Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TLC 150 - новият модел

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: TLC 120 - новият модел

    И аз имах възможност да я карам, но само час из София. Първо впечятление - създава илюзията за по-големи размери, предните седалки бяха удобни, от задните ми се оплакаха пътниците. На 2рият ред друса повече от 120ката - мнение на пътника. Нямах възможност да тествам разликата с KDSS, но определено беше по-стегната. Камерите са удобни...
    Като цяло не бях впечатлен, но ми хареса. Най-големият недостатък е можеби дизайна - много жалко е, че са взаимствали от големият, който е един вид американско творение.

    Коментар


    • #77
      От: До: TLC 120 - новият модел

      Защо не вземе някой да смени в заглавието на темета "120''-->>"150".
      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

      Коментар


      • #78
        От: TLC 150 - новият модел

        Нека вдигна темата
        Има ли вече впечатления от по-продължителната употреба? Някакви често срещани дефекти?
        Ако някой друг колега го е тествал, нека сподели впечатленията си.

        Коментар


        • #79
          От: TLC 150 - новият модел

          Мене от ТМ ауто ми казаха че "150ката е същата като твоята, разлика няма никаква". Отдолу погледната е същата, двигателя е същия, външния вид е по-съвременен но с огромна дупка за гумите и седи все едно си взел гуми от по-малка кола, вътре салона без някой елементи по-ми харесва от на 120ката. Мисля обаче че няма да стане хит като 120ката която е по-масова от повечето коли, камо ли джипове. 200тицата е много готина, но е по-голяма от стандартната кола движеща се в ЕС и понеже съм карал коли с такива габарити смея да твърдя, че е кошмар, нещо което ме отказа от Тундра/ф150 и подобни. Разхода на 200тицата до колкото знам е 18 средно.

          Коментар


          • #80
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:QW1.png
Прегледи:174
Размер:65.8 КБ
ID:6971118Здравейте!
            Не знам дали съм на правилното място, относно един важен въпрос, отговор на който, все още не откривам в темите на форума.
            Ще Ви помоля, ако има вече писано, да ме извините и да ме, насочите към конкретната тема.
            Въпросът касае Toyota Land Cruiser Prado J150 (2015-2023) 2.8 D-4D; GD двигател.
            Двата балансиращи вала се задвижваха при стария мотор (3.0 D-4D; KD) със зъбни колела, при новия (2.8 D-4D; GD) това е осъществено чрез верига.
            Оплакванията, които достигат до мен са за (необичайно) тракане на веригата и нуждата от нейната смяна и работа по (или смяна на) двата балансиращи вала, разположени на ново място, този път под двигателя, което налага вадене на двигателя. Ако имате повече информация по въпроса ще ви бъда благодарен, ако я споделите.
            Цифрите по въпросната процедура били доста солидни.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:qw.png
Прегледи:160
Размер:49.6 КБ
ID:6971119
            Последно редактирано от BLUEPUPIL; 14-08-24, 13:07.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X