Първоначално публикуван от Esper
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Странен проблем със стартер
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Най вероятно е имало аларма която е блокирала стартера, а в момента едни жици се опират в други жици или към купето...
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Нещо такова имах предвид но пък казва, че няма интервенции освен печката.
 Така или иначе смяна на реле според мен е излишно.
 Трябва си клечане, гледане и мерене.Враг усраине
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Миналата година имах същия проблем с японски джет , стартера почваше да върти по собствено желание , но двигателя не палеше. Проблема се оказа в релето на стартера.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
 - 2 likes
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ходенето при майстор явно, не е на преден план. Аз хвърлих боб през терасата(кокошките го изкълваха) и залагам на дефектирал контактен ключ
 .
 Коментар- 
	
	
	
 Колега ходенето на майстор е приоритет!
 
 Както вече по-горе писах, помолих за препоръки кой би могъл да свърши кадърно тази работа. Не бягам от това да си платя за сигурно откриване на проблема и неговото трайно отстраняване!
 Защото ако не си забелязал 80% от днешните "майстори" търсят OBD2 да им каже къде е проблема и ако няма блокират вдигат рамене! Е по-старите и по-прости автомобили изискват и други знания, които днешните "майстори" нямат. За това писах тук с надеждата, някой да каже докарай го ще се заема или някой да каже обади се на ..... това е твоят човек.
 ПоздравиПоследно редактирано от tony553; 22-02-24, 21:26.
 
 
- 
	
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Аз пък мисля че има съвсем нормално обяснение...
 По горе някой каза да се проверят кабелите което хич не е лесно между другото...
 Според мен този ефект(дефект) може да се обясни чрез окъсяване на двата кабела силовите от релето. Те така си вървят заедно някъде из колата и примерно изолацията се е стопила или компрометирала - и на моменти се закъсяват...
 Когато това е в движение - това късо не е проблем защото така или иначе се закъсява през релето.(получава се безвреден байпас)
 Но когато колата е в покой - тогава нещата са други и е равносилно на запалване...
 Аз залагам на калпава изолация на силовите кабели - както каза Ицо по горе... особено ако колата е повече от 7-8 годишна. И компрометирането обикновенно е на ъгъл някъде..
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.









 на предната страница ти писах, явно не си го видял - ела да го видим това "супер реле"
  на предната страница ти писах, явно не си го видял - ела да го видим това "супер реле" ще лочим кафе ще му се пулим и ще се чешим там където не ни сърби
 ще лочим кафе ще му се пулим и ще се чешим там където не ни сърби  (кафе)........
 (кафе)........ 
							
						 
			
Коментар