Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с гориво на KZJ70

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с гориво на KZJ70

    Здравейте, колеги! Видно от заглавието на темата, проблемът касае ТЛК 70 с двигател 1KZ-T. Джипът пали от четвърт, върви нормално, не глъхне във високите обороти. Преди 17 години (когато купих джипа) поради спукана мембрана на помпичката на горивния филтър майсторът монтира основа и филтър от някакъв ФОРД без помпичка, с който си карах безгрижно до онзи ден... В събота след обяд запалих джипа, карах градско около 3 км. и го паркирах. В неделя сутринта при около -3 градуса помъчих да запаля, но помпата се оказа абсолютно празна откъм гориво. Съдя за това по факта, че след завъртане не даде никакъв признак за палене - поне да прекюфка или да запали и после да изгасне.След непрекъснато въртене около 30-40 сек. (добре че е нов акумулаторът) джипът запали, заминах с него на лов и цял ден с палене и вървене не е имало проблем. Вечерта го паркирах и вчера (понеделник) при около -2 гр. ситуацията се повтори. Карах пак около 5 км., паркирах го и тази сутрин (при около +2 гр.) запали "на зъб". Пролетта (преди около 1 000 км.) е сменен горивен филтър, както и монтираното преди него прозрачно пластмасово филтърче. Течове по тръбички, маркучета и филтри, както и капала под джипа нафта няма. По руските форуми съм чел, че в резервоара има цедка, която се запушва и като решение я премахват. Чуденката ми е какво образува този вакуум, който изсмуква горивото от помпата и защо го прави само при минусови температури? Вчера след запалването отворих капачката на резервоара и вакуум вътре нямаше.
    Ще бъда благодарен, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, да сподели. Впрочем, всякакви мнения и съвети биха ми били от полза! То че свалянето на резервоара няма да се размине, е ясно, но като си помисля каква мъка ще е, все ми се ще да има някакво друго решение! Благодаря предварително на включилите се!

  • #2
    Махаш всякакви цедки от резервоара,сменяш му ако трябва маркучите,слагаш филтърно тяло и филтър който можеш да следиш,слагаш след него подкачваща помпа / то и преди него става ако нямаш адски много боклуци в резервоара / и премахваш всякакви други Фордове и прозрачни филтърчета.

    Вакум има защото нещо между помпата и резервоара е запушено,помпата тегли колко може,като я изгасиш и вакуума ти дърпа горивото от помпата,тя от къде пуска въздух вече е още една загадка.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      Благодаря за включването и съветите! След Коледа съм се разбрал с майстора да сваляме резервоара. Чак тогава ще можем да оценим състоянието на цедката и наличието на боклуци. Относно филтъра, чието състояние мога да следя, предполагам нещо от сорта https://aqua.store/media/18/9061.jpg, както и комбинация с подкачваща помпа https://www.fugo.bg/monetaItems/149184.jpg. В същност замисълът с поставяне на прозрачното пластмасово филтърче https://media.autodoc.de/360_photos/13885016/h-preview.jpg е точно такъв - да се следи за наличието на боклуци, както и улавянето им преди основния филтър с последваща елементарна подмяна на филтърчето.

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Следиш на око дето му викат колко е мръсно филтърчето,но идея няма наистина къде колко е задънено преди помпата.
        Има филтърни тела с манометър за вакум,показва ти до къде си с тоя филтър и кога е за смяна,има варианти с подгряване на филтъра и датчик за вода в него / остава на дъното и писва аларма,колата си върви /, индикацията може да я изкараш и в купето.

        Едни грозни пари са,но гаранция давам,че вършат работа. Ние работим с 4 размера филтри като всеки има 3 различни филтъра - 2,10 и 30 микрона,вода под 72 микрона цедка не минава.Колбата на дъното е прозрачна та не разчиташ само на датчици разни.

        Търси нещо подобно,’е ти спести нерви и време,за пари не съм сигурен

      • kartechar
        kartechar коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря за насоките! Ще разгледам възможните варианти.

    • #4
      Баш на 70ката ми ,резервоара беше се покрил с няква бяла гняз . Всичко беше в първи слой като котлен камък (такова съм виждал в минерална сериста вода) и отгоре му пак бяло слузесто . Ся , на моята баба 87ми набор ,пише 500к на километража и по-скоро е на повече . В моите ръце е горила и над 50/100 . Сипвал съм й къде ли не ,включително и олио ,и трансформаторно масло (опити по ТНТМто) . Та бая нафта е минала през резервоара . Нямаше и да разбера , ако не стигна резервата си и засмука от тва нещо . В тоя ден я изправях и на задната й гума .
      На първо време направи очевидното-пробвай с компресор да продухаш от към ДВГто горивопроводите + не карай с по-малко от 50л в резервоара ...и тъй следващите 20г.
      Но тва е закърпване , за след това...сваляне и почистване на резервоара .
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • didooo
        didooo коментира
        Редактиране на коментар
        Имаше някакаква цедка , много на място си е и си е необходима , жълтите не слагат нищо излишно . Погледни си вътре в резервоара . Не беше драма свалянето . Дано и по твоя и по крепежите му няма корозия .
        И да , тва подгряване си е с антифриз от двигателя , няма как да стопли , без да ти е топъл двигателя .
        Сега се замислям ....дали не си нацелил някаква нафта , съвсем "летен" edition ....пробвай с някоя тираджийска добавка против желиране на лятна нафта . Ако няма нещо специализирано , пробвай с Redex в големи количества . Ако имаш електрическо подгряване на горивния филтър , дето ти е в коша , при двигателя...там няма да се желира , но в резервоара няма какво да я стопли ,при студен двигател , както си коментирахме .

      • kartechar
        kartechar коментира
        Редактиране на коментар
        Нямам електрическо подгряване на горивния филтър в коша. Нафтата си е наред, в момента в който напълни помпата, двигателят заработва нормално - без да тресе или глъхне, както и на вид в прозрачното филтърче преди основния е бистра и летлива. Абе, казус от всякъде ! От вторник не съм палил джипа,утре ще отида да видя дали е изпразнил помпата.

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Изпразнил я е,вакум в природата не съществува,но при теб го има

    • #5
      Пламене, здрасти!!Сега накратко, когато околната температура падне под t* на горивото в резервоара, то и газовата фаза(смес от въздух и горивни пари) над него започват да се свиват.При достигане на определено разреждане е редно през клапанчето на капачката на резервоара да навлезе външен въздух.Ако това клапанче не ти работи, външен въздух няма да навлезе, а свиването ще продължи, при което е възможно да ти измуче нафтата от помпата и горивния филтър.Смени си капачката и изчакай няколко студени дни да минат и виж тогава какво става и кажи тука.Клапанчето на капачката трябва да пропуска въдух само навътре и ако капачката ти не е сменяна повече от 5-10г, бих ти препоръчал да я смениш с нова, тъй като най-вероятно и двете ѝ уплътнения(към гърловината и на клапанчето) са заминали и/или клапанчето не се движи свободно, заклинва и не отваря, което е резултат от остаряването на пластмасата, т.к. повечето пластмаси се свиват като остареят.Също не забравяй, че понякога в резервоара има налягане, а друг път вакуум, а понякога нито едното от двете, т.е. всичко зависи от резликите в t* на горивото вътре и външния въздух.
      Пък после ако трябва ще сваляш резервоара.
      Хубави празници на всички и със здраве през новата година!
      Мето
      Последно редактирано от metotem; 22-12-23, 03:51.
      1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

      Коментар


      • kartechar
        kartechar коментира
        Редактиране на коментар
        Здравей, Методи! Благодаря за включването и полезните ти както винаги съвети! Капачката не вярвам някога да е сменяна - поне не и от мен последните почти 18 години. Смяната с оригинална няма да стане толкова бързо - обикновено такава част е на външна поръчка (какво да се прави - провинция, да не кажа селяния). Затова мисля след следващото каране вечерта да махна капачката (все пак има външен капак на гърловината) и да видя ефекта на сутринта. Нужни са обаче минусови сутрешни температури, които в близките десетина дни не се очертават. Но махането на капачката за проба пък нищо не ми коства като усилия.
        Весели празници и на теб и успешна Нова година!

    • #6
      Принципно горивната система - тръбопроводи и помпа може да се мисли че представлява маркуч, пълен с нафта, на който и двата края са натопени в нафтата на резервоара.
      Въздух няма откъде да влезе освен ако има цепка, неплътност по доставящия тръбопровод или по тръбите за обратно гориво, включително и щуцерите на дюзите.
      Доколкото проблемите стават в сравнително тесен температурен диапазон около 0 градуса - дали не е вода на неправилното място?

      Коментар


      • kartechar
        kartechar коментира
        Редактиране на коментар
        Не е изключено и това предположение. Днес при плюс 2-3 градуса запали от четвърт. Преди да запаля отворих капачката на резервоара. Вътре нямаше вакуум. Интересното е, че при минусови температури (които все още не са били много ниски) проблемът е с изпразването на помпата. След запалване работи нормално. Може би ако има вода на неправилното място с падане на температурите ще се отрази и на работата на запаления двигател. Ама не мисля да го чакам - засега остава уговорката да сваляме резервоара след 4 дни и тогава вероятно някои въпроси ще намерят отговор.
        Както правилно си се изразил: "Принципно горивната система - тръбопроводи и помпа може да се мисли че представлява маркуч, пълен с нафта, на който и двата края са натопени в нафтата на резервоара", трябва да отчетем факта, че маркучът има доста разклонения. Разсъждавайки върху това, изводът до който достигам е, че има някакво запушване в частта от резервоара до помпата (да предположим на въпросната цедка в резервоара), през което в следствие на големия вакуум помпата успява да засмуче гориво, което е достатъчно за нормална работа. След окончателното загасяване на двигателя в системата остава вакуум, който се поддържа и от изстиването на горивото в резервоара. Мисля си дали тогава по някое от разклоненията не засмуква макар и минимално количество въздух, което спомага за изпразване на помпата?
        Просто мои разсъждения без претенции да са обективни!

      • stefsab
        stefsab коментира
        Редактиране на коментар
        Разхода на гориво е около 0.9 1.1 л/ч на празен ход, което гори мотора. Отделно горивната помпа има голям дебит и "претака" доста по-сериозно количество гориво от изгаряното.
        Горивната помпа създава подналягане. Атмосферното налягане трябва да го "компенсира". Има 2 начина- да влезе въздух и тотално да срине засмукването на горивната помпа или атмосферното налягане да "изтика" гориво през маркучите от резервоара.
        Ако има запушване на смукателя/цедката, няма кой да вкара въздух в горивопровода и горивото да се оттече от гравитацията в резервоара.Най-вероятно ще пали трудно и ще "плете" на празен ход и няма да може да се форсира.
        Както пишеш - предполагаемо изпразване на помпата - по-скоро някое уплътнение се втвърдява/свива и пуска въздух. Съответно горивото се оттича към най-ниското.

    • #7
      Почвай да елиминираш - маркучи,помпа,допълнително филтърче……от някъде смуче въздух
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • kartechar
        kartechar коментира
        Редактиране на коментар
        Вариант ли е да смуче въздух без да има видимо омазняване по маркучите и покрай връзките - скоби, щуцери и т. н.?

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Това е чудо,не вариант ма по Коледа стават чудеса. Е за това аз поне съм твърдо з ща подкачваща помпа па да го видя после от къде тече и как празни филтър.

    • #8
      Резервоара няма да е минавка да го почистиш . И да не е там белята
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • #9
        Понеже колата е с 1KZ-T мотор, в резервоара няма подкачваща помпа, т.е. инжекторната помпа си тегли горивото от резервоара.Ако има повредено уплътнение/тръбичка/ маркуч и т.н. между резервоара и инжекторната помпа, то тя ще засмуква въздух и двг-то няма да работи стабилно.Ако работи стабилно когато запали, то тогава няма повреда по изброените чаркове-т.е. няма засмукване на въздух в между помпата и резервоара.Правилният начин на работа е следният-помпата изчерпва гориво от резервоара, при което се създава разреждане, което като достигне определена стойност, клапанчето намиращо се в центъра на капачката на резервоара трябва да отвори и да пропусне въздух навътре.Ако това не стане навреме поради блокиране на това клапанче, разреждането може да достигне доста висока стойност(даже до смачкване на резервоара в краен случай) и впоследствие когато двг-то не работи повече, това разреждане да предизвика изсмукване на горивото от инжекторната помпа обратно през маркуча/тръбичката до филтъра и назад през горивопровода чак до резервоара, което ще изравни налягането с външното и така когато се отвие капачката, вакуум няма да се усети.
        1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

        Коментар


        • kartechar
          kartechar коментира
          Редактиране на коментар
          Здравей, Методи и честита Коледа!
          Горе-долу до това се свеждат и моите разсъждения, като вкарвах (правилно или не) в уравнението и околната температура и свързания с нея вискозитет на нафтата, но... Вчера сутринта, след около 40 часа престой, преди да запаля отвих капачката и се чу характерното засмукване, показващо наличието на вакуум в резервоара. Интересно, че температурата беше над нулата, а помпата пак беше празна. Възможно е и запушването по системата да прогресира. Прави впечатление наличието на някакви боклуци във филтърчето преди основния, натрупани за около 1 000 км., а преди и за 10 000 км. не е имало толкова.https://offroad-bulgaria.com/filedat...0912&type=full Явно вакуумът е бил толкова голям,че дори изсмукването на горивото от помпата не е могло да го преодолее и да изравни налягането.
          Днес запали от раз и оставих капачката само поставена върху гърловината без да я завивам, за да видим дали в нея е проблемът.
          За добро или лошо свалянето на резервоара се отлага за след Нова година поради контузия на майстора.
          Последно редактирано от kartechar; 27-12-23, 14:26.

        • metotem
          metotem коментира
          Редактиране на коментар
          Снощи стана късно и не ми се мислеше повече, затова сега ще добавя продължението на размислите в тази посока.Първо за инжекторната помпа на KZT мотора е,че в частта си която засмуква гориво(подкачващата част) не е с гумена мембрана, а със стоманен дозатор(подобно на спринцовка) с много малки допуски и може да постигне високи стойностти на разреждане.В този смисъл да поясня примера за смачкването на резервоара,който дадох по-горе.Това е възможно, ако нямаше гумени съединения или както е на колегата и пластмасово
          филтърче на горивопровода.Най-вероятно първо би поддала меката гофрирана връзка между тръбата на гърловината и резервоара.Но ако всичко е изпълнено с метални елементи и връзки, тръбичките имат много по голяма устойчивост на сплескване отколкото резервоара и той би се смачкал първи от вакуума създаван от тази помпа..
          Но в схемата описана по горе възниква въпросът за да бъде засмукано горивото обратно при създаден вакуум в резервоара, от някъде трябва да влезе въздух между инжекторната помпа и резервоара.Според мен това е най-вероятно някое уплътнение на инжекторната помпа, в частта ѝ преди нагнетяването към инжекторите(може би това на вала за управление на количеството гориво-дозатора за инжекторите.Т.е. уплътнението държи на налягането създавано отвътре от подкачващата ѝ част и не пропуска нафта да изтече навън, но впоследствие когато помпата спре работа, през него бавно прониква въздух и позволява вакума в резервоара да изтегли горивото от инжекторната помпа.Защото колегата споменава, че се налага да върти сериозно докато запали.Което означава, че в инжекторната помпа няма гориво и дългото въртене се налага докато подкачващата и част изтегли гориво за да напълно наново целият горивопровод.Между другото пропускането само в една посока е типично за семерингите, какъвто помпата на КЗ-Т-то има на този вал
          Пламене, сега като виждам написаното от теб, ще добавя още малко пояснение.Степента на разреждане при изправно клапанче на капачката не е голяма(даже ако засмучеш с уста то би следвало да отвори, само сложи нещо да не ближеш нафта по празниците ако решиш да пробваш;-))).Бих я определил около.0.3-0.5 макс и тя е сметната така, че да не позволява да се получи това засмукване около някой от семерингите на инжекторната помпа
          Последно редактирано от metotem; 27-12-23, 14:32. Причина: граматика

      • #10
        Честита Коледа на всички колеги с пожелание за здраве и сполука и много хубави приключения!
        Значи казваш ''Явно вакуумът е бил толкова голям,че дори изсмукването на горивото от помпата не е могло да го преодолее и да изравни налягането''Аз бих казал зависи колко време си карал-т.е. ако си карал повече, от резервоара е изтеглено повече гориво и вакуумът е стигнал по голяма стойност и би било необходимо повече време след като бъде изтеглено горивото да бъде премахнат напълно.Но това с отвитата капачка е добро решение и би показало къде е проблема.Боклучета в малкото филтърче може да имаш от няколкото гумени маркучета използвани за връзки между тръбичките.Те остаряват и в един момент от тях започват да се отделят малки частички.Като свалиш резервоара пусни някоя снимка отвътре, подозирам, че е чист, но разгледай все пак чорапчето(филтърчето) на смукателната тръбичка дали не е скъсано отдолу.
        Това с остаряването на гумените чаркове е една от причините като купя ползвана бричка, разбирай 10+ години да сменявам всичко гумено с оригинално ново.
        1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

        Коментар


        • #11
          Първоначално публикуван от metotem Преглед на мнение
          ... но разгледай все пак чорапчето(филтърчето) на смукателната тръбичка дали не е скъсано отдолу.
          Все ми се струва,че покрай тази цедка се върти казусът, но не около скъсването, а по скоро около запушването й и невъзможността за нормално засмукване, както и наличието на вакуум в системата след изгасяне на двигателя. Ако евентуално е скъсана, би трябвало боклуците да се качат в прозрачното филтърче и биха довели до евентуалното му запушване. Такъв е и замисълът на руснаците с премахването й, за което съм чел по форумите им.

          Коментар


          • metotem
            metotem коментира
            Редактиране на коментар
            Не мисля, че е така, защото 1.Ако е запушена до някаква степен двг-то не би работил нормално.Като се опиташ да му увеличиш оборотите, ще стигат до една стойност(доколкото запушената цедка позволява да влиза гориво) и после ще е като спънат кон-просто дотам и нагоре хич, а специално 1KZT-то е голям инат в това отношение.И 2. Ако е запушена тази цедка, вакуум не би оставал в резервоара, а над нея-т.е. горивото не би слизало в резервоара, а обратно, след изгасване на двг, вакуумът над цедката ще се стреми да засмуче още нафта от
            резервоара.
            Относно възможността да е скъсана, може да е скъсана защото се е трила в дъното, а боклуци в резервоара може и да няма никакви, а тези в прозрачното филтърче писах вече отде може да са дошли.Боклуци в резервоара може да има, ако предишен собственик се е пробвал да го кара с боклучаво гориво.От магерена нафта по бензиностанциите обикновенно боклуци не остават, всичко е разтворимо, а КЗТ-то е доста всеядно :-)

        • #12
          Здравейте колеги! Преди време имах проблем с горивната система на 1 KZ-T. Симптомите бяха липса на високи обороти, иначе пали и върви нормално до 2000 оборота. Проблема беше точно задръстване на цедката в резервоара. След свалянето му, почистване на него, цедката и продухване на системата + нов горивен филтър джипа полетя както никога преди това. Та според мен при Вас проблема е в нехерметична горивна система т. е. взима въздух от някъде. Маркучи, тръбички, уплътнения.... ГНП! Но също така почистването на системата е силно препоръчително... Ще усетите разликата!

          Коментар


          • metotem
            metotem коментира
            Редактиране на коментар
            Здравей колега!За описания от теб проблем и решението, което си приложил, съм съгласен напълно.Относно проблема на колегата kartechar,, не забелязах той да казва, че няма високи обороти, а спомена, че след едно от трудните запалвания(поради липса на гориво в/и до ГНП-то) е карал цял ден в гората, където малко или много все се е случило на по-ниска предавка да развърти двг-то над 2500-3000 об/мин.. Разбира се, той може да подгрее двг-то на място и да го развърти до 4000-4200 и ще се види дали има недостиг на гориво поради нещо запушено.Но запушена цедка или засмукване на въздух дават различни проявления върху работата на този мотор, а ако имаме и двата проблема, тогава пък картината става съвсем друга.В допълнение, подкачващата част на ГНП-то качва доста повече гориво отколкото е нужно за използване при макс обороти, излишното се връща-т.е. ако има запушване на цедката в резервоара, то трябва да е повече от 50% от потенциалния дебит можещ да премине през вземащата тръбичка.
            Да пожелаем бързо оздравяване на майстора му и да се надяваме, че след като свалят резервоара той ще ни осветли за проблема.
            Само да добавя, че KZT-то има и още една супер фина цедка на входа на ГНП-то, която се вади с малко чалъм.
            Със здраве на всички и хубаво посрещане на Новата година!

        • #13
          Здравейте отново и за много години на всички! Да споделя развитието на сагата с горивото.
          В събота сутринта (топло време) джипът, чиято капачка на резервоара беше само поставена, но не и завита, запали без проблем. Отидох на лов, ядове не съм имал. Изразходил съм около 8 л. дизел, паркирах, отворих капачката, чу се характерното засмукване и я поставих и стегнах.. В неделя сутринта (също топло време) помпата беше празна. Запалих след продължително въртене и отново заминах да ловувам. На прибиране на три пъти правих тест - на трета предавка с пълна газ джипът върви със 110 км/ч с 4 200 оборота, без да глъхне и прекъсва. Прибрах се отвих капачката и я поставих без да я стягам. В понеделник запали от раз и го закарах при майстора. Той предложи преди да сваляме резервоара да направим един опит с поставяне на възвратен клапан за горивото. Сряза маркуча, където ще го монтира и продухвайки и засмуквайки (орално ) установи, че системата е проходима и запушване няма. След това с компресора наду в посока резервоара, от чиято отворена гърловина се виждаше издухване на аерозол. Монтирахме клапанчето и очаквайки застудяването, решихме да видим какъв ще е ефектът. Два дни джипът не е каран, капачката е завита плътно. Вчера при минус 8 и днес при минус10 запали "на зъб". Проблем ми беше влизането, защото бяха замръзнали механизмите на бравите, та и двата дни влизах през задната врата.
          Засега това е положението и се надявам проблемът да е намерил решение и ако е така, бих бил доволен, че се случи по най-елементарния начин. Ще продължа да следя какво се случва и ще споделя в темата.
          Цена на интервенцията - 15 BGN.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20240111_093552.jpg
Прегледи:127
Размер:624.7 КБ
ID:6950999
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20240111_093558.jpg
Прегледи:120
Размер:553.6 КБ
ID:6951000

          Коментар


          • #14
            Пламене, за много години в здраве и хубави приключения!Благодаря за последните новости в темата!
            Както споменах в началото, вземи си една нова капачка,сложи я, махни клапанчето и кажи какво става.
            Сега не ми се мисли, но като ми дойде вдъхновението ще се опитам да измисля какво би станало с други чаркове по линията ако вакуумът в резервоара се повиши над правилната стойност, защото все пак изчерпването на горивото от гнп-то е действало като баланс клапан(която роля би трябвало да изпълнява клапанчето на капачката)
            В допълнение, а може би всъщност като първо по важност бих добавил и това, че ако имаше нужда от такъв възвратен клапан, Тойота би го сложила, а освен това какво би станало ако в рискова ситуация когато ти трябва непрекъснат макс поток от гориво клапанчето вземе че блокира наполовина отворено(каквото съм виждал да се случва на възвратен клапан) и ти отреже дебита до определена стойност?Например като при изпреварване или при измъкване в някаква друга ситуация, която е трудно да предвидим сега, но винаги може да се случи.
            Последно редактирано от metotem; 12-01-24, 01:16.
            1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

            Коментар


            • #15
              Да дам и аз едни 5 стотинки по темата:

              Не познавам конкретния автомобил, но общо взето горивните системи со приличат. Според мен имаш лека нехерметичност в горивната система. След като не виждаш теч, най вероято е в участък с ниско налягане /засмукване/ .
              След престой бавно горивото се връща в най ниската точка - резервоара. Ниските температури вдървяват както маркучи, така и гарнитури и способстват за проблема. Сега си елиминирал връщането на горивото, но проблема си стои и с времето ще се задълбочава. Ще започне да постъпва въздух в горивната система, до извсетно време ще успява да го избута, но после ще се усети.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X