Отскоро имам Тойота LJ-70,2.4TD.Навъртях и малко над 1000км.Прави ми впечатление,че не усещам турбо-дупката,а инак колата има мощност(Предела го качих почти само на 5-та),не гори масло...в някои режими турбината се чува тихо.Може би за този модел "жипка" да е нормално?Също ако някой знае ще се радвам да каже турбото на въпросния мотор много ли е натоварено(голямо налягане ли създава)?
Колата не я настъпвам рязко и грубо,и само веднъж съм вдигнал 110км./ч-може и още,разбира се,но вече не е приятно.Затова 90-100км./ч,като съм със шосейни гуми 225/75/16-може пък с тях да ми се вдига реалната скорост с около 5км./ч.?
Благодаря предварително за отговорите!
Колата не я настъпвам рязко и грубо,и само веднъж съм вдигнал 110км./ч-може и още,разбира се,но вече не е приятно.Затова 90-100км./ч,като съм със шосейни гуми 225/75/16-може пък с тях да ми се вдига реалната скорост с около 5км./ч.?
Благодаря предварително за отговорите!

При мен на Тойота Ландкруйзер LJ 70 2LT 93 година червената лампичка е за ангренажният ремък
T-Belt която светва само когато трябва да се смени ремъка .А там където ми е обортомера има зелена лампичка за турбото и като достигне 2000 оборота светва и показва че турбото се е включило.


ако разглобиш нещо дали ще можеш да ги наредиш пак не знам мисля да си снимам двигателя че ако ми се наложи да гледам по снимката
макар че съм го изцеждал мотора до последно
сега си сложих и манометър за налягането на турбото та да гледам какво налягане прави при различните обороти
Извинявам се на колегата че му ползувам темата.
Коментар