Обява

Свий
Няма добавени обяви.

150 и 200 дюзи, поддръжка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 150 и 200 дюзи, поддръжка

    Здравейте колеги, гледам няма много информация за моделите 150 и 200.
    Моля, споделете относно тях какво е положението с дюзите, създават ли някакви други проблеми, че се оглеждам за някоя. Благодаря предварително.

  • #2
    От: 150 и 200 дюзи, подръжка

    какво е положението с дюзите, създават ли някакви други проблеми
    Колко да създават? Протича някоя дюза. Пука буталото, което надира цилиндъра. Ако продължиш да караш изчезва маслото от картера и всичко приключва!

    Коментар


    • #3
      От: 150 и 200 дюзи, подръжка

      Карам 150-ца и нямам проблеми(то това само по себе си нищо не значи).Мой приятел обаче с 150-ца вече смени един двигател заради прецакани дюзи.Тъжно , мислех си че този проблем е решен(така поне казаха от ТМ Ауто когато си копувах мойта).Оправданието при моя приятел от сервиза(колата е била гаранционна -късмет) , е в лошо гориво.Дали е така не знам.Казали още така че това е проблем на почти всички нови дизели , а не само на Тойота.
      Поздрави!

      Коментар


      • #4
        От: 150 и 200 дюзи, подръжка

        Това си е проблем и на 120-ките и уж във всяка поредна редакция на двигателя дизеловия от 2002-а насам правят нещо по-въпроса за дюзите....

        Сега 150-ките са с нов мотор от БМВ. Та може би това решава роблема....

        Всъшност решението е бензинов мотор ама ....

        Коментар


        • #5
          От: 150 и 200 дюзи, подръжка

          Първоначално публикуван от TLC14 Преглед на мнение
          Здравейте колеги, гледам няма много информация за моделите 150 и 200.
          Моля, споделете относно тях какво е положението с дюзите, създават ли някакви други проблеми, че се оглеждам за някоя. Благодаря предварително.
          .......същия проблем .......

          Коментар


          • #6
            От: 150 и 200 дюзи, подръжка

            Първоначално публикуван от Tchibo Преглед на мнение
            ...Оправданието при моя приятел от сервиза(колата е била гаранционна -късмет) , е в лошо гориво...
            От край време все горивото им е виновно!
            И тая легенда с дюзите взе да се изчерпва - тия дюзи нямат нищо общо с предишните, да не говорим, че и от предишните смениха 2-3 модела!
            Май не могат да направят ДВГ, който да издържа на претенциите за натоварвания на тоя автомобил?!

            Коментар


            • #7
              От: 150 и 200 дюзи, подръжка

              Специално дизелите на Тойота, 1.4 и 2.2 са неубиваеми.Тези два двигателя съм ги подлагал на такъв тормоз,че друга марка не би издържала.И въпреки това горят поне с 1л по-малко от всичките си аналози.
              Специално този 1.4(на едната служебна Корола) за две години му направиха около 150 000,само с Бг нафта,и как не даде някакъв проблем?Само масла и филтри.

              Коментар


              • #8
                От: 150 и 200 дюзи, подръжка

                Проблемите с дюзите са само в БГ и други кофти държавици, с кофти нафта.
                Тия в ТОЙОТА не са балами, не случайно спряха да произвеждат и разработват дизелови двигатели, вече са в историята. Нито един дизел не отговаря на еко нормите.
                Последно редактирано от Plamen0401; 23-12-15, 21:51.
                СУЗУКИ ГРАНД ВИТАРА 2.0 TD 2000
                ТОЙОТА 4РЪНАР 3.0 ТD 96

                Коментар


                • #9
                  От: 150 и 200 дюзи, подръжка

                  В новите модели ползват тези ма БМВ,поне в новия Авенсис 1.6 е на германците

                  Коментар


                  • #10
                    От: 150 и 200 дюзи, подръжка

                    Ха , това с дюзите си е май вечен проблем при тези двигатели.Май най-добре през определен пробег да се тестват дюзите.Така като че ли има най-голям шанс за максимален пробег на колата.

                    Коментар


                    • #11
                      От: 150 и 200 дюзи, подръжка

                      Първоначално публикуван от Plamen0401 Преглед на мнение
                      Проблемите с дюзите са само в БГ и други кофти държавици, с кофти нафта.
                      Тия в ТОЙОТА не са балами, не случайно спряха да произвеждат и разработват дизелови двигатели, вече са в историята. Нито един дизел не отговаря на еко нормите.
                      А в кофтито държавица се карат мнооооооо дизели, дето не си топят буталата и то при значително по-добри технически характеристики.
                      Да Тойота не са балами, но им прави чест заради тези клиенти, които карат дизелите им. Щото клиентите им стават балами.
                      А дето изпрати дизела в историята -явно много разбираш или си внук на Ванга...
                      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                      Коментар


                      • #12
                        От: 150 и 200 дюзи, подръжка

                        Доста неща сте изписали. Благодаря за мненията.
                        Бях чул, че на 200-цата дюзите не създават проблем.
                        Преди имах 120 и смених мотор. След това доста километри направих на 100-ца и нямаше никакви проблеми.
                        Кажете малко повече за 200 ако някой има впечатления.

                        Коментар


                        • #13
                          От: 150 и 200 дюзи, подръжка

                          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                          А в кофтито държавица се карат мнооооооо дизели, дето не си топят буталата и то при значително по-добри технически характеристики.
                          Да Тойота не са балами, но им прави чест заради тези клиенти, които карат дизелите им. Щото клиентите им стават балами.
                          А дето изпрати дизела в историята -явно много разбираш или си внук на Ванга...
                          Ало, ТОЙОТА вече не произвеждат дизелови двигатели, купуват такива от бмв. Само бензин , хибриди и изцяло с ел. двигатели, това е бъдещето. Всички дизели с тия фини дюзи имат проблеми, без значение кой е производителя им, я пикаят я се спичат.
                          Последно редактирано от Plamen0401; 24-12-15, 18:29.
                          СУЗУКИ ГРАНД ВИТАРА 2.0 TD 2000
                          ТОЙОТА 4РЪНАР 3.0 ТD 96

                          Коментар


                          • #14
                            От: 150 и 200 дюзи, подръжка

                            Първоначално публикуван от Plamen0401 Преглед на мнение
                            Ало, ТОЙОТА вече не произвеждат дизелови двигатели, купуват такива от бмв.
                            Пробвай пак!! Щото Европа не е целия свят!!

                            Коментар


                            • #15
                              От: 150 и 200 дюзи, подръжка

                              Първоначално публикуван от Plamen0401 Преглед на мнение
                              Ало, ТОЙОТА вече не произвеждат дизелови двигатели, купуват такива от бмв. Само бензин , хибриди и изцяло с ел. двигатели, това е бъдещето. Всички дизели с тия фини дюзи имат проблеми, без значение кой е производителя им, я пикаят я се спичат.
                              "Ало" е меко казано неуважение като обръщение, особено като пишете глупости след това.
                              А тоя дето му разказваш смешки, има повече Тойоти, отколкото вие познавате като модели на Тойота!
                              ТЛК 80 4,2ТД-95г

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X