе и ако разгледаш внимателно скицата с положенията отгора на топката на лоста, ще видиш, че ако лоста е в ляво докрай напред, имаш 2H4H, за разлика от лоста на твоя 4Рънер, където на същото положение на лоста пише само 2Н.При този модел транферна кутия/VF3am/ превключването между 2Н към 4Н/FullTime/ и обратно, става при това положение на лоста с бутона/4WD/ намиращ се отстрани на топката и ясно видим на снимката.Някои от 3-то поколение 4Рънери за САЩ/1999-2002/ и Секвоя, само автоматици, са оборудвани с такава кутия.Която е почти като на останалите-VF2a, само има монтиран заключващ се диф/чрез електрически мотор-редуктор/.Разбира се,че когато дифа е отключен, имаш възможност двата моста да имат различни скорости и това е постигнато по механичен път.Относно процесорите-това са контролери които получават инфо от една купчина сензори и в зависимост от комбинацията на активираните сензори, разрешават или не да се изпълни дадена команда.При заводския 4WD например, няма да позволи заключване на заден диф, ако скоростта е по голяма от 8км/ч и ако лоста на трансфера не е на положение 4L,или при въпросната трансферна кутия бутона 4WD от снимката работи само когато лоста е в указаното 2Н4Н положение.Например караш по сух път на 2Н и изкачвайки се в планината, навлизаш в участък със заснежен/заледен път.Ако си с обикновена трансферна кутия и включиш на 4Н, рискуваш на първия заледен завой да се изпързаляш/провокирано от стремежа на двата моста да се движат с еднакви скорости.Затова е PartTime, щото може да го ползваш само частично, съобразявайки се с пътната настилка.Ако си с Мултиматик/VF3am/ само натискаш бутона и моторчето отключва център дифа и зацепва предния мост чрез ADD/която имаш и на натовския 4Рънер/ системата и получаваш 4х4 FullТime.Ако излезеш от пътя и предните ти колела стъпят на снега, а задните са все още на твърдо, най-добре ще е да превключиш лоста на 4Н-долно ляво/при което автоматично 4WD контролера ще заключи център дифа, за да не ти забуксува предния мост/тъй като би поел цялото задвижване от двигателя/Ако бъркам в тези обяснения за 4х4, надявам се някой да ме поправи.И понеже нямам късмет засега да се занимавам с Ландкруизери, не ги познавам, но мисля, че работят по същия начин.Така че ще си имаш 2Н,4Н FullTime,4H PartTime,4L PartTime и ако се модифицират малко жиците ще имаш и 4L FullTime/ама не знам къде може да ти трябва.
                          4Рънера ми в САЩ е също PartTime, както натовския, та ми стана интересно дали ръчна трансмисия би могла да се стикова с такава трансферна.Щото японците са я закопчали само на автоматични.Та си купих две такива кутии/vf3am/на старо и след като ги попрегледам и направя поне едната, ще сваля оригиналната и ще я сложа, да видя какво ще стане.
                          Натовския 4Рънер има 4WD контролер/който управлява и следи ADD-то на предния мост/но тъй като е с ръчна трансмисия/автомата има поне няколко сензора да следят положенията на лоста/и превключването от 2Н към 4Н и обратно е тип Shift on the Fly до скорости 55мили/80км/час, схемата е доста опростена.Ако предния мост /ADD-то/ не зацепи, символа на таблото ще остане да мига.За бавните 4L е яснo.Ако човек реши да си монтира такава трансферна кутия и заключващ заден диф/от Тойота/, ще му трябват и 4WheelDriveControl-89533-35070-за задния диф+ 4WD ECU/нямам номера за момента/-за трансферната, ADD-то, скоростомера.
                          А по 4Рънера има още доста процесори/и този за двигателя/ като за задната врата например е с доста комбинации за контрол,ABS-ако има, AirBag+коланите,на вратите-ако е с ел заключване,стъкла, огледала и т.н.Ако някой от имащите натовски 4Рънер има зор за ел схема на някоя от тези системи/без двигателя/ да драсне някой ред-щото освен мотора, всичко останало е като на 4Рънера от САЩ.
                          Последно редактирано от metotem; 10-01-10, 02:48. Причина: Допълнение
                          1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

                          Коментар


                          • #28
                            До: Toyota Hilux vs.Toyota 4runner

                            metotem ,съвет от човек дето пише по авто форуми от около 15 години - като пишеш използваи по-динамично нов ред защото иначе става много досадно и тръдно за четене.

                            От всичко написано ,явно си доста наясно със 3th GEN T4R ,сега само не ми кзвай че твоя рънер има заключващ заден дифф и го караш без GreyWireMod
                            1x 1.5JZ = 621NM
                            2x 5VZ-FE = 596NM

                            Коментар


                            • #29
                              До: Toyota Hilux vs.Toyota 4runner

                              metotem!
                              Много благодаря за изчерпателния отговор !!!
                              От този твой пост стана ясно какъво ще се прави по рънера
                              Имаш ли идея колко тежи тази трансферна кутия да започвам да смятам транспорта или да търся от тук.
                              Това което ми направи впечатление е че май и във 2-ра генерация рънери има такъв лост с бутона което ме навежда на мисълта че може да стане и от тук да се купи.
                              На снимката е такъв рънер 2 ген автомат. 96 година !
                              Само не знам къде да прочета дали 2ген са оборудвани с VF3am transfer case, ако не са и някой колега има наблюдение да казва.
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                              • #30
                                До: Toyota Hilux vs.Toyota 4runner

                                Здрасти batbobo!Да ти кажа как аз бих направил нещата, пък ти можеш да минеш по твой си начин.Първо бих си проучил машината:едно за да я познавам по-добре и второ за да оправя, ако има някои неща повредени, износени за тези години употреба.И също да направя някои малки, но важни подобрения.Междувременно бих си събирал инфо за такива по-сериозни начинания, щото те струват и доста работа, време и пари.Като такива слагам смяна на дифовете с 4.11 предавателно число и блокиращ диф отзад.За да може да сложиш малко по-големшки гуми и да запазиш все пак икономичността.Като пък сменявам дифа отпред, ще сложа и ръчни главини, като запазя ADD-то.По-този начин, ако трябва да бръмча по магистралата на по-голямо разтояние, няма да се натоварват каретата на полуоските.Щото те сега се въртят от колелата.А даже и маншоните да им сменяш поради това, пак си е разправия, да не говорим за самите полуоски.Е, ще пробвам този опит с трансферната кутия, но така, че винаги да мога да си сложа обратно оригиналната.Добра идея е да имаш винаги 12 волта на допълнителните контакти+ един преобразувател за 220в и може да си ползва човек всякакви уреди където му потрябва.Много важно е, ако планираш газене на по-дълбоки води или калища, да удължиш дихателите на дифовете, трансмисията и трансфера/раздатката/.
                                Относно 2 ген 4Рънер, в САЩ последната година е 1995.Знам че са ползвали няколко модела трансферни кутии:RF1A-зъбни колела, VF1A-вече с верига и един модел който е бил едно цяло с автоматична трансмисия-А340H.Последните години/за САЩ/ има и с VF2A с верига.
                                Но през годините се сменя също броя на шлиците на входящия вал-23,21,23,26 и пак 23.Но нямам инфо за модела, който се е правел за Европа с какво е бил оборудван.Четох, че за повишаване на предавателното число=по-голям въртящ момент, на 2ген 4Рънер може да се монтира RF1A между трансмисията и оригиналната трансферна кутия-тъй нар. двойна трансферна кутия.Но се налага рязане на купето, за да се премести малкия лост около 15см назад.Може би да може да се направи и на 3 ген 4Рънер.Това е често подобрение сред любителите на скалолазенето с жипки.
                                Но за да не отнемаме от честотата на форума, че листа ми е доста дълъг, може да го одумаме на ЛС.
                                1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X