Да споделя каква информация имам за новият модел
2 двигателя - познатите 3.0 D-4D - 173 к.с. (DIN), 410 Nm, 5авт или 6 мех. СК;
4.0 Dual VVT-i - V6, 279 к.с. (205 kW) DIN, 385 Nm, 5 авт. СК;
Колела 17" с 245/70 или 18" 265/60
-------------------------------------------------------------------
Предвидени са къса и дълга база
3 врати - Дължина: 4315 мм, с гума на вратата 4485 мм
Ширина: 1885 мм
Височина: 1835 мм
Междуосие: 2455 мм
Надвеси преден/заден: 895 мм/965 мм (с гума на вратата 1135)
Клиренс: 210 мм
5 врати - Дължина: 4760 мм
Ширина: 1885 мм
Височина: 1845 мм
Междуосие: 2790 мм
Надвеси преден/заден: 895 мм/1075 мм
Клиренс: 220 мм
Дълбочина на газене: 700 мм
--------------------------------------------------------------------
0-100: 9,2 сек за бензиновия и 11,7 сек за дизел, автоматик
V-max: 180 km/h (съмнявам се, че точно в този форум тези данни представляват интерес за някого)
Окачването като тип е като на 120ката, но преработено.
Добавен е KDSS познато от V8, Crawl Control - Като опция или по-високите нива на оборудване; Централен Торсен диференциал;
Има много нови шукарийки за модела като сензор за осветеност и дъжд, ксенонови светлини (направо задължително за мен), адаптивен круйз контрол, огледала с автоватична бленда,220V контакт, 3 зонален климатроник, както и яка аудио система на JBL cъс 17 говорителя, съраунд звук, вграден DVD ченджър, хард диск, навигация, Bluetooth, Aux вход чрез USB или 3.5mm жак и др...
Е сега и цената ако кажеш!!! - за да знам заслужава ли си да се мечтае за него.
Записвам се от сега за тест драйв, за да ги мериме с нашите, но не смятам да си сменям мойта. Направо съм влюбен в стария модел, дано не ми го крадат пак та да изкараме още някоя и друга година заедно.
Е цената просто няма как да я знам все още. Иначе по принцип не е добре да се купуват от първите бройки на нов модел, всички знаете защо. Твоят докато стане за смяна ще изкарат фейслифт на новият. По мое мнение тогава е най-удачното време за купуване на нов автомобил.
За моята Цетка какви ли не гадории съм чувал по отношение на качеството и здравината, но се отнасят за преди новият фейс.
104 бонбона без ДДС Скъпата модификация нещо много се доближава до 200-цата.
Е, добре, 6.7/100 разход извън градско, малко са се преДобрили с тия данни.... И то автомата е по-икономичен от ръчката.... Times they are a' changin' имаше една песен на Боб Дилън...
Иначе засега не виждам на тая джипка какво и е по-хубавото от 120-ката. Изглежда като някакъв фейслифт. Мотора и скоростите са същите... Странна работа.
Иначе засега не виждам на тая джипка какво и е по-хубавото от 120-ката. Изглежда като някакъв фейслифт. Мотора и скоростите са същите... Странна работа.
Няма нищо странно, Тойота са си традиционалисти и консервативни в някои отношения. За Европейския пазар по-голям дизел от този на ТЛК 120/150 не е нужен. А пък 1KD-то си е напълно ок, при редовна профилактика. Преди години, 1HD-(F)T е също двигател, който се използва в цели две поколония - 80-та серия и 100.
Коментар