Колеги,от 8 месеца карам нов пикап Хай лукс и скоро се натъкнах на проблем с шпилките на джантите.
след 1-та смяна от летни на зимни гуми всичко беше нормално ,но наскоро ми се наложи да демонтирам предна лява джанта и при вулканизатора след като я демонтираха и балансираха естествено последва монтаж,при който още на първата гайка остана в пистолета на гумаджията и така от 6 гайка скъсаха 4 шпилки.
Понеже колата е гаранционна тези от официалният сервиз на Тойота ми твърдят,че някои модели на Тойота трябвало да се развиват и завиват гайките само с динамометричен ключ, .....О.К. никой не ме предупредил майната му, но някакси не го намирам за нормално.И най-малкото в комлекта за резервната гума има нормален тръбен,а не динамометричен ключ!!!
Държа да подчертая,че при вулканизатора при който ходя вече повече от 10 години и никога не съм имал некви ядове, а доста коли които карам си въртя зимни -летни всяка година.
Някой знае ли за проблеми с шпилките при тези модели на Тойота?!
Прегледайте си и вашите,защото не е задължително да се скъсат на момента при монтажа ,а се разтягала шпилката посинява и не се вижда ,метала се къса по време на движение и там вече знаете какво следва
след 1-та смяна от летни на зимни гуми всичко беше нормално ,но наскоро ми се наложи да демонтирам предна лява джанта и при вулканизатора след като я демонтираха и балансираха естествено последва монтаж,при който още на първата гайка остана в пистолета на гумаджията и така от 6 гайка скъсаха 4 шпилки.
Понеже колата е гаранционна тези от официалният сервиз на Тойота ми твърдят,че някои модели на Тойота трябвало да се развиват и завиват гайките само с динамометричен ключ, .....О.К. никой не ме предупредил майната му, но някакси не го намирам за нормално.И най-малкото в комлекта за резервната гума има нормален тръбен,а не динамометричен ключ!!!
Държа да подчертая,че при вулканизатора при който ходя вече повече от 10 години и никога не съм имал некви ядове, а доста коли които карам си въртя зимни -летни всяка година.
Някой знае ли за проблеми с шпилките при тези модели на Тойота?!
Прегледайте си и вашите,защото не е задължително да се скъсат на момента при монтажа ,а се разтягала шпилката посинява и не се вижда ,метала се къса по време на движение и там вече знаете какво следва

Коментар