Здравейте колеги,
Замислям се за 2/ра кола в нашите "прекрасни" зимни условия тук в северна Норвегия и понеже не ми се затварят излишно много пари се загледах по този екземпляр.
94 г 335000 км
Приложените снимки бяха изпратен преди огледа.
Това което мин аправи впечателние е следното:
Виене от зад вдясни / вероянто лагер на главина / предполагам няма да ми е скъпо да го оправя.
Нивото на маслото на таблото постоянно стои на около 1/3 . т,е около под и малко над първото деление. Това нормално ли е?
При тестовото каране съм я карал предимно градско (20-50 км ) около 10 км и няколко км извънградско около 80км в час
Лампата на турбото свети постоянно. Според продавача свети от както е на 200 000 км но мен ме съмнява да е точно така.
хидравликата присвирва при въртене на място което също се надявам да мсе оправи със смяна на хидравличната течност.
Всичко по колата работи като изключим повдигача на задното стъкло който нямаше как да пробвам на -10 градуса и прясно запален автомобил.
Като цяло за годините си изглежда запазена. Вози стегнато макар и леко да лашка. До сега подобна кола съм карал само Ford Ranger 3.2 2017 г . карах о около година и малко но там нямаше и помен от лашкане. Тук колата се усеща една идея по нестабилна но предполагам и това се очаква за тези години.
Гумите са добри и стойката на колата също. Клиренса ме впечатли признавам си.
Негатива за мен е че колата като цяло ми допада и ще върши прекрасна работа в преспите по нашите ширини но пък реално градското каране не е оптималната и среда а аз предимно карам на къси разстояния.
Благодаря предварително за мненията.
		
							
						
					Замислям се за 2/ра кола в нашите "прекрасни" зимни условия тук в северна Норвегия и понеже не ми се затварят излишно много пари се загледах по този екземпляр.
94 г 335000 км
Приложените снимки бяха изпратен преди огледа.
Това което мин аправи впечателние е следното:
Виене от зад вдясни / вероянто лагер на главина / предполагам няма да ми е скъпо да го оправя.
Нивото на маслото на таблото постоянно стои на около 1/3 . т,е около под и малко над първото деление. Това нормално ли е?
При тестовото каране съм я карал предимно градско (20-50 км ) около 10 км и няколко км извънградско около 80км в час
Лампата на турбото свети постоянно. Според продавача свети от както е на 200 000 км но мен ме съмнява да е точно така.
хидравликата присвирва при въртене на място което също се надявам да мсе оправи със смяна на хидравличната течност.
Всичко по колата работи като изключим повдигача на задното стъкло който нямаше как да пробвам на -10 градуса и прясно запален автомобил.
Като цяло за годините си изглежда запазена. Вози стегнато макар и леко да лашка. До сега подобна кола съм карал само Ford Ranger 3.2 2017 г . карах о около година и малко но там нямаше и помен от лашкане. Тук колата се усеща една идея по нестабилна но предполагам и това се очаква за тези години.
Гумите са добри и стойката на колата също. Клиренса ме впечатли признавам си.
Негатива за мен е че колата като цяло ми допада и ще върши прекрасна работа в преспите по нашите ширини но пък реално градското каране не е оптималната и среда а аз предимно карам на къси разстояния.
Благодаря предварително за мненията.







 Хубава кола, наистина в завидно състояние откъм ръжда. Стрелката за налягането на маслото стои нормално, не се притеснявай, така са всички. Червената лампа за турбото показва неизправност в него, трябва да се види. Относно люлянето, на кадрите ми се вижда, че е с OME амове, но може да са от много отдавна и да са посдали, провери ги. Механизма на задното стъкло е типичен проблем за тези коли, най-добре не го ползвай, да не земе да те зареже някъде с отворен джам в студа, гадно е за ремонт. Пробега не е голям за тези коли. В задния диференциал- само масло за LSD диф. Внимавай на лед при включено 4х4, парттайм е и можеш да се пребиеш. Гледам няма я резервната гума отдолу, а манивелата за свалянето на гумата стои под задната седалка, ако е там още де... Успех !
 Хубава кола, наистина в завидно състояние откъм ръжда. Стрелката за налягането на маслото стои нормално, не се притеснявай, така са всички. Червената лампа за турбото показва неизправност в него, трябва да се види. Относно люлянето, на кадрите ми се вижда, че е с OME амове, но може да са от много отдавна и да са посдали, провери ги. Механизма на задното стъкло е типичен проблем за тези коли, най-добре не го ползвай, да не земе да те зареже някъде с отворен джам в студа, гадно е за ремонт. Пробега не е голям за тези коли. В задния диференциал- само масло за LSD диф. Внимавай на лед при включено 4х4, парттайм е и можеш да се пребиеш. Гледам няма я резервната гума отдолу, а манивелата за свалянето на гумата стои под задната седалка, ако е там още де... Успех !
							
						





 . Е късмет за мен
. Е късмет за мен  . Мислех си, че стъклото ще е голям проблем, но напротив, много удобно нещо е. А колко пъти са ме питали къде съм счупил стъклото вече непомня
. Мислех си, че стъклото ще е голям проблем, но напротив, много удобно нещо е. А колко пъти са ме питали къде съм счупил стъклото вече непомня 

Коментар