Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Два въпроса за Рънър!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: 2 въпроса за Рънър !

    Първоначално публикуван от DIDOSKIN Преглед на мнение
    според мен,нещо са объркали швабите. аз много не им вервам,те и за 80-ките пишат ,че са 163 коня да се ловят балъците (пък после яж му главата с акциза!!!)
    Е кво да правиш всеки пише каквото му падне, лека за сега !

    Коментар


    • #32
      До: 2 въпроса за Рънър !

      Първоначално публикуван от LEDENATA Преглед на мнение
      Приятелчета, мерси за мненията ,питам за турбото, защото както по горе колегата написа, не мога да видя осезаема разлика при евентуалното включване на турбото и за това питам дали има начин да се разбере дали бачка .
      Жоро, винаги ли светва зелената лампа на турбото като се включи и каква ти е джипката-Рънър ли е ?

      За автомата съм виждал само бензинови , а дали може да се сложи и на дизел ?
      Здравеи.Да ти дам малко пояснение относно турбото то не вклучва,а си работи винаги.Турбото си има клапа която отваря,когато се получи голямо налягане за да предпази маркучите.Понякога тази клапа засяда в отворено положение и така турбото не действа.Има и износване на турбините,но то е когато се получи голям луфт на оста.При този луфт перките на турбините започват да опират в охлува и се износват.
      0885719173-Красимир

      Коментар


      • #33
        До: 2 въпроса за Рънър !

        Здрасти LEDENATA!Значи Krasimir83 е прав за всичките работи за турбото. Ще поясня само откъде идва едно объркване за турбо компресорите.Турбото на 1KZT-то е turbocharger и се върти от изгорелите газове.Някои модели автомобили имат supercharger-и той се върти чрез ремък от двигателя.И този модел турбо понякога имат съединител, подобен на този на климатика.Така че турбото наистина се включва след определени обороти.Всеки от двата вида си има плюсове и минуси.И все пак по-ефективен модел е турбото, което имаш на 4Рънера си.Когато налягането в смукателния колектор достигне определена стойност, ако колата ти има сензор за това налягане, ще ти светне нещо на таблото.По идеите на Тойота, 4Рънера,особено моделите от преди 2000 -2002 година са по-бедно екипираното другарче на Лендкрузерите от същите години.Въпреки че споделят много други елементи.Но както се казва за наше утешение-по-малко електроника=по-малко проблеми.Можеш да си монтираш такъв сензор и/или малък манометър/turbo boost gauge/.Като това последното е доста добър инструментза диагностика на турбото, въздушния филтър и др.Освен това е винаги пред очите ти.И друго което е доста подходящо за този двигател е сензор който следи температурата на изгорелите газове/EGT-exhaust gases t0/.Особено ако човек го форсира повечко-най-вече когато е натоварен и на магистрала за по-дълго.Но причините за скапването на турбото са
        основно:
        1. Механично замърсяване-частица по-голяма от допуска между перките и охлюва попадне там.
        2.Замърсяване или несменяване на маслото и филтъра.
        3.Недостатъчно мазане-поради отлагане на катрани/от старо масло
        4.Висока температура на изгорелите газове.
        Ако имаш питане за някое от тези неща пиши ми на мейла и ще ти пратя за четене.Успех!
        Прикачени файлове
        1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

        Коментар


        • #34
          До: 2 въпроса за Рънър !

          Първоначално публикуван от LEDENATA Преглед на мнение
          Е кво да правиш всеки пише каквото му падне, лека за сега !
          колега, мое мнение ,че автомат не ти трябва !!!
          карал сам и ти казвам ....много мисли, трудно зацепва и трудно можеш да го накараш да прави това ,което искаш ти.....

          Коментар


          • #35
            До: 2 въпроса за Рънър !

            Оранжевата ламба за турбото при 1kZ мотора свети само при проблем.Случвало ми се е при спукана глава да свести.След смяната и всичко си дойде на място

            Коментар


            • #36
              До: 2 въпроса за Рънър !

              знам,че няма да кажа нищо ново,ама се почудих,защо искаш да сменяш ръчката с автомат.Аз имах/преди да ми я откраднът/аналога на 4 Runnera-HILUX SURF2,4тд автоматик и ще споделя някой неща:
              1.мнооого мудна
              2.завишен разход
              3.не е препорачително,та направо казано доста е рисковано и трудно да теглиш каквото и да е-автомата леко се побърква /ако връската не е твърда/а ако имаш"късмет" -го потрошваваш
              4.тебе могат да те теглят-много бавно и внимателно-до към 30 км/h
              5.подръжката му/да не дава Господ ремонт/ще ти косва по 400-500лв-смяна на масло и фълтър-това в най-добрия случай.За ремонт-леле още ме боли и мен самия-800лв нагоре и то в Пловдив,че тук разбиращите наистина майстори са мнооого малко и се непрекъснато заети,да не казвам и колко надути.Ако пък автомата е по-старичък-въобще не те поглеждът-мутричките в гаражите им са къде.къде по-платежоспособни и атрактивни.
              6.не коментирам времето необходимо за ремонт,чакане на части,плащане на платен паркинг през това време и често съмнителния краен резултат
              7.ако ти паднат акумулаторите,просто не можеш да запалиш с бутане или теглене,единственото което ти остава-приятел с друг джип и доста познания как да свържеш двата акумулатора
              8.ако се окопеш-доста ризкуващ да засегнеш някой от многото кабели и датчици по автомата-личен опит.
              9.при нужда друг човек да кара/повечето не са карали все още автомати в бг/ще трябва доста да внимаваш да не настъпи двата педала едновременно
              10.при позагряване на джипа,ще трябва да се съобразяваш и с охлаждането на кутията/повечето пъти радиаторите са двойни и доста по-скъпи и трудни за намиране в бг
              ТА КЪДЕ МУ Е ИЗГОДАТА?

              Коментар


              • #37
                До: 2 въпроса за Рънър !

                Да допълня още нещо за автоматика-няма палене с бутане,или дърпане!
                Ако падне акумулатора,или се скапе стартера...?
                много автомати-слаби резултати!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X