Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тойота Хай Лукс 3,0 дизел 2014 година

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Тойота Хай Лукс 3,0 дизел 2014 година

    От 2011 имам същия модел .Вече съм свалял-качвал различни комплекти гуми поне 7 или 8 пъти ,но такива ексцесии съм нямал .Според мен 100% проблема е при гумаджията ,има доста "професори" които се презастраховат със силата на завинтване на пистолетите и най вероятно имаме точно същия синдром .
    А относно ТМ Ауто - много е относително на кого си попаднал - като всяка една голяма фирма има персони които "захапват лимона" по цял ден и на всеки клиентски въпрос киселеят като за световно , а има и други такива които се отнасят съвсем любезно .

    Един страничен въпрос - колко ти дава среден разход ?

    Коментар


    • #17
      От: Тойота Хай Лукс 3,0 дизел 2014 година

      Шпилките обикновено се късат, когато тръгне отначало накриво... Затяга и спира, а реално не е стегнала... Джантата бие-бие и накрая ги къса... Късал съм така на Санта Фе I 3 от 5бр и то на магистралата... Останалите две издържаха още 30км бавно каране...
      Това с динамометричния ключ сигурно е някакаква шега... Нормално се завиват с пистолет и след това се стягат с кръстачка.
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #18
        От: Тойота Хай Лукс 3,0 дизел 2014 година

        На РАВ-4 в гумаджийница скъсаха 2 от 5-те шпилки... РАВ-ката бе нова - колегата я купи зимата, и веднага смени гумите със зимни. Пролетта на смяната - скъсани шпилки...
        В същия сервиз се наложи да бият с чука секретните гайки на Маздата ми - с максимално увеличено налягане на въздуха блъскането на пистолета не помогна... На маздата шпилките издържаха, но моите нерви - не...
        Повече нито един от служителите ми или аз не стъпихме в този иначе известен сервиз...
        Сменихме шпилките на РАВ-ката и сервиза. Всех си динамометричен ключ специално за тази работа. Откакто стягам гайките по предписание, ги развивам с лекота и не съм имал проблеми...
        Също така новата гумаджийница, която ползваме, ползват ВИНАГИ динамометричен ключ (че и повтарят, че на другия ден трябва да отида за да ги проверят отново - когато улегне джантата)....
        Колегата след случката не е късал повече шпилка...

        Та затова бих смених шпилките, и бих ги затегнал с динамометричен ключ. На другия ден - проверка (наистина мърдат малко)...
        И не бих се вкарвал във филми...

        П.С. Продават се пистолети специално за гумаджии - развиване с максимален въртящ момент, а затягането - при настройваем въртящ момент... Ама кой от нашите гумаджии е чувал за такъв...

        П.П.С. Никаква шега не е за динамометричния ключ... Така се прави както трябва... С кръстачка не можеш да умериш въртящия момент...
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • #19
          От: Тойота Хай Лукс 3,0 дизел 2014 година

          Имам подобен проблем с ОФБ , скъсах сам две шпилки на една главина с обикновения ключ за гуми ....Спука ми се гумата на път и при смяната се получи това . Не съм използвал допълнително рамо ... От този случай си затягам гайките сам с кръстат ключ без да прилагам голяма сила и нямам проблеми .

          Коментар


          • #20
            От: Тойота Хай Лукс 3,0 дизел 2014 година

            На Витара имах същия проблем,при втората смяна и от тогава ,за да ми е мирна главата, купих си втори комплект гуми и джанти ,крокодилче и сам си ги сменям.Не ползвам динамометричен ключ ,разчитам на рамото на стандартния ключ като го удължавам с 10 см за застраховане. Развивали са ми се гайки в движения та предпочитм по стегнати. И така на всичките коли.

            Коментар


            • #21
              От: Тойота Хай Лукс 3,0 дизел 2014 година

              На Авенсиса ( 2009 ), 3 от 5 шпилки се скъсаха (предна дясна ) при снемане за баланс.От 2009 г. всяка година съм си сменял джантите с зимните/летните гуми в гаража и ги стягам с кръстачката. Но тази година явно са се "уморили" шпилките или в гумаджийницата са преиграли с пистолета.Явно проблема си го има и при другите .

              Коментар


              • #22
                От: Тойота Хай Лукс 3,0 дизел 2014 година

                В големите сервизи за гуми със сигурност са запознати с този проблем и са си накупили динамометрични ключове. Като слагах зимните гуми на рав4-ката , всичките гайки бяха стегнати на ръка , пистолетът го ползваха само за отвъртане. Доста се учудих и чак сега разбрах защо е така , след като прочетох темата във форума.
                Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X