Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Два въпроса за Рънър!
Свий
X
-
До: 2 въпроса за Рънър !
Да уточним за лампите.
Значи тая същата лампа, (или диод), която свети в оранжево, в средата на оборотомера, при палене на двигателя, същата трябва да светне в зелено, след като включи турбото? Така ли трябва да е? Или има друга за зеленото?
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
До: 2 въпроса за Рънър !
Има два светодиода -един оранжев вдясно и зелен -вляво-оранжевия след запалване угасва-той касае алтернатора,зеления светва като сработи турбокомпресора(между 1800-2000оборота),като при включване на ниска предавка или на "директ"на автомата зеленото светва и при по-малки обороти-лични наблюдения на ТЛК 80 4.2 турбо.
Коментар
-
До: 2 въпроса за Рънър !
Искаше ми се точно тази колица да може да стане с други скорости, по новите модели имат повече електроника, а аз искам да избягна точно това, колкото по-просто толкова по-малко проблеми, чудя се защо не са направили дизел-автомат, мина ми през главата да я дам тази и да си купя същата, ама бензинова .Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеЗа автоматика. Повярвай парите имат значение. Първо трябва да си намериш донор, после някой да се навие за някакви пари да го направи. Не е само кутията, трябват и куп други неща. Не си струва да се занимаваш. Ако толкова искаш автоматик, най ефтиния и удачен вариант е да продадеш този, и с парите които смяташ да дадеш за промяната (напомням че написа че цената е без значение) да си доплатиш и ще си вземеш значително по нов автомобил автоматик.
Май по добре да не си правя експерименти, за да не се проклинам за евентуални проблеми в последствие .
На колегите, които са писали за турбото, при мен не светва нищо след първоначалното светване за показване, че лампата работи, иначе би трябвало да бачка, снощи ходих до Пловдив и го пробвах колко ще може да вдигне ,175 (при тези гуми скороста би трябвало да е над 180 при показване на скоростомера 175) ги направи и си ги държеше, последните 15-20 км. малко по бавно ги вдигна, но като имам в предвид, че съм с гуми предимно за пресечена местност 265x70x15 съм много доволен !Последно редактирано от LEDENATA; 29-05-08, 10:02.
Коментар
-
До: 2 въпроса за Рънър !
?=$Първоначално публикуван от LEDENATA Преглед на мнение....чудя се защо не са направили дизел-автомат
Коментар
-
До: 2 въпроса за Рънър !
Значи Рънъра няма зелен диод в ляво от центъра на оборотомера, а само оранжев в дясно, който светва само при стартиране на двигателя, така че не може да се разбере, кога точно включва турбото му.
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
До: 2 въпроса за Рънър !
По-новите модели просто не ползват елементарния механичен"мозък"на автоматичната трансмисия(не че го няма) а за да икономисат каналчета и клапанчета са сложили соленоиди и CCU(comoter control unit)като по този начин дори типтрониците стават доста евтини като производство-всичко,което се вгражда като електроника има за цел да имитира добре измислени в миналото екстри,но за по-малко пари -нищо,че се скапват бобинките по-бързо-важното е ИКОНОМИЙКАТА като майка на сиромашийката,представете си икономия от 1 лев за даден модел при серия от еди колко си коли????Първоначално публикуван от LEDENATA Преглед на мнениеИскаше ми се точно тази колица да може да стане с други скорости, по новите модели имат повече електроника, а аз искам да избягна точно това, колкото по-просто толкова по-малко проблеми, чудя се защо не са направили дизел-автомат, мина ми през главата да я дам тази и да си купя същата, ама бензинова .
Май по добре да не си правя експерименти, за да не се проклинам за евентуални проблеми в последствие .
На колегите, които са писали за турбото, при мен не светва нищо след първоначалното светване за показване, че лампата работи, иначе би трябвало да бачка, снощи ходих до Пловдив и го пробвах колко ще може да вдигне ,175 (при тези гуми скороста би трябвало да е над 180 при показване на скоростомера 175) ги направи и си ги държеше, последните 15-20 км. малко по бавно ги вдигна, но като имам в предвид, че съм с гуми предимно за пресечена местност 265x70x15 съм много доволен !
Коментар
-
До: 2 въпроса за Рънър !
Точно за това се опитвам да избягвам по нови модели, не стига, че се набутваш доста повече кинти за по нова кола, ами и в последствие изваждането е в пъти повече от по старичките колици ! Факт !Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнениеПо-новите модели просто не ползват елементарния механичен"мозък"на автоматичната трансмисия(не че го няма) а за да икономисат каналчета и клапанчета са сложили соленоиди и CCU(comoter control unit)като по този начин дори типтрониците стават доста евтини като производство-всичко,което се вгражда като електроника има за цел да имитира добре измислени в миналото екстри,но за по-малко пари -нищо,че се скапват бобинките по-бързо-важното е ИКОНОМИЙКАТА като майка на сиромашийката,представете си икономия от 1 лев за даден модел при серия от еди колко си коли????
Не че не ми се кара нещо 2007-2008 примерно, ама ... !
Коментар
-
До: 2 въпроса за Рънър !
Да не кажете сега ,че котката като не стигнала млякото и казала ,че е кисело АМА...хич не ти и трябват тия 2007-2008
,карай си каручката и да немаш ядове! Кой казва че нема дизели автоматици(влачих се с един към 7 месеца),има а,а както писах преди ,доста харчи и е много муден( не включвам 80-ките
). Не се притеснявай за лампите на таблото касаещи турбото.провери всичко за което съветват колегите и ГАААЗЗЗЗЗЗ
. Ако няма голям луфт на турбината и не ти бута масло всичко в ОК! Не си вкарвай таралеж в гащите да сменяш ръчката с автомат !парите и нервите ще обезмислят всичко
.По отношение на надежноста и двата вида трансмисии са на кантар.специално за автомата съм чел доста добри отзиви из форумите по света,аз по си харесвам ръчката
нищо че е по-дървеняк за каране.
8777203908
Коментар
-
До: 2 въпроса за Рънър !
Не че е нещо важно, ама Рънър ли е бил автомата ? И коя година ?Първоначално публикуван от DIDOSKIN Преглед на мнениеДа не кажете сега ,че котката като не стигнала млякото и казала ,че е кисело АМА...хич не ти и трябват тия 2007-2008
,карай си каручката и да немаш ядове! Кой казва че нема дизели автоматици(влачих се с един към 7 месеца),има а,а както писах преди ,доста харчи и е много муден( не включвам 80-ките
). Не се притеснявай за лампите на таблото касаещи турбото.провери всичко за което съветват колегите и ГАААЗЗЗЗЗЗ
. Ако няма голям луфт на турбината и не ти бута масло всичко в ОК! Не си вкарвай таралеж в гащите да сменяш ръчката с автомат !парите и нервите ще обезмислят всичко
.По отношение на надежноста и двата вида трансмисии са на кантар.специално за автомата съм чел доста добри отзиви из форумите по света,аз по си харесвам ръчката
нищо че е по-дървеняк за каране.
Коментар
-
До: 2 въпроса за Рънър !
Първоначално публикуван от DIDOSKIN Преглед на мнениеДа ,рънъра беше автомат.Импорт от Япония в Англия 1993г.
Ахааа, сега ми стана ясно, защото съм виждал такова нещо с десен волан и 143 кончета мислех си, че е правено нещо допълнително !!!
Коментар
-
До: 2 въпроса за Рънър !
Първоначално публикуван от DIDOSKIN Преглед на мнение143 коня е бензиновия мотор(3VZ-E),а турбодизела е 125(1KZ-T)!
Е сега вече не знам :
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
Това е единственото,което съм намирал !
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар