Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

    Днес в бързината поставих имобилайзер и едно YAETSU8900r с антена на 29/50/144/430
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:961746_10153179236877320_581880382_n.jpg
Прегледи:1
Размер:43.0 КБ
ID:5650325
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11094058_10153179236547320_1372596142_n.jpg
Прегледи:1
Размер:41.6 КБ
ID:5650326
    TLC 200 V8
    TLC LJ79
    Toyota Prius2

    Коментар


    • #77
      От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

      Гащи с перка... страшно тракане се обади от двигателя миналата седмица в Букурещ... Оказаха се 3 от 4 развити гайки на перката - 2 бяха паднали....
      Добре че усетих от къде се чува шума.. Странно как не са ги видели в Тойота преди 3 месеца когато пипаха термостата

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:389e67bb17dff98e08a7c159ed45e30e5d84a6b4a12c578f92bc069ee51a0bac.jpg
Прегледи:1
Размер:71.9 КБ
ID:5654339
      TLC 200 V8
      TLC LJ79
      Toyota Prius2

      Коментар


      • #78
        От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

        Тази седмица изминах 409 км градско - нормално каране с 58 литра гориво... Много добър разход от 14/100..
        Иначе дисковете на МТЕС се оказаха скапани - появи се зверска вибрация отпред при спиране и сега ще търся някакво решение.
        Ще сложа и темпомат - струва 360 лв в ТМ АУТО...
        TLC 200 V8
        TLC LJ79
        Toyota Prius2

        Коментар


        • #79
          От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

          Ако има дупка от дясната страна на волана , която е с капаче , поставянето е елементарно и струва 50-60 лв (толкова е лостчето). Ако няма , тогава е малко по-трудно , защото се дупчи волана , но такова нещо в тойота не правят , затова и се принудих да си го слагам сам.
          Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
          Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

          Коментар


          • #80
            От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

            Първоначално публикуван от kalibbg Преглед на мнение
            Иначе дисковете на МТЕС се оказаха скапани - появи се зверска вибрация отпред при спиране и сега ще търся някакво решение.
            Здравей, по този проблем имаше дискусия и в друга тема, но в момента не мога да се сетя коя. Всъщност при теб предполагам, че проблема е леко крив диск или неравната му повърхност, или евентуално кофти накладки. Ако са дисковете можеш да ги свалиш и да ги откараш на стругар да ги изравни (мисля, че "майсторите" му казваха "челосване") и по този начин би трябвало всичко да си дойде на мястото. Във въпросната тема, за която споменах по-горе се казваше, че причината за изкривяване на сравнително нови дискове е улягането на материала, от тази гледна точка в поправянето на настоящите дискове има логика.

            Поздрави и успех с хубавата машина!
            Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
            Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

            Коментар


            • #81
              От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

              Има машини, които шлайфат дисковете на място, на колата. По добре е като вариант. Цената е 60-70 лева и ако не са от някакъв супер смотан материал, да изметнат пак след време, проблема се решава дълготрайно.

              Коментар


              • #82
                От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                Къде се намират тези майстори дето шлайфат на място???
                Да се похваля.... със 128 литра изминах 930 км градско в София.....
                TLC 200 V8
                TLC LJ79
                Toyota Prius2

                Коментар


                • #83
                  От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                  Първоначално публикуван от kalibbg Преглед на мнение
                  Къде се намират тези майстори дето шлайфат на място???
                  Да се похваля.... със 128 литра изминах 930 км градско в София.....
                  На " Константин Величков ", между "Сливница" и "Стамболийски" от източната страна на булеварда, има голяма реклама "Шлайфане на спирачни дискове" , ама не знам дали не ги демонтират преди това..
                  0899 шест5313нула
                  За всекиго по нещо

                  Коментар


                  • #84
                    От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                    Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                    На " Константин Величков ", между "Сливница" и "Стамболийски" от източната страна на булеварда, има голяма реклама "Шлайфане на спирачни дискове" , ама не знам дали не ги демонтират преди това..
                    Да, в този участък има 2 сервиза, дето могат да го свършат това. Не ги ремонтират преди това. Дигат ти колата, свалят гумата, на мястото на апарата слагат джаджата, дето шлайфа и въртат главината с един електромотор. Получават се така нещата по читаво от стругар - изправянето е точно и на място и скоростта на въртене и подаване на ножа е бавна - важни за чугун неща, чувал съм.

                    Коментар


                    • #85
                      От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                      Благодаря ви. Ще ги посетя и ще дам обратна информация
                      TLC 200 V8
                      TLC LJ79
                      Toyota Prius2

                      Коментар


                      • #86
                        От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                        В Дунев ги поизправиха.. ще покарам и ще докладвам как е
                        TLC 200 V8
                        TLC LJ79
                        Toyota Prius2

                        Коментар


                        • #87
                          От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                          По Коледа мечо получи подаръци - ветробрани, дефлектор и нови 33" ботушки Тойо...
                          Леко опират при пълен завой в калобраните, та ще направя извивка с пистолет за горещ въздух тия дни....
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20151229_093039.jpg
Прегледи:2
Размер:87.5 КБ
ID:5697212Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20151229_093032.jpg
Прегледи:2
Размер:97.4 КБ
ID:5697213Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20151229_093053.jpg
Прегледи:1
Размер:88.5 КБ
ID:5697214
                          TLC 200 V8
                          TLC LJ79
                          Toyota Prius2

                          Коментар


                          • #88
                            От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                            kalibbg от къде ги намери тези ветробрани. Аз поръчах едни от ebay и пристигна пълен боклук.
                            One Planet, One Internet!
                            We Are All Connected!

                            Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

                            Коментар


                            • #89
                              От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                              Първоначално публикуван от hackman Преглед на мнение
                              kalibbg от къде ги намери тези ветробрани. Аз поръчах едни от ebay и пристигна пълен боклук.
                              Колега за ветробрани виж тук********************** има за почти всички марки/модели на доста автомобили съм поръчал коректни са дано не прозвучи,като реклама..

                              Коментар


                              • #90
                                От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                                От България са на EGR - сайта се казва ветробраните И дефлектора и ветробраните са от там - сумарно под 300 лв...

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:111.jpg
Прегледи:2
Размер:77.3 КБ
ID:5699017
                                TLC 200 V8
                                TLC LJ79
                                Toyota Prius2

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X