Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Плюсове и минуси на TLC 80 4.2 d/td

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Тедо аз ги знам тези моторетки отдавна , ама исках да разбера на моя двигател къде са му камерите - дали са в цилиндровата глава или в буталото, и дали е предкамерен дизел . И кое ГНП е обикновенно - дали редовото .

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Цанко
      Тедо аз ги знам тези моторетки отдавна , ама исках да разбера на моя двигател къде са му камерите - дали са в цилиндровата глава или в буталото, и дали е предкамерен дизел . И кое ГНП е обикновенно - дали редовото .
      ами чети де! Форкамерен = предкамерен... Редова помпа...
      Всичко го пише в информацията за ТЛК60, подстраница "Двигатель"
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #18
        Вече ми стана малко по ясно - предкамерен дизел в комбинация с обикновено редово ГНП с жило.
        Ама тоя руски много ме тормози, особено техническите термини, но намерих частично решение - купих си руско-български машиностроителен речник . Помага много, да знаете .

        Коментар


        • #19
          До: Кой двигател на ЛК70 е по-подходящ.......

          А аз пък изкам да попитам за мотора 4.2 дизел на КРУЗЕРА че нещо ми се ще такава машинка
          Човек се учи с много практика:D

          Коментар


          • #20
            До: Кой двигател на ЛК70 е по-подходящ.......

            Първоначално публикуван от hristo20000 Преглед на мнение
            А аз пък изкам да попитам за мотора 4.2 дизел на КРУЗЕРА че нещо ми се ще такава машинка
            Ако 3.0 е здрав, то 4.2 е почти неубиваем мотор. Разглобявали сме такъв заради изгнили тапи на блока и главата заради 18 години несменян антифриз. Мотора на 560 000 км каран от който се качи и с изключително лоша подръжка нямаше параметър извън номинала, почти никакво износване никъде. Много здрава работа.

            Коментар


            • #21
              До: Кой двигател на ЛК70 е по-подходящ.......

              Това значи ли да скачам в джаза офертата е дебела незнам дали си струва 17000лв. за крузер дълга база с клима 4.2 дизел 92г.
              Човек се учи с много практика:D

              Коментар


              • #22
                До: Кой двигател на ЛК70 е по-подходящ.......

                Двигател 1HD-FTE 4.2 литра, дизел, 6 цилиндъра, редови, 205 коня. Един от най-добрите двигатели на Тойота правени някога.
                Щастливец е този, който намери такава кола, защото там и окачването е много сериозно!
                Руският сайт завършва със забележката, че в последно време цените на старите модели Ленкрузър на Тойота са се вдигнали няколко пъти.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • #23
                  До: Кой двигател на ЛК70 е по-подходящ.......

                  Първоначално публикуван от hristo20000 Преглед на мнение
                  Това значи ли да скачам в джаза офертата е дебела незнам дали си струва 17000лв. за крузер дълга база с клима 4.2 дизел 92г.
                  Скоро клиент ми разказа за един такъв червен на подобна цена дето е нямал здраво място. Да не е същия, огледай го добре, защото там цената на частите е доста сериозна.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Кой двигател на ЛК70 е по-подходящ.......

                    Продаваче е от ВЕЛИКО ТЪРНОВО до колкото съм запознат нее на обява кое по точно не му е било наред на този червения
                    Човек се учи с много практика:D

                    Коментар


                    • #25
                      До: Кой двигател на ЛК70 е по-подходящ.......

                      Сега звъннах, за същата става въпрос. Ще напиша какво ми каза човека който я е гледал за себе си. "Силна корозия, отварян мотор, тавана е на вълни, заваряни стойки където се хващат амортисьорите, няма мощност, когато се пусне газта се чува и усеща силен удар и колата рязко дръпва надясно, по време на движение се усеща нещо като разбит кардан, разбит тампон на мотора и т.н....." .
                      Имаше и други неща ама не запомних всичко за съжаление. Аз си мисля че и това е достатъчно. Ти си прецени дали си струва.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Кой двигател на ЛК70 е по-подходящ.......

                        Offtopic:

                        Митко,

                        За коя точно червена става дума?

                        Ако се търси ТЛК80 4.2 дизел - има две на вид не лоши оферти:

                        Червена - с окачаване, като гледам TJM 2"

                        Синя

                        В интерес на истината аз хубава дизелова 80-тка за продажба в Б-я не съм виждал. Всичките са крайно уморени коли, карани до последно (щото са много здрави и за 5 години само масло и нафта...), но...

                        Коментар


                        • #27
                          До: Кой двигател на ЛК70 е по-подходящ.......

                          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                          Offtopic:

                          Митко,

                          За коя точно червена става дума?

                          Ако се търси ТЛК80 4.2 дизел - има две на вид не лоши оферти:

                          Червена - с окачаване, като гледам TJM 2"

                          Синя

                          В интерес на истината аз хубава дизелова 80-тка за продажба в Б-я не съм виждал. Всичките са крайно уморени коли, карани до последно (щото са много здрави и за 5 години само масло и нафта...), но...
                          Ами нямам представа, тоя човек преди няколко дни ми спомена за червена, Велико търново, и като прочетах днес ми светна лампата, обадих му се и по горе съм написал това което ми каза. А и цената на оная била 17 000 лв. Той самия вече си е взел за себе си. Вече неговата е за профилактика на горивната система, скоро ще е при мен. Вярно е че са много здрави, ама всичко се троши в един момент. А тези се трошат много скъпо. Аз на външния вид не вярвам. Още по малко може да се разбере по снимка. Трябва да се види, чуе, помирише, вкуси, покара, усети....
                          Последно редактирано от Джамбазов; 02-04-08, 19:53.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Кой двигател на ЛК70 е по-подходящ.......

                            Ясно за същата колиба явно говорим а тои ме омайва че си бил купил нов джип маи ще си карам патролчето да взема да му сложа клима и проблема ми е решен май май ще спра да го продавам тъкмо съм си го стегнал само в дупето му дет несам бръкнал МЕРСИ КОЛЕГА
                            Човек се учи с много практика:D

                            Коментар


                            • #29
                              До: Кой двигател на ЛК70 е по-подходящ.......

                              здравеите,виждам,че темата започва да става интересна и реших да се включа . имам 2 Тойоти и сам безкраино доволен и от двете! говориа като савкупност от двигатели и ходова част. едната ми тойота е лдж 73 2.4 (2лT-E) другата е ХД 80-R (4.2TД) или както им викаме 80-ки! 73-ката е със ляв волан а 80-ката десен. верно е че 2.4 мотора няма кой знае колко сила но не ме е оставиал никаде за 200 000км има сменяван 2 пъти съединител,2 пъти анг.ремък,гумените пръстени и лагерите на предните главини. мотора пее,има минимален разход на масло никакъв дим без значение топъл/студен. за сега е само със лебедка ,единственно поради липса на време,приготвил съм и 33-ки бф-гоодридж и и търсиа окачване.полека лека ще стане това което искам
                              за 80-ката ......просто ниама какво да коментирам НОМЕР 1 автомобил...поне за мене! от дете мечтаех за такъв автомобил.жалко че сега стои на сухо във гаража в Българиа ,докато аз бачкам зад граница. аз съм и втори собственик след една баба(не се шегувам) 160 000км само от магистрали във Англия.....след което последва..окачжане 4 инча олд ман ему смяна на касторр тампони ( и др тампони от полиуретан) 35х12.5х15 мъдтериан кумо допълнителни халогени и лебедка(която още не съм закачил поради липса на време,а и мисля да си правя броня по-така).за двигателя няма какво да споменавам 165 коня около 400 нютон/метра,предполагам повечето от вас са запознати ,а който не е му го препоръчвам. внимаваите много при покупка на 80-ка ,това не е кола за подценяване!
                              8777203908

                              Коментар


                              • #30
                                До: Кой двигател на ЛК70 е по-подходящ.......

                                Благодаря и на този колега за мнението само да го попитам колко му струваше смяната на съединителя за да съпоставя като цена с на патрулчето другия ми вариант е внос от англия ама с тази дясна дирекция кофти някой обръщал ли е дирекция на такава машина и ако е така какви са отзивите
                                Човек се учи с много практика:D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X