Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2LT - турбо дупка; кога светва червения/ зеления светодиод?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: турбо-дупка на 2LТ-не усещам...?

    Брех да му се не види!Дайте да уточним кога и дали светва червения светодиод на турбото,че много ме е шубе от тази екстра,като иде реч за автомобил втора употреба...особенно,ако е на 21 години!
    много автомати-слаби резултати!

    Коментар


    • #17
      До: кога светва червения светодиод на 2-LT?

      Според мен червения светодиод светва когато има неизправност в турбината.Както каза Жоро тези светодиоди се управляват от вакум който подава инфо на датчика.Но се замислям и за друго все пак нашите Тойоти не са първа младост може и да има пукнат или излязъл от мястото си маркуч.В твоя случай при 110 км.налягането е голямо и една пукнатина в маркучето може да подаде грешна инфармация на датчика и от там да светва червения светодиод.Наистина много вакум маркучета има 2-LT мотора.
      Само спомените остават да греят в нашите сърца. 0887 51 80 51
      На човек му трябват ум,сърце и две ръце всичко останало е прах,пепел и валерианови капки!
      Като не можеш да помогнеш на някой не пречи!

      Коментар


      • #18
        До: кога светва червения светодиод на 2-LT?

        Първоначално публикуван от scorpion1972 Преглед на мнение
        Според мен червения светодиод светва когато има неизправност в турбината.Както каза Жоро тези светодиоди се управляват от вакум който подава инфо на датчика.Но се замислям и за друго все пак нашите Тойоти не са първа младост може и да има пукнат или излязъл от мястото си маркуч.В твоя случай при 110 км.налягането е голямо и една пукнатина в маркучето може да подаде грешна инфармация на датчика и от там да светва червения светодиод.Наистина много вакум маркучета има 2-LT мотора.
        Да,бе-много маркучлета,много вакуумчета,клапанчета и прочие!
        Пък аз си мислех,че само Мерцедес "уважава" вакуумите!
        Тези дни ще наснимам моторния отсек,пък дано някой е наясно кво-що е там,че е мазало от шукарийки!Аз си мислех,че магаренце произведено м.Юли 87год. ще е по-простичко,а то какво излезе?
        Пък чак има и индикатор за износване на ангр. ремък(T-belt)!?Шашнах се!Не знам доколко може да му се има вяра,ама ще пусна нова тема за него...
        много автомати-слаби резултати!

        Коментар


        • #19
          До: кога светва червения светодиод на 2-LT?

          И заления и червения диод са за налягането на турбото . Зелената е когато налягането е в норми а червената е когато почне да пренадува или спре да надува . А диода за ремака .. там няма никакав датчик за износване, а просто един брояч който се върти от основниа километраж и на 100 000 км примерно ти светва диода да те предупреди че си минал доста километри и е време да сменяш ремък .Там има и едно гимено капаче на стаклото като го махнеш с игла се натиска бутонче което ресетва този брояч и почва наново да отброява километрите. След всяка смяна на ремък си го зануляваш.
          flash-gsm team

          Коментар


          • #20
            До: кога светва червения светодиод на 2-LT?

            Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
            Да,бе-много маркучлета,много вакуумчета,клапанчета и прочие!
            Пък аз си мислех,че само Мерцедес "уважава" вакуумите!
            Тези дни ще наснимам моторния отсек,пък дано някой е наясно кво-що е там,че е мазало от шукарийки!Аз си мислех,че магаренце произведено м.Юли 87год. ще е по-простичко,а то какво излезе?
            Пък чак има и индикатор за износване на ангр. ремък(T-belt)!?Шашнах се!Не знам доколко може да му се има вяра,ама ще пусна нова тема за него...
            Все пак Тойота е Японския Мерцедес да не забравяме.Относно ангр.ремък при смяна в спец.сервиз се нулира и когато промега в км. мине светва индикацията(T-belt) Което за съжаление в нашенските сервизи не се прави.Като купиш сменяш и пишеш с маркер на колко км.е сменен ангренажа и ако имаш късмет да си купил истински може и да минеш 100 000 км.Индикаторите са хубаво нещо стига да се обслужва в спец. сервиз колата.В нашия случай когато един такъв автомобил е сменил няколко собственика това вече е без значение.Уважавам хората които поддържат колите си независимо колко са стари .Аз лично имам няколко джипа които са на 15 години но се грижа и ги обслужвам като нови.Форума е точно за това да питаш и да ти се отговаря колкото повече толкова повече.Все пак с питане и до Рим се стига.А който не може да помогне моля да не пречи.
            Само спомените остават да греят в нашите сърца. 0887 51 80 51
            На човек му трябват ум,сърце и две ръце всичко останало е прах,пепел и валерианови капки!
            Като не можеш да помогнеш на някой не пречи!

            Коментар


            • #21
              До: турбо-дупка на 2LТ-не усещам...?

              На колегите дето им светва червената лампичка да кажат като светне зелената остава ли да свети или угасва щото примерно някой може да е кръцнал някои кабелче /за съвесните продавачи става въпрос/ и ние да чакаме да светне туй що не свети.Това че колата е на 21г. нищо не значи, те жените на 21 са в разцвета на хубоста си.Сиреч караме истински коли.Ела да ти покажа Авенсиса ква кочина е ужас. Всичко що пише made in Germany се скапа

              Коментар


              • #22
                До: турбо-дупка на 2LТ-не усещам...?

                Незнам точно при Тойота какво е нормалното налягане което би трябвало да създава турбината, но стойности 0.4 0.5 ми се виждат малко, от което идва и черния пушек - недостиг на въздух.
                Най - сигурно е монтирането на манометър за налягането на турбото.

                Незнам каква "турбо дупка" би трябвало да очаквате от двигател без интерколер. Подобни забавяния на турбо ефекта от по 3-4 секунди са прекалено много.

                П.П. Ще помоля колегите да споделят от къде и за какви пари са се сдобили с манометър за налягане на турбото, или от какво друго става?
                Don't hunt IF you can't kill
                първо 0883 после 333 накрая 448

                LZ1BGD

                Коментар


                • #23
                  До: турбо-дупка на 2LТ-не усещам...?

                  Червената лампичка си свети при претоварване на турбото. Намерете си наклон нагоре и газ колкото може (на топъл мотор). Първо светва зелената и след 3000 - 4000 оборота трябва да светне и червената (зависи вече от модификации по изпускателната и дали е с шнорхел или не).
                  Зима иде

                  Коментар


                  • #24
                    До: турбо-дупка на 2LТ-не усещам...?

                    Манометър с маркучле и стойка търсете в магазините за китайски боклучки за коли - не давайте повече от 40-50 лв . Лапетата дето си кичат колите за стрийт рейсинг много ги уважават и питайте първия срещнат червен голф2 , той ще ви насочи за най-близко .
                    Друг вариант са манометрите БГ производство-8кинта ги видях в един магазин за ел.материали + шлауфка , но са грозни и бих ги препоръчал , ако временно искате да видите показанията на турбината , да се успокоите и после да свалите манометъра .
                    На който не му светва червената лампичка - или е с мноого лек крак , или има некъв друг проблем .
                    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                    Коментар


                    • #25
                      До: кога светва червения светодиод на 2-LT?

                      Първоначално публикуван от scorpion1972 Преглед на мнение
                      Според мен червения светодиод светва когато има неизправност в турбината.Както каза Жоро тези светодиоди се управляват от вакум който подава инфо на датчика.Но се замислям и за друго все пак нашите Тойоти не са първа младост може и да има пукнат или излязъл от мястото си маркуч.В твоя случай при 110 км.налягането е голямо и една пукнатина в маркучето може да подаде грешна инфармация на датчика и от там да светва червения светодиод.Наистина много вакум маркучета има 2-LT мотора.
                      За никаква неизправност в турбината не говори червения диод . За справки , моля , прочетете техническата документация за съответния модел , в отделната тема на форума ни . Там е посочено и налягането , което да очакваме от турбината .
                      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                      Коментар


                      • #26
                        До: Турбо-дупка на 2LТ-не усещам...?

                        И моята е 2-LT,и никога не ми е светкала червената.Вие ме карате,да се замисля да си сваля таблото.
                        878940653

                        Коментар


                        • #27
                          До: Турбо-дупка на 2LТ-не усещам...?

                          Моя червен "идиот" неще да светне или е кръцнат или е изгорял.Ама аз ще се разровя да видя кво става.Може ли някои да каже от къде взема имформация този диод в смисъл мястото

                          Коментар


                          • #28
                            До: Турбо-дупка на 2LТ-не усещам...?

                            Първоначално публикуван от БАТ РАДИ Преглед на мнение
                            Моя червен "идиот" неще да светне или е кръцнат или е изгорял.Ама аз ще се разровя да видя кво става.Може ли някои да каже от къде взема имформация този диод в смисъл мястото
                            търси датчик към които е вързан маркуч от тръбите за въздуха след турбината или на самата турбина .Само по този начин може да се отчете в какъв режим работи турбото

                            Коментар


                            • #29
                              До: Турбо-дупка на 2LТ-не усещам...?

                              Първоначално публикуван от БАТ РАДИ Преглед на мнение
                              Моя червен "идиот" неще да светне или е кръцнат или е изгорял.Ама аз ще се разровя да видя кво става.Може ли някои да каже от къде взема имформация този диод в смисъл мястото
                              А като дадеш на контакт не светва ли??
                              Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494

                              Коментар


                              • #30
                                До: Турбо-дупка на 2LТ-не усещам...?

                                Колеги, от опитите който проведох с 2L T по измерване на налягането създавано от турбината преди монтирането на интеркулера/ маркуча го закачам непосредстврнно преди всмукателните тръби/ установих следното: със закачен клапан /онзи който пази турбото от претоварване и на Патролите има възможност за регулиране/ налягането беше около 0,4 до 0,6 атм. След изваждане на маркуча, който е свързан /играе роля на обратна връзка/ към клапана и запушването му, нещата се промениха - 0,7 - 0,8 атм. и автомобила "тръгна" . Червената лампа за която говорите светва на около 0,8 атм. т.е. тя отчита критично налягане /или оборото на турбината/. След поставянето на интеркулера/ от Фиат 1,9тди възможно най-големия който намерих/ явно , че налягаето се разпредели в цялата въздушна магистрала, която не е къса/т.н. турбо дупка - при рязко "натискане" се замисля/ и нямаше нужда да използвам клапана. В момента карам без него и със 225/75/16 Pirelli Scorpion поддържам 130км/ч. Та изводите ми са, че турбината трябва да осигурява 06-0,8 атм. за да се усеща нейното присъствие. Ако някой има опит и по -добро обяснение и постижение да го споделя, че май ми се иска да "извадя" още от 70-ката си.
                                0897/833 689 - Николай Божков

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X