Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как може да изглежда деференциал след малко каране!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Имаики предвид кои и как караше тази Тойота нищо чудно Ако само знаете на другия ден след ремонта в Ботевград каква повреда имаше колата това е нищо Гого брои зъбите на место и каза че нещо не-съответствало но за съжеление нашата кола беше още по зле строшена и дори не ми се слушаше за чужди ломове В ТОВА КОМ-ЕМИНЕ ТОЛКОВА СТРОШЕНИ И ОБЪРНАТИ КОЛИ ИМАШЕ ЧЕ НЕ ПОМНЯ ДРУГО ТАКОВА СЪСТЕЗАНИЕ

    Иначе като състезание и приключение беше страхотно

    Коментар


    • #32
      има и една друга теория за тия дифове защото това май е 3ти комплект който се чупи. тя нали е с по - силен двигател и вероятно главното предаване не е оразмерено за такива коне.

      както и друг път съм казвал митичната здравина на тойота се дължи на слабите двигатели, които не позволяват на пилота да счупи всичко останало
      drive alive

      Коментар


      • #33
        В ТОВА КОМ-ЕМИНЕ ТОЛКОВА СТРОШЕНИ И ОБЪРНАТИ КОЛИ ИМАШЕ ЧЕ НЕ ПОМНЯ ДРУГО ТАКОВА СЪСТЕЗАНИЕ
        затова и неведнъж съм казвал, че тия състезания неса показателни за прходимостта на отделните джипове, а показател определящ кой е по луд и има повече пари за да си покрива щетите след това...

        както и друг път съм казвал митичната здравина на тойота се дължи на слабите двигатели, които не позволяват на пилота да счупи всичко останало
        хората просто умеят да балансират двигателя спрямо ходова част, трансмисия и купе, а не да направат ненормално мощен двигател и слаба трансмисиа или обратното...
        Всеки производител искарващ скъп продукт (джип) на пазара може да си позволи да му сложи 10 000 кубика двигател и мостове като на камион, но колко средностатистически хора на земята ще си купят и карат такива машини с преследващите ги ненормални разходи за нормални хора! Неслучайно тойота е най-големия концерн за автомобили в света за момента и като гледам и за напред ще продължава да бъде!
        Лек ден
        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от go go go
          има и една друга теория за тия дифове защото това май е 3ти комплект който се чупи. тя нали е с по - силен двигател и вероятно главното предаване не е оразмерено за такива коне.

          както и друг път съм казвал митичната здравина на тойота се дължи на слабите двигатели, които не позволяват на пилота да счупи всичко останало
          сава, ша ма прощаваш, ама не са една и две тойотите каращи с V8с по над 200 понита. и повечето си ползват тойотовите скорости, раздатка и дифове. а митичната здравина на тези мостове се дължи - имхо - на доброто качество на изработка и материали. този на снимката е изключение и - имхо - за мене тази корона не е оригинална, а правена нейде.
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #35
            За да практикуваш всеки един бензинов спорт трябва да си луд и богат или поне отбора да е богат Най тъпото е че в България няма начин карането да се раздели в класове За 600км оф-роуд сме опънали лебедката за има няма 10 метра И то на екстремните секции През цялото друго време тия 40кила пред предния мост само трошат окачването На дълги прави участаци се караше с 100км Някои с по мощни мотори караха и с по 140км Смешно е да гледаш как кола с цял мост подскача на неравностите с тези километри При хората затова има
            ТРАЯЛ
            СПИИД
            ТРОФИ
            Повечето от тежките повреди и обръщания се получават именно защото начина на направа на колите не съответства на терена и начина на каране

            Блъскахме автомобила с гуми 34инча и агресивен граифер на прави и сухи пътища но какво би било полужението ако беше валял дъжд през карането по горски път сами се сещате Та затова се трошът много колите
            В България се кара клас СПИИД-ТРАЯЛ-ТРОШИ преведено Умението бързо да си строшиш колата

            Коментар


            • #36
              ПИМХО ЛИ Е ДЖИНХО ЛИ Е

              Коя Тойота дето е 200кс става за нащо каране
              На една такава дето беше много здрава сложихме Богари 35инча и то за лов знаете че ловът е на два шпагата от оффа И кво роди и скоростната кутия като мачка в абонатна станция

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA
                И кво роди и скоростната кутия като мачка в абонатна станция
                Ти си уникален случай
                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA
                  ...Блъскахме автомобила с гуми 34инча и ...
                  А каква всъщност е тази "кола" На откриването не ви видях!
                  RB Patrol Team

                  Коментар


                  • #39
                    Липса на закаленос, термичната обработка нее на ниво.

                    Коментар


                    • #40
                      Венци като гледам червения селикон който му е слаган май не е отварян за пръв път.Даняма някъв луфт м/у пиньона и короната?
                      OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                      Коментар


                      • #41
                        тойотите с 200 к.с. двигател имат и съответните мостове, тази е с мостове за 80 к.с.

                        иначе състезанието можжеше да се мине спокойно с 31'' гуми, тия 33'' дето ги таркалях през цялото време ми скасаха нервите, а носех и втори комплект 35''

                        това е положението, всички още се учим, в това число и организаторите
                        drive alive

                        Коментар


                        • #42
                          Липса на закаленос, термичната обработка нее на ниво
                          По принцип зъбните колела не се закаляват а се цементират като по този начин се получават характеристики на материала които се изменят в дълбочина. А закаляването като обработка води до повишаване на твърдоста респ. и на крехкоста което е нежелано в този случай.
                          Танки грязи не боятся!

                          Коментар


                          • #43
                            Толкова тънките колела се закаляват целите. Короната рядко е чугунена, само когато е наистина голяма, а в джиповете е микроскопична. Циментацията осигурява само повърхностна твърдост, отдолу е наистина по-меко, но ако е много меко ще се гъне в плоскостта като крива грамофонна плоча. Заради това и зъбите на короната се откъртват целите, или от предния край но почти до основата си. Пиньона обикновенно не се кърти, неговите зъби са по-масивни.
                            За да стане каквото е станало, или короната не е била закалена, или всичко е било центрирано много добре, само не е била допряна до пиньона. Работило е с луфт, виело е, блокировката не го е пускала, после короната се е загряла до 400 - 600 градуса и се е размазала. На маслото трябва да му личи, то трябва и да е кипяло.
                            Защо е станало така Го Го Го и Близнака разказаха. Или са бързали и са били уморени, или не са знаели методиката за центроване.

                            Коментар


                            • #44
                              току що видях че колегите във форума на бмв много високо оценяват майсторството този диф да бъде докаран до това състояние.
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар


                              • #45
                                Първоначално публикуван от братчеда
                                току що видях че колегите във форума на бмв много високо оценяват майсторството този диф да бъде докаран до това състояние.
                                тея всичките от този форум толкова им е акъла ! егати майсторството, по-скоро трябва да се търси причината за грешка при избора на диф. или неговото сглобяване, то за счупване всеки може за 200 метра да си изрони дифа въпроса е да не го направиш.
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X