Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Показатели на дюзи - ТЛК 120

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Показатели на дюзи - ТЛК 120

    Здравейте колеги!

    От няколко месеца и аз мога да се похваля с нова придобивка - тлк120, 2006 г. Преди няколко месеца (преди покупката) и правих диагностика в Тойота и тогава имаше забележка "дюзи с лоши показатели". Конкретните показатели бяха: 1 -2,1; 2 -2,2; 3 +4; 4 -2,1. Трябва да отбележа, че колата беше топла когато правиха тази диагностика. Преди месец направих замерване във ВИП сервис и отново всички показания бяха над +/- 2. Днес отново направих диагностика в Тойота и изненада - всички дюзи дават показатели в нормата (от Тойота не ми дадоха конкретните показатели защото "няма нищо за отбелязване/притеснение". Аз тъкмо се бях нагласил да сменям дюзите, защото много се наплаших като чета коментарите във форума и сега съм изненадан (и щастлив!), че поне за момента не са налага да сменям дюзи. Но въпросът ме е има ли някой идея какво точно се случва? Как така изведнъж показателите влязоха в норма? Слагъл съм добавка за гориво един единствен път за целия период (преди второто замерване). Важно е да отбележа, че днес диагностиката беше направена на абсолютно студен двигател - единственото овяснение, което аз имам за резултата. Благодаря предварително на всички включили се в дискусията!
    Последно редактирано от svelinov; 19-09-14, 15:06.

  • #2
    От: Показатели на дюзи - ТЛК 120

    Първоначално публикуван от svelinov Преглед на мнение
    Здравейте колеги!

    От няколко месеца и аз мога да се похваля с нова придобивка - тлк120, 2006 г. Преди няколко месеца (преди покупката) и правих диагностика в Тойота и тогава имаше забележка "дюзи с лоши показатели". Конкретните показатели бяха: 1 -2,1; 2 -2,2; 3 +4; 4 -2,1. Трябва да отбележа, че колата беше топла когато правиха тази диагностика. Преди месец направих замерване във ВИП сервис и отново всички показания бяха над +/- 2. Днес отново направих диагностика в Тойота и изненада - всички дюзи дават показатели в нормата (от Тойота не ми дадоха конкретните показатели защото "няма нищо за отбелязване/притеснение". Аз тъкмо се бях нагласил да сменям дюзите, защото много се наплаших като чета коментарите във форума и сега съм изненадан (и щастлив!), че поне за момента не са налага да сменям дюзи. Но въпросът ме е има ли някой идея какво точно се случва? Как така изведнъж показателите влязоха в норма? Слагъл съм добавка за гориво един единствен път за целия период (преди второто замерване). Важно е да отбележа, че днес диагностиката беше направена на абсолютно студен двигател - единственото овяснение, което аз имам за резултата. Благодаря предварително на всички включили се в дискусията!
    На студен двигател корекциите не са актуални.
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • #3
      От: Показатели на дюзи - ТЛК 120

      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
      На студен двигател корекциите не са актуални.
      А защо да не са актуални? От Тойота специално ме помолиха да оставя колата предишния ден за да я закачат студена?

      Коментар


      • #4
        От: Показатели на дюзи - ТЛК 120

        Към горното добавям само ,че корекциите които виждаш не са 100%-ов показател за истинското състояние на дюзите .А и когато са в (-) въобще пък няма какво да се притесняваш.
        РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

        0895шест29410 .

        Коментар


        • #5
          От: Показатели на дюзи - ТЛК 120

          Точно така. Датчика на КВ мери ъгловата скорост на КВ при работата на всеки цилиндър и като отчете разлики наняся корекции в количеството гориво, като се стреми да изравни работата на всички цилиндри. Дали е от дюзи, дали е от неравномерно износване на цилиндровата група, този показател не дава яснота. При всички положения обаче, този показател +4 изисква внимание и се почва с дюзи.
          На какви км. е ТЛК-ато?

          Коментар


          • #6
            От: Показатели на дюзи - ТЛК 120

            Ходи да видят дюзите, това е слабото място на ТЛК120! Андро при лоша нафта и на 50 000 има изтропали 120ки, просто хич не обичат кофти гориво. При такива голями разлики аз бих отишал в сервиз за дюзи да се проверят механично, че последствието е нов двигател 28 000лв струва

            Коментар


            • #7
              От: Показатели на дюзи - ТЛК 120

              Първоначално публикуван от svelinov Преглед на мнение
              А защо да не са актуални? От Тойота специално ме помолиха да оставя колата предишния ден за да я закачат студена?
              Като стартирате колата и тръгнете за някъде, ДВГ достига работна температура за 5 мин. Ако изминете с колата 50 мин., 5 мин. студена работа на ДВГ са 10% от общото време на работа на ДВГ. При 100 мин. са 5%. Коя работа е важна да гледаме? Работата на студен ДВГ, или работата на топъл ДВГ?

              Коментар


              • #8
                От: Показатели на дюзи - ТЛК 120

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Като стартирате колата и тръгнете за някъде, ДВГ достига работна температура за 5 мин. Ако изминете с колата 50 мин., 5 мин. студена работа на ДВГ са 10% от общото време на работа на ДВГ. При 100 мин. са 5%. Коя работа е важна да гледаме? Работата на студен ДВГ, или работата на топъл ДВГ?
                Действително в сервиз Тойота - Пазарджик, за да измерят дюзите, те карат да си оставиш там колата за да я премерят "на студено" следващата сутрин. Въпреки логиката в цитата, на въпрос "защо" ми отговориха, че така е по техническо предписание на производителя. Двигателя ми е 1KD-FTV.
                LZ1AIV

                Коментар


                • #9
                  От: Показатели на дюзи - ТЛК 120

                  Вадят се инжекторите ,стенд и всичко става ясно.
                  РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

                  0895шест29410 .

                  Коментар


                  • #10
                    От: Показатели на дюзи - ТЛК 120

                    Първоначално публикуван от asenv Преглед на мнение
                    ... Въпреки логиката в цитата, на въпрос "защо" ми отговориха, че така е по техническо предписание на производителя. Двигателя ми е 1KD-FTV.
                    А може ли да кажат по техническо предписание на топъл ДВГ допустимата корекция? А в различните режими?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Показатели на дюзи - ТЛК 120

                      Не, не ми казаха допустими отклонения.*
                      Това ме прати в други размисли, които мога да споделя в ЛС.

                      *Карам ТЛК90 (KDJ90)/2002, която е с по-ниско налягане в рейла в сравнение с ТЛК120 (при същия двигател)

                      Прилагам снимка на моментното състояние на двигателя при около 3000 tr/min
                      Последно редактирано от asenv; 20-09-14, 18:42.
                      LZ1AIV

                      Коментар


                      • #12
                        От: Показатели на дюзи - ТЛК 120

                        За съжаление не се наемам да дам категорично мнение за състоянието на ижекторите по тази картинка. Само както се каза по горе - стенд и тогава е ясно състоянието. Което е добре да се направи, предвид възраста на автомобила.
                        Поздрави!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Показатели на дюзи - ТЛК 120

                          Andro, колата е на 137 000 в момента.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Показатели на дюзи - ТЛК 120

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Като стартирате колата и тръгнете за някъде, ДВГ достига работна температура за 5 мин. Ако изминете с колата 50 мин., 5 мин. студена работа на ДВГ са 10% от общото време на работа на ДВГ. При 100 мин. са 5%. Коя работа е важна да гледаме? Работата на студен ДВГ, или работата на топъл ДВГ?
                            разбирам много добре логиката в отговора, но това означава ли, че в Тойота са некомпетентни? Защото доколкото разбирам не съм единствения, но който са препоръчали да се закачи колата студена.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Показатели на дюзи - ТЛК 120

                              Първоначално публикуван от bay pres Преглед на мнение
                              Вадят се инжекторите ,стенд и всичко става ясно.
                              Това означава ли, че на диагностиката, която правиха в Тойота не може да се разчита? Трябва ли да вадя инджекторите за да съм сигурен, че всичко е наред? Чудя се защо от Тойота не го предложиха... Къде мога да закарам ТЛК-то да го видят? Благодаря и поздрави!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X