До: Двутактово масло в нафтата
По мое скромно мнение - нищо не заяжда в помпата !!!
Тя или работи или не !!! Така, че търси проблем извън помпата !!!
Най- вероятно имаш дюза която е за регулиране !( 12 лв/бр -ориентировъчно )
Тя като е студена и " пикае " затова единия цилиндър се дави и прекъсва !!! Като започне да си прави ' мъгла " и всичко се оправя !!!
Затова - иди да ти регулират дюзите ( само на статив ) има го в дизеловите сервизи и не е нищо сложно !!! Само питай имат ли подложните шайби ( с тях се регулират дюзите ) !!!
Друг вариант е смяната на разпръсквачите на дюзите ( не знам цената ), но за Голф са 45лв/бр , за БМВ са 45 лв/бр , за форд и те там - така че ..... дано си се ориентирал !!! Цените са само за ориентир !!!
Така мисля аз !!!
Първоначално публикуван от БАТ РАДИ
Преглед на мнение
Тя или работи или не !!! Така, че търси проблем извън помпата !!!
Най- вероятно имаш дюза която е за регулиране !( 12 лв/бр -ориентировъчно )
Тя като е студена и " пикае " затова единия цилиндър се дави и прекъсва !!! Като започне да си прави ' мъгла " и всичко се оправя !!!
Затова - иди да ти регулират дюзите ( само на статив ) има го в дизеловите сервизи и не е нищо сложно !!! Само питай имат ли подложните шайби ( с тях се регулират дюзите ) !!!
Друг вариант е смяната на разпръсквачите на дюзите ( не знам цената ), но за Голф са 45лв/бр , за БМВ са 45 лв/бр , за форд и те там - така че ..... дано си се ориентирал !!! Цените са само за ориентир !!!
Така мисля аз !!!
.Интересното е че сутрин и в най големия студ пали от четвърт проблема се появява след това.Какво може да заяжда в ГНП-то това все пак е прецизна част.Това че видях корозия в една помпа е факт даже автомобила си работеше перфектно и беше там за смяна на уплътненито на капака на на помпата щото се появил лек теч на гориво.Как може нафта и ръжда?


Коментар