Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Два въпроса за Рънър!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Два въпроса за Рънър!

    Първия :
    Как да разбера дали се включва турбото и дали работи ефикасно (имали лоша работа или нещо като полу работещо турбо) или е на принципа или работи или не работи и за какво служи светлината, която се включва преди палене и осветява турбината, трябва ли да свети при някакви обстоятелства, щом светва за да покаже, че крушката работи ?
    Втория :
    Имали начин да се сложи автомат, на ръчка и ако има дали е подходящо, парите нямат значение, въпроса е да стане като купешко ?
    Рънър-а е 3.0 ТД .
    Последно редактирано от LEDENATA; 26-05-08, 23:22.

  • #2
    До: 2 въпроса за Рънър !

    защо искаш да сменяш ръчната кутия с автомат? ще ти изяде ушите,аз карах такъв на времето 17-18 градско лапаше,а и трансмисията е много мудна. Не съм много сигурен ама май и управляващ блок ти трябва за автоматика . Принципно всичко е възможно,ама нека старите кучета да кажат ,дето са с по-голям практически опит.
    Въпроа ти за турбото не го разбрах много ,но от това което знам ,турбото кляка като стане голем луфта между турбината и корпуса.
    8777203908

    Коментар


    • #3
      До: 2 въпроса за Рънър !

      Провери във въздушната тръба след турбото към колектора дали има наличие на масло!!!По принцип не трябва да има,ако има значе турбината е за ремонт!!!!Потърси и във форума има много писано за турбините !!!!!
      Ето ти линкове :
      http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=9171
      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=24290
      Последно редактирано от joro-g; 27-05-08, 08:25.

      Коментар


      • #4
        До: 2 въпроса за Рънър !

        Tурбото свири, като реферска свирка, по това се разбира че работи.
        Майтап бе....
        Светва лампата за турбото, когато подадеш контакт и след запалване на двигателя трябва да изгасне. Това е тест лампа както за маслото. Ако продължи да свети значи имаш проблем...Не знам при колко оборота започва да работи точно турбото на Рънъра, но никога не съм усетил турбодупка. Винаги ускорява плавно колата, което ме навежда на мисълта, че турбото работи непрекъснато. Ако някой знае точно да каже. При високи обороти и ускоряване ясно се чува свистенето на турбото.
        Виждал съм 3.0 литров Рънър с автоматична ск. кутия, но не съм карал и не съм разпитвал собственика за впечатленията му. Беше и с десен волан.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • #5
          До: 2 въпроса за Рънър !

          На мойта тойота кто се включи турбото светва зелената лампичка,някъде към 2000-3000 оборота се включва!!!!

          Коментар


          • #6
            До: 2 въпроса за Рънър !

            Приятелчета, мерси за мненията ,питам за турбото, защото както по горе колегата написа, не мога да видя осезаема разлика при евентуалното включване на турбото и за това питам дали има начин да се разбере дали бачка .
            Жоро, винаги ли светва зелената лампа на турбото като се включи и каква ти е джипката-Рънър ли е ?

            За автомата съм виждал само бензинови , а дали може да се сложи и на дизел ?

            Коментар


            • #7
              До: 2 въпроса за Рънър !

              Стандартно турбо-компресорите влизат в пълно КПД на около 1800 оборота/мин. Доста е трудно да се разбере колко "надува" турбината, но ако имаш проблем с този агрегат, видимите резултати са: пушене при по-високи обороти (над 2000), при плавно подаване на газ на 1800 оборота колата започва да "придърпва" леко и разбира се липса на мощност.

              Обикновенно мислейки че имаш проблем в турбината, похарчваш доста парички и в крайна сметка се оказва че проблема е другаде.

              Като за начало си сменяй въздушния филтър на 5000 - 7500 км.

              Коментар


              • #8
                До: 2 въпроса за Рънър !

                Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
                Стандартно турбо-компресорите влизат в пълно КПД на около 1800 оборота/мин. Доста е трудно да се разбере колко "надува" турбината, но ако имаш проблем с този агрегат, видимите резултати са: пушене при по-високи обороти (над 2000), при плавно подаване на газ на 1800 оборота колата започва да "придърпва" леко и разбира се липса на мощност.

                Обикновенно мислейки че имаш проблем в турбината, похарчваш доста парички и в крайна сметка се оказва че проблема е другаде.

                Като за начало си сменяй въздушния филтър на 5000 - 7500 км.
                Нямам никакви проблеми, не пуши грам ,абсолютно никакви зачудвания относно мощноста, работи перфектно ,но не мога да го усетя, но при леки коли забелязвам разликата при включване на турбо .

                Коментар


                • #9
                  До: 2 въпроса за Рънър !

                  Първоначално публикуван от LEDENATA Преглед на мнение
                  Приятелчета, мерси за мненията ,питам за турбото, защото както по горе колегата написа, не мога да видя осезаема разлика при евентуалното включване на турбото и за това питам дали има начин да се разбере дали бачка .
                  Жоро, винаги ли светва зелената лампа на турбото като се включи и каква ти е джипката-Рънър ли е ?

                  За автомата съм виждал само бензинови , а дали може да се сложи и на дизел ?
                  Да винаги светва когато стигне кам 2000 оборота двитатела ми е 2 LT 2.4 ТД Тойота ландкрузер 70 тази която е на аватара ми !!

                  Коментар


                  • #10
                    До: 2 въпроса за Рънър !

                    А при 3.0 литров дизелов Рънър светва оранжева лампа вътре в знака за турбо в средата на оборотомера, на арматурното табло, НО САМО при палене на двигателя. Това е тест лампа, както писах по горе. Няма зелена, или друг цвят и ако светне на път при работещ двигател, значи определено имаш проблем. Зелена лампа свети само, когато включиш режимите 4х4 и тя е с надпис 4WD. Нормално колата работи някъде към 800-850 оборота на празен ход и най-вероятно турбото включва над 1000-1500 оборота, но не се усеща по никакъв начин турбодупка.
                    Колата започва да губи мощност, и когато се напълни с пепел въздушният филтър, което за нашата чиста държава, на мен ми случва поне два-три пъти в годината. И понеже един въздушен филтър за Рънъра струва над 50 лева имам три и си ги пера. Не става, като чисто нов но 3-4 месеца върши работа.
                    Последно редактирано от ВладиЧ; 27-05-08, 13:24.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • #11
                      До: 2 въпроса за Рънър !

                      Първоначално публикуван от LEDENATA Преглед на мнение
                      Нямам никакви проблеми, не пуши грам ,абсолютно никакви зачудвания относно мощноста, работи перфектно ,но не мога да го усетя, но при леки коли забелязвам разликата при включване на турбо .
                      Различни автомобили - различни системи.
                      Аз карам пунто 1,9 JTD звук от турбината се чува само ако откачиш някъде тръбите на въздуха.
                      Мои приятели имат БМВ 320 и Ауди А6 1,9 тди, и при двамата туброто се чува веднага след като запалиш мотора.

                      Иначе казано ако не ти работи турбината трудно ще достигаш каквато и да е мощност. Още повече ако мотора е добре балансиран спрямо автомобила, няма да усетиш кога започва да "действа" турбината.

                      За сравнение на моето пунто не се усеща. На автомобила на колегата Алфа Ромео 1,9 JTDм ако не си в обороти не можеш дори да потеглиш...

                      Стана малко сложно, но ето ти резултата от един и същ двигател за различни по тежест автомобили.....

                      надявам се че ти помогнах

                      Коментар


                      • #12
                        До: 2 въпроса за Рънър !

                        Владич ,Калинка,Жоро, благодаря за изчерпателните отговори, да ви се връща , просто не забелязвах разлика и реших да попитам, за турбото ми стана ясно, остана въпроса за автоматика, някой като вас може да има становище по въпроса .
                        Мерси отново !
                        Последно редактирано от LEDENATA; 28-05-08, 10:33.

                        Коментар


                        • #13
                          До: 2 въпроса за Рънър !

                          При 1860 оборота на 80-тката 1HD-T,4.2си светва зеления светодиод на оборотомера и се чува ленивото просвирване на турбокомпресора.Ами или работи или не-при мен специално си бачка,но имам за смяна гарнитури на смукателните колектори,че ми таи малко масло от турбонадува.

                          Коментар


                          • #14
                            До: 2 въпроса за Рънър !

                            Допълвам само,арматурните табла са почти идентични на рънър и ТЛС-80

                            Коментар


                            • #15
                              До: 2 въпроса за Рънър !

                              За автоматика. Повярвай парите имат значение. Първо трябва да си намериш донор, после някой да се навие за някакви пари да го направи. Не е само кутията, трябват и куп други неща. Не си струва да се занимаваш. Ако толкова искаш автоматик, най ефтиния и удачен вариант е да продадеш този, и с парите които смяташ да дадеш за промяната (напомням че написа че цената е без значение) да си доплатиш и ще си вземеш значително по нов автомобил автоматик.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X