Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТLK - 3.4i високи обороти на празен ход.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
    ... много грамотно питА
    Аха. Грамотно в стил Агата Кристи.
    Уж фактите са на лице , мотивът е ясен , аха - да фАнеме убиеца ... и хоп ! поЯви се некакъв уж пропуснат небрежно факт и обърне логиката на 180 градуса .

    Така и колегата : всичко ясно и т.н. ... и накрая "пропуснатия факт" се появИ в пост №15 . ... ...
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • #17
      Колега, ти си готов за диагностик на бензинови двигатели.В 99% процента от случаите, когато някой отиде с произволен проблем винаги е виновно газовото, респ. газаджията да е*а неговата мама.Според мен газаджиите имат право на живот и могат да бъдат интегрирани в обществото.

      А по проблема на колегата, почистения и обучен и регулиран дросел не е задължително да е работещ.Порови се по моргите и обявите и се разбери да пробваш с друг на място и ако пак има проблем да го върнеш, от цялата работа рискуваш само монтаж,демонтаж и почистване.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
        .
        -Подкрепям мнението на Владо,че доминира практиката със системните "пропуски" при описание на проблемни ситуации. В търсенето на решение

        (и при пропуски в базови знания ) се подхожда лотарийно и с подсказки от Форума . Доминиращите случай на "развръзка" са ..................

        Коментар


        • #19
          Извинявам се на колегите за пропуска да упомена изрично че колата е с газово,с което съм ги подвел.
          Просто не отчетох /не знаех / че компютъра на ГИ влияе по някакъв начин на работата на двигателя на бензин.
          0896 396 700 Димчо Костов.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от sniper elite Преглед на мнение
            ....Просто не отчетох /не знаех / че компютъра на ГИ влияе по някакъв начин на работата на двигателя на бензин....
            Ся , дали влияе или не, а и в какъв смисъл (хеле пък при хвърляне на боб), е една друга тема , която в случая е излишно да разчепкваме , понеже тука акъл дават и дървени философи. И ше стане една .... Както обикновено де .

            Ти по- добре сподели дали гореописаните магарии мотора ги прави само по време на работа на бензин , или и на бензин и на газ .

            ПС. Че част от газаджиите са гъзоръки ( според форумната терминология) - спор няма .
            В общия случай обаче наличието на "газово" при бензинов мотор е добре дошло при възникването на "произволен" проблем . В смисъл "добре дошло" при елиминиране на част от възможните причини за възникване на проблема . Което облекчава работата на диагностика. Което пък не пречи последният пак да си одерЕ клиента както си требе . Но това също си е отделна тема.

            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
              Ся , дали влияе или не, а и в какъв смисъл (хеле пък при хвърляне на боб), е една друга тема , която в случая е излишно да разчепкваме , понеже тука акъл дават и дървени философи. И ше стане една .... Както обикновено де .

              Ти по- добре сподели дали гореописаните магарии мотора ги прави само по време на работа на бензин , или и на бензин и на газ .

              ПС. Че част от газаджиите са гъзоръки ( според форумната терминология) - спор няма .
              В общия случай обаче наличието на "газово" при бензинов мотор е добре дошло при възникването на "произволен" проблем . В смисъл "добре дошло" при елиминиране на част от възможните причини за възникване на проблема . Което облекчава работата на диагностика. Което пък не пречи последният пак да си одерЕ клиента както си требе . Но това също си е отделна тема.
              МАГАРИИТЕ ги прави както на бензин тъй и на газ,разлика няма . Всичко е абсолютно еднакво.
              И на двете горива го има проблема ,като нито на газ нито на бензин има някакъв ПРОБЛЕМ със ,Труден старт, придърпване , глъхнене ,или там каквото се сетите.
              0896 396 700 Димчо Костов.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                Ся , дали влияе или не, а и в какъв смисъл (хеле пък при хвърляне на боб), е една друга тема , която в случая е излишно да разчепкваме , понеже тука акъл дават и дървени философи. И ше стане една .... Както обикновено де .

                Ти по- добре сподели дали гореописаните магарии мотора ги прави само по време на работа на бензин , или и на бензин и на газ .

                ПС. Че част от газаджиите са гъзоръки ( според форумната терминология) - спор няма .
                В общия случай обаче наличието на "газово" при бензинов мотор е добре дошло при възникването на "произволен" проблем . В смисъл "добре дошло" при елиминиране на част от възможните причини за възникване на проблема . Което облекчава работата на диагностика. Което пък не пречи последният пак да си одерЕ клиента както си требе . Но това също си е отделна тема.
                За дървените философи разбрахме, ама не се чу какво решение предлагаш на проблема?

                Коментар


                • #23
                  Замяна с пластмасови философи
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                    За дървените философи разбрахме, ама не се чу какво решение предлагаш на проблема?
                    - като начало : диагностика , естествено.
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #25
                      Здравейте,Диагностика май няма да ми трябва.
                      Вчера имах работа на 40 км от града ,закъснях и тръгнах да се прибирам към 22:00 ,температурата беше около нулата .
                      Забелязах че колата почти не загрява,като по наклон изключена от скорост температурата пада още,ЖЕГНА ме нещо.
                      Днес беше -4 гр.,докато ида до работата /10 км /не можа да вдигне температура даже и на 1/4. Преди, на половина път загряваше......
                      Разглобих термостата и какво да видя:

                      Изтичах до Евро 07 /близо ми е/,там имаха наличен ''EPS''- 42 лв./видя ми се нормална цената/
                      Монтаж на обедната почивка / с клапана за обезвъздушаване нагоре/.
                      След работа запалих,след 5 минути колата ЗАГРЯЛА до СРЕДАТА ,Оборотите на 750 , потеглям си всичко нормално олекна ми ........,да ама НЕ.
                      Колата по светофарите взе да минава СРЕДАТА на скалата.
                      Както и да е, прибрах се в къщи,маркуча от термостата към радиатора СТУДЕН,ебаси гредата.
                      Сега да не ме нападнете ,че не съм забелязал че не загрява ДОСТАТЪЧНО,колата я имам от месец и не зная къде ТОЧНО трябва да и стои стрелката за загряло положение.
                      Мислех че малко под средата е нормално.
                      Прикачени файлове
                      0896 396 700 Димчо Костов.

                      Коментар


                      • #26
                        Здрасти колега!Общо взето типичната история, която ако се развие по класическия сценарии, допринася за падането на реномето на Тойота.А сценарият е следният.Хубава Тойота+лош собственик(този преди тебе)+скапана подръжка, даже и когато няма нужда, но с възможно най-евтините и нискокачествени части, водят до съсипването на бричката.Следва продажба на запален почитател на марката, но в колата има поне 10 скрити капана, които поставят на тест нервите, живота на новия собственик, но и финансовата му издръжливост-това вече си ти, надявам се все пак да устискаш във вярата си!
                        Сега за проблема.Сменил си термостата, с клапанчето нагоре, това добре.Не мога да се сетя дали на този модел термостатът можеше да се обърне-т.е. да бъде с цилиндърчето с ваксата към студената част.А цилиндърчето с ваксата трябва да е към блока-т.е. горещата част.Все пак това че си сложил неоригинален термостат, може да го прави възможно.
                        Отделно провери и температурата на отваряне на сложения с изискванията на Тойота,Мисля, че за 5VZ-FE температурата на отваряне трябва да е 82*.
                        И трето за сложения-дали си сигурен, че отваря, макар и продаден за нов.Като е неоригинален, най-сигурно е в канчето с вода на котлона +термометър във водата и гледаш.
                        Бих те посъветвал и за Тойотски оригинален червен антифриз, защото е важно за дълговечността на помпата, на термостата и още няколко неща.За оптималните пропорции за смесване се обърни към колегата KPV, че е много дълго и не ми се пише
                        Ако изброените неща са проверени и точни, тогава имаш проблем и той е по-голям.Тука става дума за една торба признаци, които е хубаво да са ти на листа при огледа на колата преди покупка.А сега вече всичко ще трябва да оправяш ти-втората част на сценария от по-горе.
                        Една от причините термостатът да е пробит, може да е било, че са забелязали надуване на системата в малкия кръг(духната гарнитура, или от изпарителя на ГИ, или пък друга причина)И с пробиването му, това налягане се вентилира през капачката на радиатора в разширителния съд.А сега, допускам, с термостат който затваря плътно, газовете правят възглавница и охлаждането се влошава и виждаш че стрелката потегля нагоре.
                        Обяснението , че колата с пробития термостат е загрявала преди по пътя към работата ти, е че околната температура е била малко по-висока.В последните 2-3 дни температурата пада и вече загряване с постоянно отворен термостат(пробит отвор) не може да се получи.
                        По принцип е жилав двигател, но все пак при неука намеса може да бъде съсипан.И за да не се впускам в дълги излияния, просто трябва да бъде прегледан от някой дето разбира.Иначе рискуваш, да откриваш гредите на парче и така нещата да се скофтят още повече.
                        Със здраве и успех!
                        Последно редактирано от metotem; 02-12-19, 21:21.
                        1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

                        Коментар


                        • #27
                          Вземи термостата от Еврото и го засили в най-близкия кош или в главата на продавача.После отиваш и си купуваш читав термостат, обезвъздушаваш и караш.

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от metotem Преглед на мнение
                            Здрасти колега!Общо взето типичната история, която ако се развие по класическия сценарии, допринася за падането на реномето на Тойота.А сценарият е следният.Хубава Тойота+лош собственик(този преди тебе)+скапана подръжка, даже и когато няма нужда, но с възможно най-евтините и нискокачествени части, водят до съсипването на бричката.Следва продажба на запален почитател на марката, но в колата има поне 10 скрити капана, които поставят на тест нервите, живота на новия собственик, но и финансовата му издръжливост-това вече си ти, надявам се все пак да устискаш във вярата си!
                            Сега за проблема.Сменил си термостата, с клапанчето нагоре, това добре.Не мога да се сетя дали на този модел термостатът можеше да се обърне-т.е. да бъде с цилиндърчето с ваксата към студената част.Все пак това че си сложил неоригинален термостат, може да го прави възможно.Отделно провери и температурата на отваряне на сложения с изискванията на Тойота,И трето за сложения-дали си сигурен че отваря, макар и продаден за нов.Бих те посъветвал и за Тойотски оригинален червен антифриз.За оптималните пропорции за смесване се обърни към колегата KPV, че е много дълго и не ми се пише
                            Ако изброените неща са проверени и точни, тогава имаш проблем и той е по-голям.Тука става дума за една торба признаци, които е хубаво да са ти на листа при огледа на колата преди покупка.А сега вече всичко ще трябва да оправяш ти-втората част на сценария от по-горе.
                            Една от причините термостатът да е пробит, може да е било, че са забелязали надуване на системата в малкия кръг(духната гарнитура, или от изпарителя на ГИ, или пък друга причина)И с пробиването му, това налягане се вентилира през капачката на радиатора в разширителния съд.А сега, допускам, с термостат който затваря плътно, газовете правят възглавница и охлаждането се влошава и виждаш че стрелката потегля нагоре.
                            Обяснението , че колата с пробития термостат е загрявала преди по пътя към работата ти, е че околната температура е била малко по-висока.В последните 2-3 дни температурата пада и вече загряване с постоянно отворен термостат(пробит отвор) не може да се получи.
                            По принцип е жилав двигател, но все пак при неука намеса може да бъде съсипан.И за да не се впускам в дълги излияния, просто трябва да бъде прегледан от някой дето разбира.Иначе рискуваш, да откриваш гредите на парче и така нещата да се скофтят още повече.
                            Със здраве и успех!
                            Това в червеното е първото което ми дойде на ум,проверих маркуча който идва от двигателя и влиза в радиатора,МЕК е ,утре ще проверя и за балончета въздух в разширителния съд.
                            Капачката на радиатора е сменена с нова и не би трябвало да да пропуска лесно от което следва да е твърд маркуча ако НАДУВА,това са си чисто мои разсъждения .
                            Утре ще разгледам по обстойно нещата.
                            Благодаря за отделено време.
                            0896 396 700 Димчо Костов.

                            Коментар


                            • #29
                              Относно разширителния съд, пиши какво му е състоянието, чист ли е отвътре и чист ли е антифриза в него?Какъв цвят е антифриза в системата?Мерил ли си го за температура на замръзване?Какви са скобите на маркучите между радиатора-оригинални пружинни Тойотски или водни скоби с винт?Всички тези неща, които са отклонения от оригиналното, са признаци(поне за мен, де)за проблеми и/или некомпетентна намеса по колата.
                              А ако видиш балончета да излизат в разширителния, за всеки случай не ги проверявай с искра
                              Последно редактирано от metotem; 02-12-19, 22:28.
                              1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                                Колега, ти си готов за диагностик на бензинови двигатели.В 99% процента от случаите, когато някой отиде с произволен проблем винаги е виновно газовото, респ. газаджията да е*а неговата мама.Според мен газаджиите имат право на живот и могат да бъдат интегрирани в обществото.

                                А по проблема на колегата, почистения и обучен и регулиран дросел не е задължително да е работещ.Порови се по моргите и обявите и се разбери да пробваш с друг на място и ако пак има проблем да го върнеш, от цялата работа рискуваш само монтаж,демонтаж и почистване.
                                Стига с тия морги и сам да си прецениш качеството на повторната ...
                                Втора употреба ядене е ..и ще те , не искам нахрани...
                                ТПС не казва температурата никога на таблото
                                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X