Колеги случи ми се нещо, за което дори не бях чувал! Става въпрос за Land Cruiser J90 3.0 125 к.с.
Прибирам се и гледам колата в неестествена позиция както е паркирана излязла от редицата в ляво около 1 м. напред. Като съм паркирал съм оставил волана завит наляво.
Първата ми мисъл беше, че са се опитали да я крадат, но нещо ги е уплашило и са я изоставили.
Да ама не! Беше си заключена и вътре нищо не беше докосвано. Направи ми впечатление, че още като доближих се чува чукане откъм стартера (бендикса). Опитах да зяпяля акумулатора беше умрял. Избутах я, свалих акумулатора, заредих го и на другия ден като го сложих в момента в който допрях "масата", стартера започна да върти без да спира.
Така се е и придивижила напред. Оставих я с разкачена батерия и отворих да чета, но такъв случай нещо не срещнах из нета освен един американец за Тойота камри, споменавеше подобен проблем.
Та той обясняваше нещо за релето на стартера. Слязах извадих релето, закачих батерията, естествено не завъртя. Откачих минуса сложих релето и о чудо! Всичко си беше нормално.
Да ама не! Преди 3 дена бях спрял на едно място и чувам суматоха, викнаха ме и същата работа, тръгнал сам и добре, че наблизо има ограда, та се е ударил в нея и спрял.
Вечерта го паркирах и го оставих само на ръчна и сега като отивам акумулатора все едно го няма, това значи, че пак е въртял.
И съм в шах! Ще бъда безкрайно благодарен ако успеете да ми дадете решение, независимо дали да отида някъде, дали аз нещо да направя.
Прибирам се и гледам колата в неестествена позиция както е паркирана излязла от редицата в ляво около 1 м. напред. Като съм паркирал съм оставил волана завит наляво.
Първата ми мисъл беше, че са се опитали да я крадат, но нещо ги е уплашило и са я изоставили.
Да ама не! Беше си заключена и вътре нищо не беше докосвано. Направи ми впечатление, че още като доближих се чува чукане откъм стартера (бендикса). Опитах да зяпяля акумулатора беше умрял. Избутах я, свалих акумулатора, заредих го и на другия ден като го сложих в момента в който допрях "масата", стартера започна да върти без да спира.
Така се е и придивижила напред. Оставих я с разкачена батерия и отворих да чета, но такъв случай нещо не срещнах из нета освен един американец за Тойота камри, споменавеше подобен проблем.
Та той обясняваше нещо за релето на стартера. Слязах извадих релето, закачих батерията, естествено не завъртя. Откачих минуса сложих релето и о чудо! Всичко си беше нормално.
Да ама не! Преди 3 дена бях спрял на едно място и чувам суматоха, викнаха ме и същата работа, тръгнал сам и добре, че наблизо има ограда, та се е ударил в нея и спрял.
Вечерта го паркирах и го оставих само на ръчна и сега като отивам акумулатора все едно го няма, това значи, че пак е въртял.
И съм в шах! Ще бъда безкрайно благодарен ако успеете да ми дадете решение, независимо дали да отида някъде, дали аз нещо да направя.
Коментар