Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TLC 7* с VM дизел??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Въпрос относно 73 с VM дизел

    Аз самият имах 70-ка с 2ЛТ вече съм собственик на същата но с 22Р и съм на мнение че бензина е за предпочитане моят приятел Славянко е на същото мнение но бюджета и пазара определят да бъде 73 с 2ЛТ. Целта на автомобила е ежедневна кола + леки разходки така че и 86 кончета ще са му достатъчни на батко
    Търтьо не ми говори глупости не може да сравниш японски дизел с това италянско недоносче Инак благодаря за честитките ама утре ше е денят стискаме палци сега
    2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
    ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

    Коментар


    • #47
      От: Въпрос относно 73 с VM дизел

      Съгласен съм че VM a e голяма инженерна недомислица

      Коментар


      • #48
        От: Въпрос относно 73 с VM дизел

        Първоначално публикуван от batzoro21071978 Преглед на мнение
        Съгласен съм че VM a e голяма инженерна недомислица
        Темата си е майтап от самото начало, та в тоя смисъл може малко да се перефразира: "VM-а е много хубав двигател .... когато е продаден".
        Последно редактирано от Аndro 160; 19-09-11, 19:52.

        Коментар


        • #49
          От: Въпрос относно 73 с VM дизел

          Tемата си беше напълно сериозна и нямаше никакъв маитап докато Славянко не се отказа от покупката на този автомобил Днес трябваше да закупи от дупница една 73-ка преди 90-та година в прекрасно състояние , но поради крайно некоректното отношение на търговеца ,които по думите си дори е офф роудър за жалост сделка няма Търсенето на прилична пружинна 73-ка с хардтоп продължава
          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

          Коментар


          • #50
            От: Въпрос относно 73 с VM дизел

            високото грозде, сигурно е кисело........................особенния двигател е гаден---как може милиони броики да са продадени за какви ли не марки и видове машини. и да се монтира 30 години ,,,, О ,,,, те големите марки са тъпи !!!!!!!
            МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

            Коментар


            • #51
              От: Въпрос относно 73 с VM дизел

              Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
              високото грозде, сигурно е кисело........................особенния двигател е гаден---как може милиони броики да са продадени за какви ли не марки и видове машини. и да се монтира 30 години о , те големите марки са тъпи.
              Еми тъп двигател е щото секи мастор не може го прави с чук, иска да се прочетат една книжки по въпроса. Ама като сравнят въртящ момент и опааа, ко стана?
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #52
                От: Въпрос относно 73 с VM дизел

                Малко офтопик от мен ама тази вечер умря и моят VM и то без дори да съм го тормозил или да е бил без вода без масло или квото и да били и , че върви наистина върви ама никога не знаеш кога ще те изостави , е добре че ме изостави на околовръстното и близо до вкъщи , а не в някоя гора с жената и детето . А е слаган на много коли и много години само поради една единствена причина и тя е финансова !

                Коментар


                • #53
                  От: Въпрос относно 73 с VM дизел

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Еми тъп двигател е щото секи мастор не може го прави с чук, иска да се прочетат една книжки по въпроса. Ама като сравнят въртящ момент и опааа, ко стана?
                  Това са легенди. Никакви "книжки" и специални инструменти не иска. Прави се с "чука", тоест с комплект ключове и "гедоре" от близката железария. Малкото специализирана информация, която така или иначе е различна за всеки двигател, е на разположение в справочниците и нета без проблем. "Въртящия момент", макар и силно преувеличен го има, когато специално на тая Тойота не и трябва. Под 2000 об. е мъртвец.
                  Но както се каза по горе:
                  " Всеки има право на лош вкус".

                  Коментар


                  • #54
                    От: Въпрос относно 73 с VM дизел

                    Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
                    високото грозде, сигурно е кисело........................особенния двигател е гаден---как може милиони броики да са продадени за какви ли не марки и видове машини. и да се монтира 30 години ,,,, О ,,,, те големите марки са тъпи !!!!!!!
                    Чак пък кисело. В случая по-скоро ефтино. Каква друга може да е причината освен ниска цена, това съоръжение да се монтира 30г.? Като погледнеш кои и на какви машини и можем и да не коментираме нататък.
                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    ...Ама като сравнят въртящ момент и опааа, ко стана?
                    И кой му е толкова невероятния момент? 250-260 нютона като при почти всички 2.5. Навремето познавах двама, които караха с такъв двигател извън пътя - Ники Рафаилов и Вушев и след сериозна борба и едни двайсетина глави в гаража не ставащи за нищо се отказаха и те.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Въпрос относно 73 с VM дизел

                      В крайна сметка вчера най накрая я купих желаната от Бургас. Има си забележки но в общи линии за парите които я взех не е никак лоша. Даже вече ми идват разни идеи в главата и май и тук ще се вкарам във филм. Като я почна с уж леките за сега ъпгрейди и може да пусна някой темичка тук

                      Коментар


                      • #56
                        От: Въпрос относно 73 с VM дизел

                        Честито . да те радва много и да те слуша повече от жена ти И чакаме темичка с ъпгрейди . а съм сигурен че ще има такава
                        2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                        ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                        Коментар


                        • #57
                          От: Въпрос относно 73 с VM дизел

                          Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                          Честито . да те радва много и да те слуша повече от жена ти И чакаме темичка с ъпгрейди . а съм сигурен че ще има такава
                          Мерси павка
                          Даже вече заръчахме онова окачване дето ти ми прати линка и в понеделник ще го пращат към Русе така че май ще има тема с ъпгрейди

                          Коментар


                          • #58
                            От: Въпрос относно 73 с VM дизел

                            Първоначално публикуван от slavianko Преглед на мнение
                            Мерси павка
                            Даже вече заръчахме онова окачване дето ти ми прати линка и в понеделник ще го пращат към Русе така че май ще има тема с ъпгрейди
                            Батка,честито.Много да те радва и само безаварийни на нея.
                            ПС Я пусни снимките с хубавата броня!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Въпрос относно 73 с VM дизел

                              Може ли аз
                              Тойота с броня за реиндж-гаубица и Славянко и Джиджо се радват докато аз ги снимам
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0010.jpg
Прегледи:1
Размер:125.0 КБ
ID:5304773
                              2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                              ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                              Коментар


                              • #60
                                От: Въпрос относно 73 с VM дизел

                                И аз имам един въпрос за ТЛК 73 с VM двигател.
                                Купих си ТЛК защото ми хареса , че се сваля тавана и знам че тойотата си е тойота . Да ама от къде да знам , че някой и е сложил италиански дизел.
                                На първата седмица започна да дими и антифриза изчезна. Започнах да чета в нета и разбрах как съм се подхлъзнал. Понеже си взех джипа за леки разходки без да мисля да то натоварвам яко , реших да ремонтирам двигателя . Оказа се че една от петте глави е спукана , а другите са напукани . Всичките между клапаните.Намерих два двигателя от алфа и крайслер и двата четири цилиндрови , но главите различни от моите и между тях . Да ги заварявам не е много удачно пък и е скъпо , а няма гаранция.Вкарах се в страшно приключение.
                                Та въпроса е може ли да сложа друг двигател от Мерцедес 2.5 или 3.0 дизел ?
                                Идеята е , че лесно мога да намеря такъв и е доста по-евтин от на тойота.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X