Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТLK - 3.4i високи обороти на празен ход.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТLK - 3.4i високи обороти на празен ход.

    Здравейте колеги ,имам проблем с оборотите на празен ход
    Тойотата я купих с този проблем и реших че мога да се справя сам нооо....... В загряло състояние държеше 1250 оборота.
    Свалих и почистих Дросела основно,регулатора за празен ход разглобих и почистих основно. Оста на самия регулатор който влиза в електромагнита беше без ръжди или някакви замърсявания.
    Настройките на самия дросел бяха МЕСТЕНИ ,върнах ги в заводски настройки./Няма ефект/.
    Доста четох из руските форуми / не че разбирам много/ и гледах Видеа за да се ориентирам , но май изпускам нещо .
    Вече го свалям и качвам без много притеснения ,правя му обучение след като го монтирам.....
    И да отбележа ЕФЕКТА от всички тези процедури.
    Сутрин пали и загрява на 1500 об.

    С достигането на работна температура спада до 1250 об. или малко по малко но никога под 1000.
    След като загася двигателя и запаля веднага няма промяна в оборотите ,изчакам ли малко да кажем 3 мин до 30мин. стартира и поддържа 750 об.

    Ако подам газ до 2000 се връща пак на 750 об. но изфорсирам ли пак скачат на 1100 -1250.
    Ако не я пипам работи на 750 об. без проблем без да променя нищо.
    Колата върви изтегля както си трябва /поне тъй мисля/, няма КОЛЕБАНИЕ в оборотите или глъхнене или придърпване.
    Моля за ПОМОЩ или някакви насоки към какво да се ориентирам.



    Прикачени файлове
    0896 396 700 Димчо Костов.

  • #2
    Само като предположение, температурен датчик или МАП сензор как са. Би трябвало да има мап...

    Коментар


    • #3
      Не знам да има MAP сензор /не че съм на ясно/,пишат по форумите че взема информация от MAF сензора .
      Ще го се опитам да го премеря както е по документация .
      Температурния датчик съм го поръчал,ще го заменя ама не тая надежди.
      Днес вадих маркучи на картерната вентилация ,когато извадих маркуча на PCV клапана оборотите се СРИНАХА тотално,тръгва да гасне.

      Видимо клапана не е много в ред ,и в този ред на мисли ако не работи коректно възможно е и той да прави някакви магии.
      Тръгнах да го търся за поръчка но не мога да го открия.
      Прикачени файлове
      0896 396 700 Димчо Костов.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от sniper elite Преглед на мнение
        Тойотата я купих с този проблем и реших че мога да се справя сам нооо....... В загряло състояние държеше 1250 оборота.

        Моля за ПОМОЩ или някакви насоки към какво да се ориентирам.
        - Като начало ВИ трябва диагностика,защото стрелбата "на посоки", рядко дава желаният резултат.

        Повишената картерната вентилация- може да повиши оборотите при загрял двигател. Неправилното начално положение на датчика за дроселовата клапа прави същия ефект, безконтролно навлизане на въздух зад дросела (пр. през спирачния усилвател) ,промяна в предварението,проблем в базовите настройки на компа и т.н. .
        Повечето проверки са елементарни ,но ако нямате опит не си струва експериментирането.

        Коментар


        • sniper elite
          sniper elite коментира
          Редактиране на коментар
          Относно положението на Датчика на дросела разбрах от руските форуми че има значение ПОЛОЖЕНИЕТО в което е монтиран.
          Застопорил съм го в положение в което намаля оборотите.
          Това за безконролното навлизане на въздух зад дросела не ми стана ясно,м/у дросела и колектора има метална гарнитура ,която изглежда наред.
          ​​​​​​​Определено не бих казал че имам много опит.
          Но ако я закарам на майстор/ в нашия град/ първият отговор ще е СМЕНИ СИ ДРОСЕЛА, или ще се започне със сняма на части и датчици ......
          Играл съм го филма назад във времето с други автомобили.
          Последно редактирано от sniper elite; 26-11-19, 22:29.

      • #5
        Снайпер, рядко точно описано питане от напоследък
        Можеш ли да видиш по някякъв начин DTC или данни на живо в натоварване и покой на RPM
        Може и лоша връзка по кабелните снопове да го прави , може и сензор
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • #6
          Привет,

          Не познавам 3,4 мотора, но на моя 1кз-т когато се включи компресора на климатика вдига оборотите за да охлади климатичния радиатор. Да не се окаже нещо толкова просто?

          Коментар


          • #7
            Първоначално публикуван от batbobo Преглед на мнение
            Привет,

            Не познавам 3,4 мотора, но на моя 1кз-т когато се включи компресора на климатика вдига оборотите за да охлади климатичния радиатор. Да не се окаже нещо толкова просто?
            Каза загрел и стои на 750 RPM , много грамотно питА
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #8
              Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
              Можеш ли да видиш по някякъв начин DTC или данни на живо в натоварване и покой на RPM
              Къде го засилваш колегата............,
              Грешките и особено живите данни си искат "пръч" ,както в медицината ЕКГто - не може всеки да го разчете правилно!

              Коментар


              • #9
                Ето още един вариант, който си заслужава да се провери:
                https://m.youtube.com/watch?v=IIbTvxR1TQk

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Кратко търсене показва,че точно това им се случва на тия,шайбата между пружината и тротъла му е майката,за минута ми излязоха поне 30 случая като тоя,някои не свалят обороти даже на топъл мотор.

              • #10
                Първоначално публикуван от batbobo Преглед на мнение
                Ето още един вариант, който си заслужава да се провери:
                https://m.youtube.com/watch?v=IIbTvxR1TQk
                Благодаря , утре ще го проверя.

                0896 396 700 Димчо Костов.

                Коментар


                • #11
                  Колега, да ти е честита. За майстора правилно си решил, с малко упорство ще се справиш сам, особено ако четеш руски или английски. Мотора и модела са популярни има писано много. Аз минах точно по твоя път с точно такава кола и направи си сам подхода сработи идеално. Машината е ремонтопригодна и информация има много.

                  С частите за съжаление са бавни нещата обаче. За бензиновия мотор трудно се намират в България и обикновено се чака доставка две седмици. Може да ги поръчваш от УК или щатите с фирми посредници като ГГБГ. Тук във форума може от колегата PatrolFan. От него много неща съм вземал и никога не съм имал проблеми. Аз също съм източник на части за тая кола защото с времето ми се насъбраха много неща планирани за смяна които не смених и колата си отиде а частите останаха. Конкретно ПЦВ клапан даже мисля че имам но най-рано уикенда ще проверя.

                  Коментар


                  • #12
                    Първоначално публикуван от jja Преглед на мнение
                    Колега, да ти е честита. За майстора правилно си решил, с малко упорство ще се справиш сам, особено ако четеш руски или английски. Мотора и модела са популярни има писано много. Аз минах точно по твоя път с точно такава кола и направи си сам подхода сработи идеално. Машината е ремонтопригодна и информация има много.

                    С частите за съжаление са бавни нещата обаче. За бензиновия мотор трудно се намират в България и обикновено се чака доставка две седмици. Може да ги поръчваш от УК или щатите с фирми посредници като ГГБГ. Тук във форума може от колегата PatrolFan. От него много неща съм вземал и никога не съм имал проблеми. Аз също съм източник на части за тая кола защото с времето ми се насъбраха много неща планирани за смяна които не смених и колата си отиде а частите останаха. Конкретно ПЦВ клапан даже мисля че имам но най-рано уикенда ще проверя.
                    Благодаря , може да ми пратиш на лично какво имаш , ще бъда благодарен.
                    Сега съм се заел с малките проблеми ,след нова година ако не мине котка път мисля да я разглобя тотално.
                    0896 396 700 Димчо Костов.

                    Коментар


                    • #13
                      Първоначално публикуван от batbobo Преглед на мнение
                      Ето още един вариант, който си заслужава да се провери:
                      https://m.youtube.com/watch?v=IIbTvxR1TQk
                      Днес проверих как стоят нещата с ЛУФТА,за съжаление при мен принципа за задвижване на самата клапа е друг.

                      Луфт при ЗАТВОРЕНА клапа няма никакъв ,само при ОТВОРЕНА се появява МИНИМАЛЕН.
                      /Когато разглобявах дросела ми направи впечатление ,че нямам луфт между клапата и тялото на дросела или поне е много малък./
                      При опит за разместване с ръка на оста на дросела няма промяна в обороти .
                      Все пак се опитах да подложа шайба но без успех,ЗАКЛИНВА и не позволява пълно връщане на КЛАПАТА.
                      Не е там заровено кучето.
                      Прикачени файлове
                      0896 396 700 Димчо Костов.

                      Коментар


                      • #14
                        Защо не провериш дали не работи на бедна/богата смес като са високи оборотите? Може да подскаже къде да се търси проблема. Ламбда сондата е аналогова на тази кола, ако се закачиш там трябва да може да се ориентираш. Ако има газова, някой газови показват сигнала също в диагностиката си.

                        Коментар


                        • #15
                          Първоначално публикуван от jja Преглед на мнение
                          Защо не провериш дали не работи на бедна/богата смес като са високи оборотите? Може да подскаже къде да се търси проблема. Ламбда сондата е аналогова на тази кола, ако се закачиш там трябва да може да се ориентираш. Ако има газова, някой газови показват сигнала също в диагностиката си.
                          Има ГИ ,ще я закарам да погледнат какво показва ,ако показва.
                          0896 396 700 Димчо Костов.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X