Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как може да изглежда деференциал след малко каране!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Паджеровод
    Ако питаш сериозно - да! Моментите стават по-големи заедно с размера на гумата.
    Разбирасе питам серйозно ама не разбирам какво е момент

    Коментар


    • #17
      Съвсем изпросте темата.
      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

      Коментар


      • #18
        Чакай бе, сега ше дойдат, ше кажат. Ако е едното дето си мисля - много лошо. Дано да не е.
        А иначе M=F.d.

        Коментар


        • #19
          Ако това е дифа, на Тойотата, която се развали в Ботевград има някакво обяснение! В момента на счупване, предните колела бяха във въздуха, а цялата тежест на машината беше върху задния мост! В този момент, предния мост е изкал да превърти, а задния е бил под много голямо напрежение ( как е издържала раздатката, нямам идея), и някой от зъбите се е счупил! А ако не бъркам, човека направи и втори опит, и там вече са се изшлайфали и другите зъби! Може и да не съм прав, но поне на мен, това ми се чини да се е случило !
          RB Patrol Team

          Коментар


          • #20
            Според твърденията това е оригинален диференциал т.е. корона и пиньон. Как точно е станало не знам, във всеки случай нямало е предварителни симптоми... То между впрочем това е втория диференциал за тази Тойота или май беше третия... Гумите са 32" GOODYEAR MTR
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #21
              Не е типично да се изтъркат и замажат всичките, за това тъпеем. Освен това обикновенно характера на разрушаването е друг - крехко, и пак обикновенно след счупването на три съседни всичко спира.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от kinex
                ... не разбирам какво е момент
                Имам предвид въртящ момент разбира се. Той е = на рамото Х силата. Рамото в сучая е радиуса на гумата, който както се видя не е бил малък. Има още стотина фактора разбира се

                Коментар


                • #23
                  обяснението е просто, някой е въртял реглажните гайки зада си монтира блокажа. това трябва да е урок за всички ни, диференциал се регулира трудно, от квалифицирани механици и не в 3ч. през нощта с бира
                  drive alive

                  Коментар


                  • #24
                    Дифа е правен- в смисъл слагано е допълнително АРБ касета, при което се налага регулиране на хлабината на лагерите на касетата и регулиране на хлабината м/у пиньон и корона. Е според мен на първо време някоя от тези хлабини е била по-голяма от допустимото (най-вероятно короната е била по отдалелечена от пиньона и зъбите са почнали да се изяждат от върха към основата) Сериозното натоварване по време на състезанието също е оказало влияние в/у износването. Иначе ако всичко е наред и при екстремно натоварване се откърти зъб, то тогаващетите са еднакви и по пиньона и по короната- откъртени зъби, но не замазани до един и то само по едното колело.
                    Но смятам че в този случай Митко - Фулда е доста по компетентен от мен и от него може да се очаква по правдоподобна версия на повредата.
                    http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                    Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                    Коментар


                    • #25
                      това е моето обяснение защото гледах хората как и каде го сглобяват, не че имаха друг избор, просто искаха да продължат състезанието и правеха възможното.
                      drive alive

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Паджеровод
                        Първоначално публикуван от kinex
                        ... не разбирам какво е момент
                        Имам предвид въртящ момент разбира се. Той е = на рамото Х силата. Рамото в сучая е радиуса на гумата, който както се видя не е бил малък. Има още стотина фактора разбира се
                        Мисля че повредата е по скоро в следствие на другите стотина фактора защото на Ком-Емине всички бяха с големи гуми.
                        Повдигнах темата за големите гуми защото мнението че са фатални за трансмисията е доста разпространено. Опитвам се да разбера дали и на практика е така и до колко.

                        Коментар


                        • #27
                          До много естествено. Особено в офроуда. Няма къде да се денеш от теорията.

                          Коментар


                          • #28
                            Никакви голями гуми, голями натоварвания и т. н. не могат да повредят така главното предаване(това което се вижда на снимката)
                            Причината е само една:НАРУШАВАНЕ НА ГЕОМЕТРИЯТА НА ЗАЦЕПВАНЕ на конусната двойка зъбни колела.

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Христо
                              Никакви голями гуми, голями натоварвания и т. н. не могат да повредят така главното предаване(това което се вижда на снимката)
                              Причината е само една:НАРУШАВАНЕ НА ГЕОМЕТРИЯТА НА ЗАЦЕПВАНЕ на конусната двойка зъбни колела.
                              Да . Но и мноооого талант !

                              Коментар


                              • #30
                                Това неможе да е оригинална корона в никъкви положения! Зъбите на истинска корона/пиньон се чупат несе замазват. 3-ти диференцял щом чупи трябва да се провери предния на джипа. Явно е, че има разлика някъде. Или в раздатката нещо е "калама"
                                Кво им правите касетите на тези деференцяли? Може ли да си купа от вас една със замазан пиньон/корона или непродавате?
                                Лек ден
                                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X