Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с гориво на KZJ70

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Благодаря за включването, колеги! Предстоят ми два дни тестове при минусови температури, а като се постопли ще пробвам с премахване на клапана и нова капачка (а може и старата, тунингована с бургия Ф 2 мм).

    Коментар


    • #17
      Само така, успешни тестове и в такова студено време аз бих наблегнал на животворното червено, дето капачката се отваря с Архимедов винт, а не с бургия
      А понеже утрото е по-мъдро от вечерта, днес сутринта докато отивах да спасявам един пациент, ми хрумна че добавяйки този клапан в горивопровода, повишаваш хидравличното съпротивление по линията пресметната от Тойота и така подкачващата помпа в гнп-то ще изпитва по голямо съпротивление при подкачването на горивото.Което може да доведе на по-високи обороти и съответно по-високо съпротивление от въпросното клапанче, да възниква пролука в някой семеринг(най-вероятно този на оста на дозатора на помпата и особено ако е по-стар и е загубил еластичност и така стиска по слабо около вала) и да започне да си засмуква по-малко въздух оттам.Като резултат може да имаш нестабилна работа с увеличаване на оборотите.
      Но ще доложиш тия дни и не смесвай процедурите при отчета
      1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

      Коментар


      • #18
        Абе не е точно тези дни, ама... Май имаме познали в гадаенето! Някъде оттам идва белята според мен.
        Първоначално публикуван от Rosen_v Преглед на мнение
        Да дам и аз едни 5 стотинки по темата:
        Не познавам конкретния автомобил, но общо взето горивните системи со приличат. Според мен имаш лека нехерметичност в горивната система. След като не виждаш теч, най вероято е в участък с ниско налягане /засмукване/ .
        След престой бавно горивото се връща в най ниската точка - резервоара. Ниските температури вдървяват както маркучи, така и гарнитури и способстват за проблема. Сега си елиминирал връщането на горивото, но проблема си стои и с времето ще се задълбочава. Ще започне да постъпва въздух в горивната система, до известно време ще успява да го избута, но после ще се усети.
        Първоначално публикуван от metotem Преглед на мнение
        Само така, успешни тестове и в такова студено време аз бих наблегнал на животворното червено, дето капачката се отваря с Архимедов винт, а не с бургия
        А понеже утрото е по-мъдро от вечерта, днес сутринта докато отивах да спасявам един пациент, ми хрумна че добавяйки този клапан в горивопровода, повишаваш хидравличното съпротивление по линията пресметната от Тойота и така подкачващата помпа в гнп-то ще изпитва по голямо съпротивление при подкачването на горивото.Което може да доведе на по-високи обороти и съответно по-високо съпротивление от въпросното клапанче, да възниква пролука в някой семеринг(най-вероятно този на оста на дозатора на помпата и особено ако е по-стар и е загубил еластичност и така стиска по слабо около вала) и да започне да си засмуква по-малко въздух оттам.Като резултат може да имаш нестабилна работа с увеличаване на оборотите. Но ще доложиш тия дни и не смесвай процедурите при отчета
        Почти една година след перипетиите си показа болежката. Още преди 2 месеца забелязах, че леко сълзи горивната помпа отдолу в областта на автоматичния обогатител, капвайки много дискретно между демпфера и моста без да оставя някъде отпечатък. Забелязах го след като не бях карал джипа около 20 дни и установих петно под него. Течът е минимален, след поставянето на клапана проблеми съм нямал и затова отложих ремонта. То не, че в Ловеч има и кой да го направи! Засега съм се разбрал в началото на другия месец да се чуя с един майстор (ако някой знае точния човек, може да сподели тук или на ЛС) и да ми каже кога да му го закарам. Ще бъда благодарен ако някой е сменял О пръстени на помпата да каже съществуват ли подводни камъни и дали има да се продава ремонтен комплект или уплътненията трябва да се търсят по Part №? Ако всичко мине добре, се надявам да отпадне и необходимостта от клапана.
        Благодаря на отзовалите се!

        Коментар


        • #19
          Щом е текнала помпата от обогатителя , ще текне до време цялата . Сваляш помпата и на майстор да я обслужи . Аз така направих и ремонта ми излезе 150 лева .
          Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
          New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

          Коментар


          • kartechar
            kartechar коментира
            Редактиране на коментар
            Благодаря, колега! Моята идея е същата, само че ще му закарам джипа и той да си я сваля, обслужва и монтира, защото ми е на 30-на километра.

        • #20
          Пламене, здравей и за много години!
          Благодаря за последната новост по темата!
          Прикачил съм списък(pdf) на всички чаркове на помпата.Ако твоята е със същия номер, тогава избираш всичко дето е seal, O ring -ring o, gasket, washer-copper seal, както и bearing-90099-10148 и избираш откъде да поръчаш.Аз съм ги поръчвал тези от amayama и partsouq.Ако помпата ти е различен номер, пак най-вероятно ще ти трябват почти всичките тези уплътнения, защото познаваме Тойота-даже на 1HDFT повечето уплътнения са същите.
          Има и 2 бр гумени каренца - 22169-54180, които след 20+ г в нафтата сигурно са сдали багажа.
          Лагерчето на твоята може да е добре, но ако е износено, тогава ще чакаш да дойде новото.Говори си с майстора какво иска да поръчаш, лагерчето е около15$ с доставката до САЩ, но до тебе не знамПомисли и за филтърите-мисля, че са 2 бр-късо дебеличко и дълго около 40мм, както и за пружинки, тъй като те се износват(скъсяват се подобно на пружини на клапани) и си трябват нови, които ще се поръчат след като се премерят наличните.
          Забравих да кажа-не гледай цените в този лист, свалил съм го от toyodiy, където те са примерни, те не продават части.
          Ако имаш въпроси, питай тука или на лични.
          Със здраве и успех!
          Мето
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от metotem; 17-02-25, 21:12.
          1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

          Коментар


          • kartechar
            kartechar коментира
            Редактиране на коментар
            Здравей, Методи! За много години и на теб - бъди жив и здрав и все така безкрайно полезен за форума и колегите!
            Благодаря ти много за подробната и ценна информация! Помпата ми е 22100-67040 (качената от теб е 22100-67090), но всички части, които си ми посочил, намирам и на моята. Изключение правят О-пръстен 22193-5В320 и 22544-64740 - SEAL(FOR DRIVE SHAFT). Ползвам това : http://www.japan-parts.eu/?vin=JT1VK...ars=ok&t=1&l=0 Ще потърся какви са опциите за намиране, защото ме съмнява майсторът да има вариант за доставка.
            Благодаря още веднъж!
            Последно редактирано от kartechar; 18-02-25, 08:51.

          • metotem
            metotem коментира
            Редактиране на коментар
            Пламене, здрасти!Добре, разгледай внимателно какво ти трябва по твоята помпа и след като проучиш доставките(виж и с Patrolfan) ако остане нещо което е проблем да намериш оттам, пиши на лични, за да видя веднага, че тук във форума рядко поглеждам.Ще ти кажа дали мога да направя нещо за такъв чарк с дилъра ми тук.Макар че някои двг-та и/или модели на Тойота не са внасяни никога в САЩ, понякога излизат чаркове на много прилични цени.А според това колко ти е спешно, имам човек който ще пътува за София на 15.03 и не е проблем да вземе нещо като уплътнения.Е, за цяла помпа ще е по сложно :-))

          • kartechar
            kartechar коментира
            Редактиране на коментар
            Благодаря за отзивчивостта! Ще се разтърся и ако има проблем, ще пиша на ЛС. Хубав ден!

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X