Здравейте колеги ! Не искам да правя нова тема , за идентиячният проблем като на колегата ( машинката за блокажа на диференциала ) благодарение на темата си отстраних проблема Но имам друг проблем с лошо чукане във волана и незнам как да го отстраня , най-много се усеща по-лош черен път !!! Цялата ходова част , шарнири, накрайници, тампони,бонбони са здрави, рейката също, каретата на кормилния прът също са здрави, чукането е под аербега, някъде там, където волана се чупи е проблема ,друго каре ли е незнам . Има ли начин да се отремонтира и как ? Много благодаря предварително !!!
Бръкни под таблото над педалите, хвани кормилната щанга с ръка и я разклати. С голяма доза сигурност ще чуеш същото чукане. Една част от кормилната колона е телескопична с цел безопасност при удар. Фабрично двете части дето влизат една в друга са захванати с точкови заварки, които са слаби и се късат. Стандарнто слабо място на модела. Единственото което помага е пак заварка. Ще стане по яка от фабричната но няма друг начин. Е нова кормилна колона е другия начин.
И без тази схема това го разбрах, но това оградено според мене не е проблема.Как го установих, разглобих всички пластмаси под кормилната уредба, и с ръка като хвана каретата отдолу и държа здраво ,с другата ръка въртя волана и се чува как нещо щрака ,нещо точно или най-вероятно там където се чупи той, но неможах да вида какво е или по-какъв начин се разглобява
Според мен тази ябълчица е проблема , целият вал ли трябва да се смени или има ремонтен комплект ? Някой сбълсквал ли се е с този проблем, и как го е решил евентуално ? Ново или втора употреба да търся ? Виждам че в мегапартс има нещо подобно , ако може някой по вещ от мен да му хварли едно око ,и дали е същото , благодаря https://www.megaparts.bg/product/kor...d4d-4x4-163-ks
Възможно е да е ябълката. Щом си започнал да разглобяваш извади я и виж.
Аз поне не съм чувал за ремонтен комплект. Ако намериш сподели да знаят и други.
Иначе лошото е че изглежда има два вида колони -
45210-35210
(04/1996 - 12/1997)
45210-35221
(01/1998 - 05/1999)
И въпреки датите дето ги пише тука и двата вида са монтирани до 2002-а на Ленд Крузър и 4-рънър. Най- добре ще е да свалиш твоята и да сравняваш. Освен ако не е набит номера на частта някъде по нея.
Колега не търси повече от къде идва чукането и тракането аз лично съм сменил 2 пръта на такива коли клиентски разбира се.Тази ябълка износва алуминиевата част от единия край а другата част е стоманена и не се износва . Единият човек реши да даде 380лв за оригинален прът а другия го взема втора ръка за 80 лв.Ако вземаш този от моргата го провери за износване и луфт .Ако има нещо пиши .Поздрави.
Малко да съживява темата.
Кой датчик на раздатката показва, че е блокирана? (като дам малкото листче напред лампата на таблото не ми свети, мислех че е изгоряла крушката но се оказа че не е тя.)И дачика за блокирана раздатката един и същ ли е с този който казва на блокажа че е ба бавни, (щото нали блокажа работи само на бавни а и той не работи)
Коментар