Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТLK - 3.4i високи обороти на празен ход.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от sniper elite Преглед на мнение
    Здравейте,Диагностика май няма да ми трябва.
    Вчера имах работа на 40 км от града ,закъснях и тръгнах да се прибирам към 22:00 ,температурата беше около нулата .
    Забелязах че колата почти не загрява,като по наклон изключена от скорост температурата пада още,ЖЕГНА ме нещо.
    Днес беше -4 гр.,докато ида до работата /10 км /не можа да вдигне температура даже и на 1/4. Преди, на половина път загряваше......
    Разглобих термостата и какво да видя:

    Изтичах до Евро 07 /близо ми е/,там имаха наличен ''EPS''- 42 лв./видя ми се нормална цената/
    Монтаж на обедната почивка / с клапана за обезвъздушаване нагоре/.
    След работа запалих,след 5 минути колата ЗАГРЯЛА до СРЕДАТА ,Оборотите на 750 , потеглям си всичко нормално олекна ми ........,да ама НЕ.
    Колата по светофарите взе да минава СРЕДАТА на скалата.
    Както и да е, прибрах се в къщи,маркуча от термостата към радиатора СТУДЕН,ебаси гредата.
    Сега да не ме нападнете ,че не съм забелязал че не загрява ДОСТАТЪЧНО,колата я имам от месец и не зная къде ТОЧНО трябва да и стои стрелката за загряло положение.
    Мислех че малко под средата е нормално.
    Тук си лесен
    Тест за газове в охладителната система , акко не е водна помпа , остава нещо позапушено
    За мен е лоша връзка по монтажа на ГИ
    А какво е станало после има компетентни тук
    Последно редактирано от jeko47; 02-12-19, 22:59.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

    Коментар


    • #32
      Абе аз знам и нов дросел как се монтира, чувал съм от един приятел, дето е виждал как монтират такъв, било много хубаво.Ама тука пари за нов ОЕМ дросел рядко се дават, а с заместителите често има Мяу.

      Коментар


      • #33
        За капачките по радиаторите, не са ли нови и оригинални ... така и за термостата. Казвам го от опит. С тия ментета никога не може да си сигурен какво става.

        Коментар


        • #34
          https://www.drive2.ru/l/487057263899443388/
          Май аз съм оплескал нещата с монтажа,странно че при 5VZFE клапана трябва да е в долно положение.
          Днес ще променя положението и ще стане ясно.
          0896 396 700 Димчо Костов.

          Коментар


          • #35
            Този клапан има роля при първото обезвъздушаване, преди да е отворил термостата и после ако случайно отнякъде е попаднал въздух, да го изгони преди отварянето на термостата.Отвори ли термостата този клапан няма никакво значение в какво положение е и дали въобще го има.Хиляди коли щастливо си живеят без него.

            По-скоро провери дали си обезвъздушил системата.Ако някъде има оставен обезвъздушител отвий го при студен двигател, почисти отвора, може и да е затлачен, провери и каква циркулация прави водната помпа.

            Коментар


            • #36
              Здравейте,намерих КОРЕНА на проблема , ще опитам да разясня.

              Това е охладителната система ,малкия кръг минава през маслоохладител и се включва с маркуч в КОЖУХА на термостата.
              Поставянето на термостата /оригинален/в кожуха се извършва с клапана за обезвъдушаване на 6 ч.
              Този клапан е БЛИЗО до едното рамо на термостата/оригинал/, поставен с клапана на 12 ч. рамената на термостата сочат 2ч.-8 ч като рамото на 2ч ЗАКРИВА част от щуцера и от там повишената температура на работа на двигателя / 95-100 гр/.
              Поставим ли Термостата с клапана на 6 ч. ,РАМЕНЕТЕ сочат 11ч. - 5ч. и не спират потока на малкия кръг по никакъв начин.
              Ако сложим НЕОРИГИНАЛЕН Термостат ,в повечето случаи клапана за обезвъздушаване е позициониран перпендикулярно на раменете.

              Него както и да го поставим , с клапан за обезвъзд. на 6 или на 12 часа ефекта е никакъв ,едно от рамената винаги закрива потока идващ от масло охладителя.

              ''Майсторите'' които са монтирали термостата са го поставили НЕПРАВИЛНО ,от там загряване и показание на стрелката малко над СРЕДАТА НА СКАЛАТА .
              Следва 7мм отвор и ПРОБЛЕМА е решен,има циркулация ,ама няма РАБОТНА температура на двигателя .
              Започва се ЧОВЪРКАНЕ на дросела местене на настройки и тн.
              Голямо сглабяне и разглабяне беше , много МАМАТА , обезвъздушаване и дивотии .
              Накрая хванах КОРЕНА и нещата се случиха.
              Сега си загрява и работи както трябва.
              Прикачени файлове
              0896 396 700 Димчо Костов.

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от sniper elite Преглед на мнение
                Здравейте,намерих КОРЕНА на проблема , ще опитам да разясня.
                Поставянето на термостата /оригинален/в кожуха се извършва с клапана за обезвъдушаване на 6 ч.
                Накрая хванах КОРЕНА и нещата се случиха.
                - Позитивният резултат носи удовлетворение и бързо се забравят мъките!
                Дано няма други изненеди.....

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

                  - Позитивният резултат носи удовлетворение и бързо се забравят мъките!
                  Дано няма други изненеди.....
                  Дано .
                  0896 396 700 Димчо Костов.

                  Коментар


                  • #39
                    Аз да питам - колко е един оригинален термостат?
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #40
                      Колега sniper elite, поздравления за подхода, разсъжденията и резултата!Оригиналните части при Тойота нямат алтернатива и равни по дълготрайност и надеждност.
                      Извинявам се, ако съм те подвел с писанията ми относно термостата на 5VZ.В интерес на истината не съм ги сменял и на двата ми Рънера.Причината беше, че и двата си бяха с оригиналните радиатор, капачка, маркучи с тойотски водни скоби, водна помпа и антифриз, а и в добро състояние и обслужване, когато ги купих.Единия замести работния ми Рънер с 3RZ от подписа ми, когото бракувах, а другия е лична бричка с идеи за някои подобрения.A oпитът ми с термостати е с Короли, Камри, Рънери с 3RZ и 1KZT и Ланд Крузер с 1FZ-FE.
                      Успех и много безаварийни с този крузер!
                      Мето
                      1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

                      Коментар


                      • #41
                        Айде да не ги митологизираме толкова Тойотите, просто няма голям избор сред афтърмаркет частите им тук.Ако термостата беше на Mahle или някоя друга именита европейска марка, едва ли щеше да има проблем с качеството.

                        Коментар


                        • #42
                          Относно митологизирането на Тойота, скромният ми опит от последните 40г показва друго, но всеки има право на собствено мнение по въпроса.Та ще се задоволим с опита си.
                          Наздраве и безаварийно на всички колеги с всякакви марки или модели!
                          1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

                          Коментар


                          • #43
                            Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                            Айде да не ги митологизираме толкова Тойотите, просто няма голям избор сред афтърмаркет частите им тук.Ако термостата беше на Mahle или някоя друга именита европейска марка, едва ли щеше да има проблем с качеството.


                            Ми пак да потам тогава - каква е разликата в цената между оригинала и Малето?Долу горе,да смятам дали си заслужава.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #44
                              43,80 лева му е клиентската цена в България от вносител, температурата му на отваряне е 82 градуса като на оригиналния и клапанчето е там където трябва.Като чета темата разликата с ментето от Евро07 е преко сили 2 лева, а понякога се случва и ментето да е по скъпо.
                              Оригиналният от Тойота не знам колко струва, до сега не съм имал проблем с читави афтърмаркет и не ми се е налагало да търся.

                              Коментар


                              • #45
                                Мерси
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X